Fitness Seller

5 maanden UB/LB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

barbarian banje ziet er vet uit
 
Dat bankje ownt inderdaad
Heb voor de zekerheid ook de reviews vergeleken
=> word dus barbarian bank

Ik weet dat er mee inzit, vandaar ook dat ik richt op die 68 kg x1
En ik gaf zelf ook al aan ik nog wat dieper kon;)
Maar het komt wel in orde:)
 
Owja, in september ga ik splitten.
Rippetoe is niet echt men ding...
Tuurlijk zal ik de grote compounds behouden, maar wat iso erbij vindik lekkerder.
Nu gewoon rippetoe uitdoen
 
Kga morgen trainen, normaal ging ik vandaag trainen, maar eergisteren wat onzacht in de banden op de kartbaan beland.

Rem doet het niet, en vlieg dan in de banden, met lats IN de rand van dat zitje, en een seconde later knalt er weer iemand anders, n weer met lats in de rank van het zitje:)
Vandaag ging het al weer stukken beter, normaal is het morgen ok.


Heb meteen ook men splitschematje gemaakt voor in september, kzal straks posten
 
Kga morgen trainen, normaal ging ik vandaag trainen, maar eergisteren wat onzacht in de banden op de kartbaan beland.

Rem doet het niet, en vlieg dan in de banden, met lats IN de rand van dat zitje, en een seconde later knalt er weer iemand anders, n weer met lats in de rank van het zitje:)
Vandaag ging het al weer stukken beter, normaal is het morgen ok.


Heb meteen ook men splitschematje gemaakt voor in september, kzal straks posten


Man waar ben jij mee bezig als bodybuilder moet je opletten he dit zorgt er nu voor dat je nietmeer groeit. Knallen in cartwagen kan je fataal worden:P Joke haha ik ken die pijn van in de banden te gaan en dAN BOOOOm ,er nog een op :P

vEEL Recuperatie toegewenst!
 
Mja, ik heb de kartmicrobe nog maar anderhalve week te pakken:)
Op weekje verlof eens gaan karten, en na het derde kwartier meteen al maar 4.5 sec van het ever circuitrecord (waar competiti op word gereden)

Je kent het wel.

Spijtig dat het zo een de portemonnee vreet..



Straks trainen.
Eerst nog wat spierzalf enzo opdoen vooraleer ik begin.



En hier is het nieuwe schema
Dit gaat dus over 14 dagen he, niet over 7 dagen:)
telkens één dag tussen enzo
Moet lukken
 
Mja, ik heb de kartmicrobe nog maar anderhalve week te pakken:)
Op weekje verlof eens gaan karten, en na het derde kwartier meteen al maar 4.5 sec van het ever circuitrecord (waar competiti op word gereden)

Je kent het wel.

Spijtig dat het zo een de portemonnee vreet..



Straks trainen.
Eerst nog wat spierzalf enzo opdoen vooraleer ik begin.



En hier is het nieuwe schema
Dit gaat dus over 14 dagen he, niet over 7 dagen:)
telkens één dag tussen enzo
Moet lukken

Uhhmm, in de racewereld is 4,5seconden een enorm verschil, als je een race zou doen zou je met die tijd laatste liggen, zeker met karts :D
 
I know, maar in totaal stond ik 11e ofzo
Die gast die 4.5sec beter deed, was enorm goed, de tweede had 2.5sec ofzo meer als de eerste.

Zal eens zoeken achter resultatenblad,ligt ier ergens.
 
I know, maar in totaal stond ik 11e ofzo
Die gast die 4.5sec beter deed, was enorm goed, de tweede had 2.5sec ofzo meer als de eerste.

Zal eens zoeken achter resultatenblad,ligt ier ergens.

Ow jah, ik kijk al heel mn leven Formule 1, daarbij lig je met 4,5 seconden dik laatste dus :)
 
Duhhh
Maar het gaat over kart

Gast, niet alleen wat jij doet is waarheid hoor
 
uhu

maar toch niet echt slecht dachtik

maakt toch niets uit he voor jou:)

trouwens, ik had het dan ook over de laprecords, niet over gemiddelden op heel de race;)
 
uhu

maar toch niet echt slecht dachtik

maakt toch niets uit he voor jou:)

trouwens, ik had het dan ook over de laprecords, niet over gemiddelden op heel de race;)

Jah daar had ik het ook over ;)
 
na een scheur in de aanhechting van de quads op mijn bekken (bij het voetballen) ben ik terug begonnen met trainen.

had voor de scheur een tijdje op 58kg gestaan, nu terug gevallen op 56.5, en we gaan er weer voor nu keranos permanent op de negeerlijst staat:)

de scheur is zo goed als ok, ik kan mijn rechter been enkel nog niet belasten in de vorm van step-ups, en kickbacks, maar squatten enzo lukt best.


had vorige week al een kleine training gedaan, maar ging ff niet zo lekker meer
vandaag een training gedaan om terug herop te nemen, gewoon wat door elkaar gedaan:

19/08/2008
8 8 Dumbbell Curls
8 8 Dumbbell Curls

8 8 Reverse Dumbbell Curls

8 20 Triceps Pulldown

10 8 Dumbbell Shoulder Press

10 30 BenchPress
10 30 BenchPress


8 44 BenchPress
8 44 BenchPress

5 16 Dumbbell Curls
5 16 Dumbbell Curls

15 20 Military Press/Behind Neck Press (afwisselend)
15 20 Military Press/Behind Neck Press (afwisselend)

10 25 Triceps Pulldown
10 25 Triceps Pulldown

12 8 Front Raise
12 8 Front Raise

12 8 Side Raise
12 8 Side Raise

15 / Statische Decline Crunches (+-10sec/rep)
15 / Statische Decline Crunches (+-10sec/rep)


Kga nu volgens dit proberen te gaan:

dag 1: borst/biceps
dag 2: rug/triceps
dag 3: algemeen gezien benen/schouders(/buik)

niet teveel geknoei meer met zelf schema's te maken enzo, gewoon simpel dit.
Geen vast oefeningen patroon, mij gewoon binnen de spiergroep van de dag behouden
 
Laatst bewerkt:
goed dat je weer begonnen ben met trainen ;) maar pas wel op dat je niet forceert, want dan heb je groter probleem ;)
 
aanhechtingen is dikke shit, heb paar maanden geleden ook gesukkeld met aanhechting van de onderarm

is iets dat steeds een zwakte zal hebben wss, maar de beweging(en) die gevaarlijk zijn doe ik toch niet bij het trainen (stepups en kickbacks)


ben trouwens al tijdje van plan te gaan boksen, maar kwil eerst op gewicht komen (75kg)
long way to go, maar ik kom er wel denkik.
nu gewoon thuis wat oefenen op de bokszak, en veel lezen en ik heb dan wss al een goede basis voor als ik in club verband ga.

na elke training een kwartiertje-halfuur
 
mwa als je graag op boksen wil zou ik er gewoon nu al opgaan ;) op gewicht kom je vanzelf ;)
alleen op bokszak trainen leer je ook niet super veel van he ;)
 
Back
Naar boven