Fitness Seller

50.000 leden

Bezoekers in dit topic

Karma verdelen van de mensen die niet meer actief zijn? :D
 
En hoeveel er al een paar jaar niet meer geweest zijn. Misschien dus wel een mooi moment om het leden bestand eens op te schonen

ja misschien wel he!
moet ook zeggen dat ik ook een lid ben geworde en nadat ik de info had die ik zocht een paar jaar niet gekeken had.
 
This aint nothin but a summer jam..:rocker2:
 
49969 hebben een k*tfysiek. Niets om trots op te zijn dus.
 
gefeliciteerd DBB!
 
Actieve Leden: 22.011

En wat is de definitie van 'actieve leden'? Vast niet dat ze wekelijks online zijn. Het is natuurlijk begrijpelijk dat een forumbeheerder een erg ruime definitie hanteert van actieve leden ivm sponsors en dergelijke.

Ik zelf gok dat actief in deze definitie betekent dat iemand de laatste 2 jaar ofzo minstens een keer gepost heeft. Anders kan ik niet verklaren dat bijna de helft van iedereen die zich ooit heeft aangemeld een 'actief lid' is.

Maar misschien wil Big_T hier meer licht over doen schijnen. :D
 
haha, 100 leden posten er
20 daarvan trainen
10 daarvan benchen meer dan 100 kg
 
Vraag me af hoeveel van die leden hier alleen maar posts hebben in de AS sectie :P
 
Ben ook benieuwd hoeveel leden daarvan ongeveer wekelijk posten!
 
Als we de geile hanenhok nog hadden zaten we nu al op 100.000.
 
En wat is de definitie van 'actieve leden'? Vast niet dat ze wekelijks online zijn. Het is natuurlijk begrijpelijk dat een forumbeheerder een erg ruime definitie hanteert van actieve leden ivm sponsors en dergelijke.

Ik zelf gok dat actief in deze definitie betekent dat iemand de laatste 2 jaar ofzo minstens een keer gepost heeft. Anders kan ik niet verklaren dat bijna de helft van iedereen die zich ooit heeft aangemeld een 'actief lid' is.

Maar misschien wil Big_T hier meer licht over doen schijnen. :D

In de afgelopen zes maanden tenminste één keer het forum bezocht. Idd nogal ruime definitie van het begrip 'actief'.

Het forum heeft ook al bijna 45.000 leden! waarvan de helft ongeveer actief.

(wanneer is iemand eigenlijk actief precies?)

'In de laatste zes maanden' staat er. Wil dat zeggen dat iemand tenminste één post moet hebben gemaakt in de afgelopen zes maanden ofzo? Of één keer moet hebben ingelogd?

Gewoon het forum bezoeken.
 
Back
Naar boven