XXL Nutrition

5 weken na kuur gevoelige tepel, advies??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

R Bregman

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jul 2003
Berichten
4
Waardering
0
Ik ben ongeveer 5 weken geleden gestopt met een kuur. Hier zat oxy, test. enth. in. Netjes nagekuurd met Clomid en Pregnyl. Nu is mijn vraag:
Hoe kan het dat ik een beetje een verdiking voel in alleen mn rechtertepel? Hij is ook gevoeliger, net als tijdens mn kuur. Het voelt een beetje als een staafje aan. Ik snap er niks van, want ik heb toch netjes nagekuurd?

Zouden jullie mij hierover advies kunnen geven en wat ik hier evt. tegen kan doen?

Alvast bedankt.
 
misschien kun je de doseringen laten zien?
 
Ik hoor het vaker hoor, dat na de kuur gyno ontstaat en het gevoelig blijft. Me maatje heeft het ook, 3,5 maand later en nog een gevoelig knobbeltje.
 
week 1 t/m 8 500 mg test. enth.
week 1 t/m 4 50 mg oxy
week 8 t/m 9 50 mg oxy
week 11 om de 5 dagen 2500 iu profasi (3x dus)
week 12 clomid dag 1 200mg
dag 2 150 mg
dag 3 100 mg
dag 4 t/m dag 11 50 mg
 
Misschien 2 weken nog 20mg Nolvadex /D?
 
Ik zou dan eerder beginnnen met een week 40 mg. en dan nog een paar weken 20 mg. zodat het echt weg is en niet terugkomt. Ook zou ik de nolva niet van GS nemen, deze is vrij ondergedoseerd en werkt toch stukken minder als bv. de versie van astra zeneca.
 
Maargoed alleen verharding oke, maar wat als het na 4 maanden nog gevoelig blijft? Dan zou het ook nog weg te krijgen moeten zijn zou je zeggen
 
En als er niks aan gedaan wordt? Blijft het dan gevoelig of verdwijnt dat?

Bij die maat van me is die ook niet groot, ik kan er niks aan zien, maar je kan een klein knobbeltje voelen en hij zegt dat het gevoelig en pijnlijk is als je er op drukt
 
Als je last hebt van gyno en je laat je helpen dan halen ze toch zo'n beetje alle klieren weg die onder de zitten?
In zo'n geval lijkt me dat je daar in ieder geval geen last mee van hebt.
Hooguit nog de andere tepel als die niet behandelt is.

Ik heb het trouwens ook vaker gehoord dat mensen na enige weken uit de kuur toch gyno ontwikkelen.
 
ik doe precies de zelfde kuur
om de 5 dagen 500mg teste E en 150mg
oxy per dag goede resultaten mee behaalt
en nergens last van gehad nakuur doe ik met
nolva succes ermee
 
6jaars bump. :hahaha:
 
aromasin samen met nolva pakken voor nogmaals 3 weken....dan ben je het kwijt

[Link niet meer beschikbaar]
 
aromasin samen met nolva pakken voor nogmaals 3 weken....dan ben je het kwijt

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk daar heeft de TS nu 6 jaar later zeker iets aan.
het was al zo uit de hand gelopen,dat ie maar mee ging spelen in reclame's
 
Bij deze wil ik dit topic nomineren voor de "Topickick van 2009". :thumbup:
 
aromasin samen met nolva pakken voor nogmaals 3 weken....dan ben je het kwijt

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb de topic gelezen maar er staat niets in over gyno?
Wel een huge increase in testo door die aromasin..
 
Bij dezelfde site is er een vb PCT, waar de Aromasin inzit. Lijkt interessant, jammer dat het moeilijker te verkrijgen is dan Dex of Letro..
 
Ik ben ongeveer 5 weken geleden gestopt met een kuur. Hier zat oxy, test. enth. in. Netjes nagekuurd met Clomid en Pregnyl. Nu is mijn vraag:
Hoe kan het dat ik een beetje een verdiking voel in alleen mn rechtertepel? Hij is ook gevoeliger, net als tijdens mn kuur. Het voelt een beetje als een staafje aan. Ik snap er niks van, want ik heb toch netjes nagekuurd?

Zouden jullie mij hierover advies kunnen geven en wat ik hier evt. tegen kan doen?

Alvast bedankt.
Er staat ergens op dit forum , dat je pregnil tijdens je kuur gebruikt en niet tijdens je na kuur , zo iets van pregnil gaat de werking tegen van ...............ik roep maar wat wat ik denk gelezen te hebben , aangezien je dat antwoord nog niet heb gehad ;) suc6 verder
 
ik doe precies de zelfde kuur
om de 5 dagen 500mg teste E en 150mg
oxy per dag goede resultaten mee behaalt
en nergens last van gehad nakuur doe ik met
nolva succes ermee

dit is volgens mij eerder uitzondeing dan regel - oxy + test = zeer vette kans op gyno (zelf ervaring mee)

zeker 150gr/dag man - spul reageert als puur oestrogeen in je lijf
 
Back
Naar boven