MuscleMeat

5 minuten inactief = automatische log-out?

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
als ik langer als 5-10 minuten niks doe op het board, dan word ik automatisch uitgelogd. Echt bloed irritant, want meestal (niet altijd) ben ik dan de reply of topic wat ik wilde maken kwijt. :(

kan dat worden aangepast?
 
Sticky: [Link niet meer beschikbaar]
 
Lauw zei:
als ik langer als 5-10 minuten niks doe op het board, dan word ik automatisch uitgelogd. Echt bloed irritant, want meestal (niet altijd) ben ik dan de reply of topic wat ik wilde maken kwijt. :(

kan dat worden aangepast?

Wat ik doe is er een gewoonte van maken om alle tekst die je typt te kopieren naar het clipboard alvorens te posten, scheelt heel wat frustratie ;)
 
Lauw zei:
als ik langer als 5-10 minuten niks doe op het board, dan word ik automatisch uitgelogd. Echt bloed irritant, want meestal (niet altijd) ben ik dan de reply of topic wat ik wilde maken kwijt. :(

kan dat worden aangepast?
Heeft volgens mij te maken met je browserinstellingen (tenzij er uiteraard een cookie-expire tijd is ingesteld door de makers vh forum). Wie het weet mag het zeggen, zit nl met dezelfde frustratie op een inlogsys wat ik heb geschreven (ook PHP, net als het board)
 
Er is een cookie-expire tijd van 15 minuten, dit is om posts te markeren als gelezen, heeft niets te maken met uitloggen. Je wordt nooit zomaar ongevraagd automatisch uitgelogd, dat heeft met eigen browser te maken. En 9/10 door een volle cache map.
 
ok dan. Thanx!!! :thumb:
 
Je moet niet zoveel blowen :D
 
Ja Koen, door al die weed ben je zo sloom geworden, een normaal mens typt een reply gewoon binnen een minuutje.
 
Panharing zei:
Ik had 'm kunnen zien aankomen :rolleyes: :D



:D
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Panharing opnieuw punten kan geven.
:o
 
Back
Naar boven