XXL Nutrition

5 weken H-drol

Bezoekers in dit topic

Ben te lui om alles om te rekenen :P
De gym waar ik door de weeks bijna altijd train heeft alleen amerikaanse spullen staan.
 
Best lekker getrained

Tricep/Bicep

Close grip bench press
12 x 135lbs
10 x 135lbs
8 x 135lbs
10 x 135lbs

Push down
15 x 110lbs
12 x 130lbs
10 x 150lbs
8 x 160lbs

Skull crushers
4 x 10 x 20lbs (excl ez bar)


lying cable curls
15 x 100lbs
12 x 120lbs
10 x 140lbs
6 x 160lbs

seated dumbbell curls
8 x 30lbs
8 x 30lbs
10 x 30lbs
10 x 30lbs

Rope curls
10 x 80lbs
10 x 100lbs
10 x 120lbs
8 x 140lbs

zieke pomp vandaag :D
http://www.youtube.com/watch?v=KzI-UQ-JsaQ
 
krijgen we nog fotos te zien van je after en before als je klaar bent? :) je ben al bijna klaar toch?
 
krijgen we nog fotos te zien van je after en before als je klaar bent? :) je ben al bijna klaar toch?

had de before pics al op pagina 4 staan

net ff snel een fototje gemaakt, om aan het einde te kijken of er enig verschil te zien is.

34nqdzm.jpg


2d1rzmd.jpg


ik mag mijn kuiten iig even een zware beurt geven de aankomende weken :o

moet nog 6 dagen, dan zal ik de after pics er naast zetten ter vergelijking
 
Ben benieuwd, hoeveel kg verschil geeft tot nu toe de weegschaal 's morgens aan?
 
Laatst bewerkt:
smorgens weet ik niet, heb geen weegschaal in bezit dus ik weeg altijd na het trainen.
gister gaf de weegschaal 226lbs aan en ben begonnen met 218lbs (+3,6kg)
 
3.6 kilo erbij is een redelijk resultaat toch?
 
ik ben er opzich best tevreden mee ja :D en als ik vrienden mag geloven ben ik ook wat droger geworden.. als dat zo is, is het voor mij helemaal feest!
ben zelf erg benieuwd naar de foto`s.
 
Sorry als deze vraag al gesteld is maar merk je iets van verminderde libido of zo? Ga je werkelijk nolva gebruiken, of wacht je af hoe je je voelt in de pct?

Thx
 
totaal geen last van een verminderd libido, ik ruk nog net zoveel als er voor.
ik ga wel aan de nolva denk ik, heb verder niets anders in mijn bezit als vervanging er van. Denk ook niet dat het verstandig is helemaal niets als pct te gebruiken.. ook al heb ik niet echt het gevoel dat ik iets in mijn lichaam gestopt heb wat kwaat kan ofzo.
maargoed, de 2 weken nolva blijft gewoon staan dus.
 
is iets als advanced PCT niet genoeg denk je? als je totaal geen last heb van verlaagd libido etc..
 
als ik het nu bekijk heb ik idd het gevoel dat iets als advanced pct ook voldoende zou zijn als pct. Dit baseer ik alleen op wat ik lichamelijk voel van h-drol, ik voel er namelijk geen ruk van.
Ik wil niet gelijk zeggen dat het slecht is om nolva als pct te gebruiken, misschien dat het juist wel goed is, daar durf ik verder geen uitspraak over te doen.

als ik weer een h-drol only cycle zou doen, zou de pct iig niet bestaan uit nolva.
 
volgende cycle wordt een stuk zwaarder, ik blijf dan bij nolva :p
 
Rug - Borst

Deadlift
10 x 50kg
8 x 90kg
6 x 110kg
5 x 130kg
4 x 140kg
3 x 150kg :D:D

Pulldown behind neck
12 x 65kg
10 x 75kg
6 x 85kg
7 x 80kg

Seated low rows
10 x 40kg
10 x 45kg
10 x 50kg
10 x 55kg


Dumbbell press
10 x 24kg
10 x 26kg
8 x 30kg
7 x 30kg

Incline press
10 x 26kg (dumbbell)
10 x 40kg (barbell)
10 x 40kg
na de 3e keer de oefening maar gestaakt omdat er steeds een zwaar irritante stroomstoot door mijn onderarm liep bij iedere beweging. heb nu ook een tintelent gevoel in mijn rechter duim. ik denk dat er een zenuw bekneld is geraakt in mijn pols door het gewicht wat er op leunde of iets in die richting.

cable fly`s
10 x 10kg
10 x 15kg
10 x 17,5kg
8 x 17,5kg
 
Joertjuh, als pct kun je bij h-drol only best af zonder tamoxifen. Het is echter wel aan te raden het toch te doen. Laag doseren en voor max 2 weken. Dit is een goed voorbeeld wat je kunt doen als PCT bij een h-drol only cycle.

wk 1/2: 20mg tamoxifen.
wk 3/4/5: 6-oxo.

Als je geen tamoxifen hebt, of er niet aan kunt komen. Kun je met 4 weken 6-oxo ook goed af. H-Drol is geen product wat massa aanzet op basis van aromatiseren dus tamoxifen is niet echt nodig.
 
Joertjuh, als pct kun je bij h-drol only best af zonder tamoxifen. Het is echter wel aan te raden het toch te doen. Laag doseren en voor max 2 weken. Dit is een goed voorbeeld wat je kunt doen als PCT bij een h-drol only cycle.

wk 1/2: 20mg tamoxifen.
wk 3/4/5: 6-oxo.

Als je geen tamoxifen hebt, of er niet aan kunt komen. Kun je met 4 weken 6-oxo ook goed af. H-Drol is geen product wat massa aanzet op basis van aromatiseren dus tamoxifen is niet echt nodig.

ik ga zoiezo aan de novla, ook omdat ik niets anders in bezit heb.. maar ben blij dat je zegt dat het aan te raden is!
ik was idd al van plan 2 weken lang iedere dag 20mg te nemen.
waarom de lever schoonmaker niet gelijk starten in week 1 van pct trouwens?
 
ik ga zoiezo aan de novla, ook omdat ik niets anders in bezit heb.. maar ben blij dat je zegt dat het aan te raden is!
ik was idd al van plan 2 weken lang iedere dag 20mg te nemen.
waarom de lever schoonmaker niet gelijk starten in week 1 van pct trouwens?

Dat is wel aan te raden, je kunt hiervoor mariadistel of een product op basis van dat gebruiken in combinatie met NAC. Tamoxifen neem je 20mg elke dag voor het slapen gaan, dus niet s'middags doseren! s'nachts werkt het optimaal. Probeer tussen de 4/6 weken af te zijn van pH's daarna ben je klaar voor je nieuwe cycle.
 
Back
Naar boven