Fitness Seller

50 cent

Bezoekers in dit topic

Re: Re: Re: Re: Re: 50 cent

Originally posted by Levrone@



IK weet over BB zoveel , dat jij in je leven lang nooit over de kennis zal beschikken die ik nu heb, neem het maar nou maar van mij aan,,


ps

No offence
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Juriaan
FF serieus ik hoor hier veel mensen beschuldigen op basis van een mening. Als jij nu gevraagd wordt voor een hollywood movie en je hebt wat spieren dan heb je ook gesnoept? kom met feiten en niet met meningen daar schiet je niets mee op


Het is een sterke mening gebaseerd op een fundametele bron, en sinds wanneer zijn meningen verboden op de forum hiero????

EN snappen jij en OLi het niet ofzo???

Een gespierde/strakke lichaam zonder een gram vet is allleen mogelijk met behulp van as, of je nou zwart, geel , of blauw bent.
Mits je een afgestudeerde voedingsdeskundige bent die zijn de helft van zijn leven op strikt op zijn voeding let , en de andere helft doorbrengt op de sportschool:D :D :D :D
 
Originally posted by Olimantado



Inderdaad!! Als 50Cent voor je stond, zou je dat dan ook in zijn gezicht durven te beweren?

Ja zeker, ik vraag dan gelijk aan hem of ik de vrouwen met lekkere reten mag uitzoeken voor zijn volgende clip:D :D :D
 
Originally posted by Levrone@



Het is een sterke mening gebaseerd op een fundametele bron, en sinds wanneer zijn meningen verboden op de forum hiero????

EN snappen jij en OLi het niet ofzo???


Whoooooooooo Chill niet meteen vuur gaan spugen als je tegen gesproken wordt. Op het album Mr Smith van LL is ie al Huge maar niet zo droog en dat album is van 1997, dus zou het onmogelijk zijn om in 6 jaar droog te worden???
 
ik heb respect voor hem ook al heeft hij al gebruikt, en vergeet ook neit dat hij 9 kogels in zijn lichaam heeft gehad en nog zo'n superlichaam heeft.

Hij is op dit moment de beste rapper van de VS(beter dan zijn maatje Eminem), en heeft ook nog eens de meest verkochte albums ter wereld ooit in de geschiedenis in de 1e week na release 1e week, zelfs meer dan de beatles en elvis.
 
Ik vind zijn rapsT dus echt suf, zit geen pit in, en in zijn gezichtsuitdrukking even min. Maarja, das dan mijn mening he...
 
:fu: all bundy zou zeggen: let's rock !



rob


Originally posted by Levrone@


Ja zeker, ik vraag dan gelijk aan hem of ik de vrouwen met lekkere reten mag uitzoeken voor zijn volgende clip:D :D :D
 
Originally posted by Levrone@



Het is een sterke mening gebaseerd op een fundametele bron, en sinds wanneer zijn meningen verboden op de forum hiero????

EN snappen jij en OLi het niet ofzo???

Een gespierde/strakke lichaam zonder een gram vet is allleen mogelijk met behulp van as, of je nou zwart, geel , of blauw bent.
Mits je een afgestudeerde voedingsdeskundige bent die zijn de helft van zijn leven op strikt op zijn voeding let , en de andere helft doorbrengt op de sportschool:D :D :D :D

Rust is ook belangrijk ... :p
 
Originally posted by Rob G
Ik vind zijn rapsT dus echt suf, zit geen pit in, en in zijn gezichtsuitdrukking even min. Maarja, das dan mijn mening he...

Suf, LL doet zich suf, als er een een player is is hij het wel :D
 
50cent heeft volgens mij ook wel voor een paar dollar lopen snoepen.zo'n lijf onderhouden lijkt me makkelijker dan het te krijgen.
 
Weet niet of ik de enige bent die dit dacht, maar deze topic lijkt soms verdacht veel op zo'n belachelijke threads in Teen Bodybuilding sectie op bb.com...
Die zijn ook altijd bezig over beroemdheden, wat/of ze gebruiken, hoe ze trainen etc. en het eindigt altijd op een welles-nietes incl. flame.
 
Ja, maar vast niet voor 50 cent :D

rob


Originally posted by martok
50cent heeft volgens mij ook wel voor een paar dollar lopen snoepen.zo'n lijf onderhouden lijkt me makkelijker dan het te krijgen.
 
Originally posted by Juriaan


Suf, LL doet zich suf, als er een een player is is hij het wel :D

dat van mij sloeg dus op 50 cent, ik vind LL cool J ook wel relaxed! I need love! :)
 
Ow, 50 cent met in da club is wel een relax nummertje maar smaken verschillen
 
Nu we het toch over bekende mensen hebben en of ze snoepen:
Wat dachten jullie van Will Smith, die heeft voor zijn rol in "Ali"
ook aardig wat massa in korte tijd gekweekt heeft. Volgens mij stond er een artikeltje in de Flex ofzo over hoe die getraind had.
Veel bokstraining en veel krachttraining.

Ga wel ff zoeken of misschien weet iemand het nog.
 
Hij ging in een jaar tijd van 83 naar 100 kg(lichaamsgewicht) en ging met bankdrukken van 80kg naar 164kg top.
Dat is een aardig resultaat.
 
Ik weet niet of 50ct gebruikt heeft. Is moeilijk te zeggen zo op tv met die belichting en invalshoeken die ze gebruiken om je er groter uit te laten zien.

LL is al zo'n 15 jaar met BB bezig alleen was 'ie nog nooit zo droog. Dat die mensen het druk hebben is waar, maar aan de andere kant als je thuis zelf een gym hebt maakt dat alles een stuk makkelijker. Boven dien een uurtje trainen en de hele dag vreten hebben ze volgens mij echt wel tijd voor behalve wanneer ze dan aan het touren zijn maar zelfs dan is het volgens mij wel mogelijk. Als je weet dat je success mede bepaald wordt door je fysiek wil je er volgens mij wel wat tijd in steken hoor. Trouwens, de hele dag in de studio zitten en 100 keer dezelfde teksten uitbrullen of voor de zoveelste keer je show doornemen van A tot Z is ook geen pretje. Dan is het wel lekker om even iets anders te doen.
 
natuurlijk zijn jullie er allang weer over uitgepraat, maarjah ik wilde dit gewoon ff mededelen:
50cent heeft wel gebruik! Waarom? Omdat hij het zelf heeft toegegeven, ik heb het gehoord op de radio. Wat kan het beantwoorden van een vraag toch simpel zijn :D
 
Bovendien is het wel toevallig dat alle hollywood mensjes nagenoeg perfecte lichamen hebben, groot, gespierd en droog en dat terwijl ze touren en uren optreden, weinig slapen, teveel zuipen en drugs gebruiken en toch in shape blijven. Heel hollywood draait op steroiden en aanverwante middelen. Samen met coke, xtc, enz.. die hele wereld is 1 fake wereld..

owjah, je weet NOOIT zeker of iemand gebruikt heeft, aangezien alleen de persoon in kwestie dit weet, het blijven dus altijd vermoedens.
 
Mwa, perfect figuur valt wel mee en met die camera's is veel vertekend. Zo zou je bijvoorbeeld nooit denken dat Tom Cruise maar een klein ventje is. Stallone is ook niet zo erg lang en met z'n spiermassa viel het ook behoorlijk mee.

Ik herinnner me trouwens ook nog een interview met Bruce Willis die destijds nog erg gewild was in Hollywood. Werd aan hem gevraagd hoe hij zo goed in vorm bleef. Schijnt dat hij gewoon niet meer at net zo lang tot 'ie z'n ribben kon zien. Op zich niet zo vreemd want mensen die vaak in de schijnwerpers staan hebben vaak zulke eetstoornissen. Keanu Reeves wordt tussen de films door vaak ook behoorlijk vadsig.

Veel muzikanten/artiesten zijn vaak gewoon niet dik, maar zoveel ken ik er niet die nou echt een goed figuur hebben waarvan je zou zeggen dat ze daar nou echt veel voor moeten doen.

Ik denk dat Hollywood eerder op allerlei recreative drugs draait dan op steroiden. Natuurlijk zullen ze wel eens gebruikt worden om mensen klaar te stomen voor met name actiefilms en dergelijke, maar nogmaals, zelf denk ik dat er veel en veel meer mensen zijn die aan de "party" drugs e.d zitten.
 
Back
Naar boven