Fitness Seller

5 maand training

Bezoekers in dit topic

bullshit

Wel flink spiermassa bij gekomen,

je houd alleen wel belachelijk veel vocht vast

meer water drinken, minder zout eten en misschien wat minderen met creatine?
hoeveel kilogram denk jij misschien dat er echt spiermassa is bij gekomen
 
hoeveel kilogram denk jij misschien dat er echt spiermassa is bij gekomen

kan ik inderdaad echt vertellen vanaf een foto, maar aangezien jij dat zo goed kan, waarom doe jij niet eens een fatsoenlijke schatting?

13kg vet is bullshit, dan zou hij echt niet meer de contouren van een six-pack hebben. Net als de foto's van zijn rug, daar zit ook echt geen 13kg vet.
 
bullshit

Wel flink spiermassa bij gekomen,

je houd alleen wel belachelijk veel vocht vast

meer water drinken, minder zout eten en misschien wat minderen met creatine?

Heb de eerste 2 maand creatine gebruikt en kan mss wel beter op zout gebruik letten.Drink wel alleen maar water en magere melk niets van frisdrank ofzo.

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 21:59 ----------

13 kilo vet bij gekomen

2kg spier MAXIMUM


waar ben je toch mee bezig man

Ben samen met mijn broer beginnen trainen en hij staat wel droger maar heeft ook minder kracht dus denk niet dat ik 13 kg vet bijgekomen ben.
Link van broer http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/5-maand-training-292151/
 
Ben beter aan het eten en doe nog wat cardio bij en en redelijk wat vet aan het verliezen en nog geen krachtverlies opgemerkt.
 
Dit lijkt me geen 17 procent. Ik denk eerder rond de 12-13 procent. Je houdt waarschijnlijk zoals al eerder gezegd gewoon veel vocht vast door veel zout eten.
 
bullshit

Wel flink spiermassa bij gekomen,

je houd alleen wel belachelijk veel vocht vast

meer water drinken, minder zout eten en misschien wat minderen met creatine?

Indien meer dan droge 2-3kg, traint hij langer dan hij wil toegeven.
 
Indien meer dan droge 2-3kg, traint hij langer dan hij wil toegeven.

Train nu 5 maand en half samen begonnen met mijn broer zie link van vorige reactie.Denk dat ik gewoon snel aankom en mijn broer heeft het tegenovergestelde hij komt gewoon niet aan.
 
Is dit echt naturel ?

zo ja, wat heb je in die 5 maanden allemaal gebruikt/gegeten en hoe zag je trainings schema eruit?
 
Back
Naar boven