Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by boogie
natuurlijk zijn jullie er allang weer over uitgepraat, maarjah ik wilde dit gewoon ff mededelen:
50cent heeft wel gebruik! Waarom? Omdat hij het zelf heeft toegegeven, ik heb het gehoord op de radio. Wat kan het beantwoorden van een vraag toch simpel zijn![]()
Kostmand zei:[Link niet meer beschikbaar]
Moest gister samen met een neger werken. (Frans Guinea)
Hij had toen een basketbal shirtje aan en zag dat hij bij de overgang van z'n schouder naar borst striae (uitscheuring) had. En hij zag er goed gespierd uit. Dus ik meteen "jij traint zeker ook" hij zegt zo "Nee, doe alleen maar aan basketbal"
Dan zie je maar dat die negers echt een goede aanleg hebben voor bodybuilding
Snoop blowt zich dan ook te pletter...HardCase zei:Post je dan ook eens je trainings- en voedingsschema? Misschien kun je daar wel wat bijschroeven?
Er zijn genoeg skinny negers (snoop is een bekend voorbeeld), maar ook van die vette (Bizarre, D12). No offence btw!
Rob G zei:Ik vind zijn rapsT dus echt suf, zit geen pit in, en in zijn gezichtsuitdrukking even min. Maarja, das dan mijn mening he...