MuscleMeat

5 weken H-drol

Bezoekers in dit topic

JoertjuH

kansloos
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
3.824
Waardering
401
Lengte
1m95
Massa
116kg
hoi,

15 juni ga ik beginnen aan mijn 5 weken durende hdrol kuurtje.
ik open dit topic nu alvast zodat als ik wat vragen heb ik die hier kan stellen.

week1 50mg ed
week2 75mg ed
week3 75mg ed
week4 100mg ed
week5 100mg ed

nolva
week6 20mg ed
week7 20mg ed
vanaf week 6 neem ik er ook LIV-52 DS bij.

ik zal deze week ook gelijk even al mijn kracht stats verzamelen zodat ik het verschil goed kan zien.
 
als er iemand iets aan te merken heeft of deze kuur er juist goed uit vindt zien zou ik het ook graag horen :D

mijn eerste vraag:
is het aan te raden om LIV-52 DS helemaal op te maken na de kuur?
 
Je mag die LIV-52 zelf in je kuur gebruiken.
Dat je producten daardoor minder goed werken is een fabeltje.
 
Je mag die LIV-52 zelf in je kuur gebruiken.
Dat je producten daardoor minder goed werken is een fabeltje.


maar dat je er wat aan hebt is ook een fabeltje je lever hersteld niet tijdens het gebruik van een ph
en maak het maar gewoon op hoor het potje
 
Herstellen inderdaad niet, maar ondersteunen misschien wel. Ikzelf gebruik nooit dergelijke middelen om de lever te helpen, ik geloof er niet echt in.
 
maar dat je er wat aan hebt is ook een fabeltje je lever hersteld niet tijdens het gebruik van een ph
en maak het maar gewoon op hoor het potje

klinkt idd logisch.
ga ik doen, dankje!
 
hoi,

15 juni ga ik beginnen aan mijn 5 weken durende hdrol kuurtje.
ik open dit topic nu alvast zodat als ik wat vragen heb ik die hier kan stellen.

week1 50mg ed
week2 75mg ed
week3 75mg ed
week4 100mg ed
week5 100mg ed

nolva
week6 20mg ed
week7 20mg ed
vanaf week 6 neem ik er ook LIV-52 DS bij.

ik zal deze week ook gelijk even al mijn kracht stats verzamelen zodat ik het verschil goed kan zien.

vanwaar je keuze om te verhogen naar 100mg? Meeste mensen nemen denk ik gewoon 50mg/ed...
 
Heb ergens gelezen dat wanneer je meer dan 200lbs weegt je 100 tot 125mg kan nemen.
dus dat is denk ik een gewichtskwestie.
misschien dat ik ook gewoon op de 50-75 blijf zitten hoor.. eerst maar even afwachten hoe ik er op reageer.
 
vanwaar je keuze om te verhogen naar 100mg? Meeste mensen nemen denk ik gewoon 50mg/ed...

Net wat je zelf wilt.
50mg op 4 weken is een milde cycle.
 
schiet iemand net een vraag bij me naar binnen..

wanneer je in de nakuur met nolva bezig bent, wanneer weet je dat je genoeg hebt gehad? wanneer kan je stoppen?
 
Offtopic: Hoort dit topic niet ergens anders thuis??
 
Offtopic: Hoort dit topic niet ergens anders thuis??

zijn verschillende meningen over :p ik heb in andere toppics gelezen dat het onder supplementen valt.
 
zijn verschillende meningen over :p ik heb in andere toppics gelezen dat het onder supplementen valt.

ik ben van mening dat er een apparte sectie over moet komen in het aas gedeelte.

veel nieuwelingen grijpen naar de sups, komen op dbb in de sup sectie terrecht en lezen daar veel logs waar mensen veel kilo"s pakken op Ph "'sups"'
en sommige zullen dit niet als schadelijke medicijnen kunnen opvatten.

maargoed succes met je cycle
 
ik ben van mening dat er een apparte sectie over moet komen in het aas gedeelte.

veel nieuwelingen grijpen naar de sups, komen op dbb in de sup sectie terrecht en lezen daar veel logs waar mensen veel kilo"s pakken op Ph "'sups"'
en sommige zullen dit niet als schadelijke medicijnen kunnen opvatten.

maargoed succes met je cycle

Groot gelijk, en ik zie totaal niet in waarom dit nog altijd niet is gebeurt. Er staan meer PH logs in het supplementen gedeelte dan gewoon supplementen logs. Geeft een heel vertekend beeld aan nieuwkomers. Post dit anders even in de ideeën sectie.

on topic:
hoge dosis dat je gebruikt, heb je al veel ervaring met pH?
succes iig met je log, kga hem volgen :)
 
ik ben van mening dat er een apparte sectie over moet komen in het aas gedeelte.

veel nieuwelingen grijpen naar de sups, komen op dbb in de sup sectie terrecht en lezen daar veel logs waar mensen veel kilo"s pakken op Ph "'sups"'
en sommige zullen dit niet als schadelijke medicijnen kunnen opvatten.

maargoed succes met je cycle

ben ik het helemaal met je eens ;)
dankje!
 
Je eerste PH cylce?
Wordt H-drol niet aangebracht als een 'intermediate'-kuur?
 
Groot gelijk, en ik zie totaal niet in waarom dit nog altijd niet is gebeurt. Er staan meer PH logs in het supplementen gedeelte dan gewoon supplementen logs. Geeft een heel vertekend beeld aan nieuwkomers. Post dit anders even in de ideeën sectie.

on topic:
hoge dosis dat je gebruikt, heb je al veel ervaring met pH?
succes iig met je log, kga hem volgen :)

ik heb idd voor een hogere dosis gekozen, of ik me hier ook echt aan ge houden weet ik nog niet, ik kijk eerst even aan hoe het op 75mg gaat, gaat alles lekker dan probeer ik de 100, als me dat te veel is ga ik weer terug naar 75.
het is dus nog even af wachten voor mij hoe ik hier op ga reageren.
 
Je eerste PH cylce?
Wordt H-drol niet aangebracht als een 'intermediate'-kuur?

dit wordt mijn eerste ja.

ik ben daar iig niets over tegen gekomen..
 
PH = pro hormoon toch?

Lijkt me niet dat dat in de AS sectie hoort.
 
Back
Naar boven