Fitness Seller

5 weeks to cut 20-2-17 tot aan 27-3-17 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nathali

Novice
Lid geworden
5 jan 2015
Berichten
6
Waardering
0
Hai ben nathalie, 22 jaar oud en im gonna cut :).

Jup 5 weken, 5 weken lijkt weinig maar dat is het niet.
Waarom 5 weken? om mentale redenen. Ik was al begonnen in de tweede week van januari. Het ging vrij goed tot deze week. Ik besloot daarom ook gewoon het te laten gaan en gewoon te eten zonder ook maar iets bij te houden. Dit heeft me goed gedaan en daarom voel ik me weer fris genoeg om er weer 5 weken voor te gaan.
Na 5 weken neem ik een pauze van 1 a twee weken en eet ik op onderhoud als ik dan nog het gevoel heb dat ik nog strakker wil worden ga ik weer een periode van 5 weken aan.
Wat ga ik doen? Ik doe niet aan iifym ik heb heel lang geteld en kan vrij goed inschatten wat ik nodig heb op een dag. Ja, het klopt dat je meer resultaat (kan) boeken als je goed trackt, maarja ik ben geen physique competitor of iets in die richting. Im just a girl who wants to be leaner. Dus ja zo doende doe ik aan intuitive eating aka op gevoel eten, en voor de cut carb cylcing, high carb low carb days and low fat :).

Mijn high carb dagen zijn rond de 250g khl, 70/80g eiw en 20g vet
low carb dagen zijn rond de 150g khl, 110g eiw, 20g vet
ma high, di wo low, do high, vr za en zo low
Ja er zullen mensen zijn die zullen zeggen dat is te weinig vet je hormoonhuishouding zal er niet goed door functioneren. Dat kan kloppen voor jou ja, zoals ieder weet werkt iets bij de een wel en bij de ander niet. Ik haal mijn energie uit khl, daarom houd ik mijn khl nog vrij hoog op de low carb dagen en houd ik mijn vetten altijd laag. Heb ik het gevoel dat ik echt vetten nodig heb (dat merk je wel aan je lichaam), dan voer ik een low carb, low/modaal eiw high fat dag in op een van mijn low carb dagen.

Ik meet mijn progressie niet ahv de weegschaal maar ahv de spiegel en mijn kleding nogmaals dit is een levensstijl en ik ben geen professionele en/of heb geen ambities voor bodybuilding.

Training split is: ub + 15/20 min cardio, cardio dag, lb + 15/20 min cardio, lb +15/20 min cardio en ub + 15/20 min cardio.
Ja, ik train min 5x pw en pak dus ook elke spiergroep 2x p/w.
Cardio verschilt tussen steady stay high resistance en hiit (ligt geheel aan mijn energie level van die dag)

Lijkt me leuk als er nog meer vrouwen zijn die van plan zijn te gaan cutten en we elkaar via deze vorm kunnen motiveren.

20-2-17 tot aan 27-3-17
 
Hoi Nathalie, Ik las je post in februari. Heel benieuwd hoe je cut nu gaat! Laatste loodjes of...?
 
Back
Naar boven