AndroidHealthClinic

50 cent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien iemand nog een paar goede foto's van LL en van 50 Cent?
 
Zoeken op 50 cent gaf deze:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Niet echt droog hier als hij het is...

Ander google plaatje:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Website: www.50cent.com

edit:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij heeft ook een tijdje in de gevangenis gezeten; daar schijnt ie ook aardig getraint te hebben...
 
Mwa... vind het niet echt heel super... vind LL Cool J 10x beter :D
 
[Link niet meer beschikbaar]

Moest gister samen met een neger werken. (Frans Guinea)
Hij had toen een basketbal shirtje aan en zag dat hij bij de overgang van z'n schouder naar borst striae (uitscheuring) had. En hij zag er goed gespierd uit. Dus ik meteen "jij traint zeker ook" hij zegt zo "Nee, doe alleen maar aan basketbal"

Dan zie je maar dat die negers echt een goede aanleg hebben voor bodybuilding
 
Originally posted by boogie
natuurlijk zijn jullie er allang weer over uitgepraat, maarjah ik wilde dit gewoon ff mededelen:
50cent heeft wel gebruik! Waarom? Omdat hij het zelf heeft toegegeven, ik heb het gehoord op de radio. Wat kan het beantwoorden van een vraag toch simpel zijn :D


Misschien is het maar opschepperij van 50Cent. Hij praat ook graag over zijn drugdealers verleden en zo....
 
50cent heeft in totaal 9 kogels ontvangen, hij is geopereerd enheeft de chirurg niet betaald.
De chirurg durfde zijn geld niet trug te vragen aan 50cent en nu 50 cent de populairste rapper van N-Amerika is wil die chirurg gratis publiciteit door te vermelden dat 50cent hem nooit betaald heeft, door hem aan te klagen en nu is deze chirurg bekend in de VS, omdat hij door zowat alle talkshows uitgenodigd.
 
Laatst bewerkt:
Kostmand zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Moest gister samen met een neger werken. (Frans Guinea)
Hij had toen een basketbal shirtje aan en zag dat hij bij de overgang van z'n schouder naar borst striae (uitscheuring) had. En hij zag er goed gespierd uit. Dus ik meteen "jij traint zeker ook" hij zegt zo "Nee, doe alleen maar aan basketbal"

Dan zie je maar dat die negers echt een goede aanleg hebben voor bodybuilding

Ik ben al verscheidene keren tegengekomen dat mensen zeggen dat negers goede aanleg hebben voor spiermassa. Ik ben zelf van die afkomst , train al ****ing voor 4 jaar, weeg 60 kg bf 6,7 % . Let nog maar voor 3 maanden op voeding en heb progressie van niks. POst wel een keer foto's
 
Post je dan ook eens je trainings- en voedingsschema? Misschien kun je daar wel wat bijschroeven?

Er zijn genoeg skinny negers (snoop is een bekend voorbeeld), maar ook van die vette (Bizarre, D12 :D ). No offence btw!
 
HardCase zei:
Post je dan ook eens je trainings- en voedingsschema? Misschien kun je daar wel wat bijschroeven?

Er zijn genoeg skinny negers (snoop is een bekend voorbeeld), maar ook van die vette (Bizarre, D12 :D ). No offence btw!
Snoop blowt zich dan ook te pletter...
 
Rob G zei:
Ik vind zijn rapsT dus echt suf, zit geen pit in, en in zijn gezichtsuitdrukking even min. Maarja, das dan mijn mening he...


Vent heeft ook een kogel door zen kaak gekregen he...
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
50 Cent heeft wel eens iets gesnoept denk ik...
zijn borsten zien er wat vrouwelijk uit vind ik :D


LL Cool J heeft gewoon jaren lang gebulkt en getraind met zijn personal trainer..
Nu heeft hij een keer goed gecut en ziet er gewoon heel droog uit.
 
Back
Naar boven