XXL Nutrition

50 cent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's


Ik denk wel dat jullie 50 cent kennen, je weet wel van die megahit ;In da club, komt tig keer langs op de box enzo.

Dan hebben jullie ook vast zijn fysiek gezien, ik vind zijn lichaam echt mooi en in balans.Maar ik denk dat mister In da club toch wel het een en ander heeft gebruikt voor zijn body.,,,,


Wat denken jullie???



Groet

Levrone@
 
Ik heb zo mn twijfels of ie gebruikt heeft, misschien probeert ie die indruk wel te verdoezelen door te gaan trainen "in da club" vidoclip. :D
Nee, ik denk niet dat hij gesnoept heeft, met een beetje aanleg kun je dit fysiek immers wel makkelijk bereiken, en geld hebben die gasten ook zat dus met een personal trainer (of niet) erbij moet hem dit wel naturel gelukt zijn.


gr rob




Originally posted by Levrone@
Hey bro's


Ik denk wel dat jullie 50 cent kennen, je weet wel van die megahit ;In da club, komt tig keer langs op de box enzo.

Dan hebben jullie ook vast zijn fysiek gezien, ik vind zijn lichaam echt mooi en in balans.Maar ik denk dat mister In da club toch wel het een en ander heeft gebruikt voor zijn body.,,,,


Wat denken jullie???



Groet

Levrone@
 
Re: Re: 50 cent

Originally posted by rob12345
Ik heb zo mn twijfels of ie gebruikt heeft, misschien probeert ie die indruk wel te verdoezelen door te gaan trainen "in da club" vidoclip. :D
Nee, ik denk niet dat hij gesnoept heeft, met een beetje aanleg kun je dit fysiek immers wel makkelijk bereiken, en geld hebben die gasten ook zat dus met een personal trainer (of niet) erbij moet hem dit wel naturel gelukt zijn.



gr rob






Kan gewoon niet dat geloof ik niet, een gespierde/strakke lichaam met zijn vetpercentage is onmogelijk zonder behulp van as.
 
Geen gebruik per definitie, zoiets is naturlijk makkelijk te realiseren natural
 
Laatst bewerkt:
Re: Re: Re: 50 cent

Originally posted by Levrone@



Kan gewoon niet dat geloof ik niet, een gespierde/strakke lichaam met zijn vetpercentage is onmogelijk zonder behulp van as.

Omdat je dit zegt denk ik dat je nog niet zoveel ervaring hebt met de wereld van bodybuilding....no offence btw
 
gebruikt !!

take it from me.

LL Cool J al gezien ?

Ook gebruikt.

zie eens hoeveel tijd wij er in steken........denk je dat een "star" (ahum!) daar nog tijd voor heeft ?
 
Vergeet niet dat die mannen in de US of A veel sneller snoepen als hier hé ...

Men kiné doet veel basket spelers van daar en die mannen vertellen dat zelf, veel jonge gasten van 15 - 16 jaar die op t'school aan sport doen al vaak snoepen, dus zou me niks verwonderen.

En idd heeft wel een deftige fysiek die 50 ct ...

Greetz
 
En idd LL heeft ook deftig lopen snoepen hoor!!

Onlangs was ie in the top of the pops en daar zag ie er echt wel massief uit ...
Mas deftig aan het stoefen door constant zen t-shirt naar beneden te trekken ...

Greetz
 
Re: Re: Re: Re: 50 cent

Originally posted by HardcoreMF


Omdat je dit zegt denk ik dat je nog niet zoveel ervaring hebt met de wereld van bodybuilding....no offence btw


IK weet over BB zoveel , dat jij in je leven lang nooit over de kennis zal beschikken die ik nu heb, neem het maar nou maar van mij aan,,


ps

No offence
 
Maar als hij een korte periode traint, op zn voeding let en kuurt,
En na de video clip nergens meer op let, dan zal hij toch wel super snel afvallen neem ik aan ?


rob
 
Originally posted by rob12345
Maar als hij een korte periode traint, op zn voeding let en kuurt,
En na de video clip nergens meer op let, dan zal hij toch wel super snel afvallen neem ik aan ?


rob

Niet supersnel, hangt van diverse aspecten af zoals voeding, de training, rust.ALs die een paar maanden gaat niksen , verliest die wel spiermassa,,,,


ALs je kuurt moet jezelf onderhouden, daarmee doel ik op goed blijven eten , en vooral goed en zwaar blijven trainen, zo beperk je verlies van massa...;)
 
ik denk niet dat ie gebruikt. Hij zal wel regelmatig in de ijzers hangen. Plus donkere mensen hebben vaak al een goede basisdefinitie.
 
ik denk ook niet dat ie gebruikt. hij heeft een mooie fysiek maar niet al te veel massa. dit is naturel wel te behalen hoor.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 50 cent

Originally posted by Levrone@

IK weet over BB zoveel , dat jij in je leven lang nooit over de kennis zal beschikken die ik nu heb, neem het maar nou maar van mij aan,,


:rolleyes:
 
Ik denk eigenlijk ook niet dat hij gebruikt.... Waarom zou hij ook, zelfs al valt hij af tot hij eruit ziet als een vogelschrik, hij kan toch zoveel wijffies naaien als hij maar wil. Het zou erg dom zijn dat zulke gozer gaat riskeren zijn leuter niet meer omhoog te krijgen!!

Eigenlijk vind ik het een beetje een gevaarlijke evolutie dat je zomaar dingen die je niet zeker weet gaat rondstrooien over gozers die je helemaal niet persoonlijk kent....(in de veronderstelling dat je geen goede kennis bent van 50Cent)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
FF serieus ik hoor hier veel mensen beschuldigen op basis van een mening. Als jij nu gevraagd wordt voor een hollywood movie en je hebt wat spieren dan heb je ook gesnoept? kom met feiten en niet met meningen daar schiet je niets mee op
 
Originally posted by Juriaan
kom met feiten en niet met meningen daar schiet je niets mee op


Inderdaad!! Als 50Cent voor je stond, zou je dat dan ook in zijn gezicht durven te beweren?
 
Ik ga er ook vanuit dat die kerel niets heeft gebruikt.
Donkere mensen hebben zowiezo het genetische voordeel dat t beter en gedefinieerder oogt plus dat t net is of hun sneller spiermassa aanzetten dan de blanke medemens.
 
Ik zou het echt niet weten, maar ik weet wel dat veel artiesten en acteurs van de ene op de andere week groot en hard zijn. Ze hebben zoveel geld dat ze niet weten hoe ze het op kunnen maken. Geloof goed dat zij voor een videoclipje ff goed gaan trainen met een personal trainer en een kuurtje zetten.

Wat Ilya zegt, ze hebben het zo druk, ik denk ook dat zij eerder geneigd zijn naar de AS te grijpen. Maar van 50 cent zou ik het zo niet weten...
 
Originally posted by Rob G
Ik zou het echt niet weten, maar ik weet wel dat veel artiesten en acteurs van de ene op de andere week groot en hard zijn. Ze hebben zoveel geld dat ze niet weten hoe ze het op kunnen maken. Geloof goed dat zij voor een videoclipje ff goed gaan trainen met een personal trainer en een kuurtje zetten.

Wat Ilya zegt, ze hebben het zo druk, ik denk ook dat zij eerder geneigd zijn naar de AS te grijpen. Maar van 50 cent zou ik het zo niet weten...

Tuurlijk zijn er velen die voor een film of videoclipje naar die middelen grijpen maar niemand zal t toegeven. Ze hebbne toch een voorbeeldfuctie te vervullen plus dat ze t gewwoonweg niet willen toegeven. Maar idd, van 50 cent denk ik t niet. we zullen t wel zien bij de volgende clips:D
 
Back
Naar boven