Fitness Seller

50 kg afgevallen met onderstaand eetschema in 1 jaar.

Bezoekers in dit topic

chupaa

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2008
Berichten
47
Waardering
7
Goedeavond mede sporters,

1 jaar geleden ben ik weer begonnen met trainen. Nadat ik 3 jaar geleden was gestopt mezelf helemaal had volepropt met al het ongezonde wat je je kan bedenken had ik een gewicht bereikt van 133,6 kilo (aan vet) lengte 1,90.

nu 1 jaar en 3 maanden verder weer ik weer 81,5 kilo en heb ik weer abs en een droog lichaam.

Dit door oa. dit voedingsschema te hanteren :

sochteds 1 smoothie met :

halve banaan, 300ml melk, diepvries fruit, 2 goede handen spinazie 3 eetlepels brinta en een goede schep whey.

Smiddags :
Zelfde smoothie als sochteds.

Avond :
Avondeten gezond, spinazie, rijst kip, pasta etc.

Savonds nog een whey shake.

Dit icm. minimaal 4x per week trainen heeft mij van fat to sixback geevalueerd.

Mogelijk heb je hier iets aan.
 
Heb je foto's? Heb nog nooit zo'n grote transformatie gezien. :p
 
Heb je foto's? Heb nog nooit zo'n grote transformatie gezien. :p

Nog nooit gezien? Kijk je nooit naar programma's als Obese? Daar verliezen zo veel meer gewicht in een jaar. Zo moeilijk is dat ook niet hoor.
 
Hoe deed je dat met je smoothie ivm je werk/school in de middag?
 

Wow, nee ik kijk nooit tv. Hij verliest gewoon 45 kilo in 90 dagen. :eek:

Maarja t is ook anders als je 200kg bent en 10 kilo wil verliezen dan wanneer je 130kg bent. Hoeveel van die 45kg zou daadwerkelijk vet zijn?
 
Nog nooit gezien? Kijk je nooit naar programma's als Obese? Daar verliezen zo veel meer gewicht in een jaar. Zo moeilijk is dat ook niet hoor.

'Zo moeilijk is dat niet hoor'.
50 kg in 1 jaar afvallen niet moeilijk?
Haha. Meen je dat nou echt?
Ook al weet ik niet of ts een troll is of niet, normaal gesproken is dat een hele prestatie.
Vergeet niet dat ze bij Obese de eerste tijd 24/7 begeleiding krijgen en het enige dat ze hoeven te doen afvallen is.

Da's een beetje hetzelfde als zeggen dat stoppen met kuren vanwege hartproblemen niet moeilijk is. ;)
 
Wow, nee ik kijk nooit tv. Hij verliest gewoon 45 kilo in 90 dagen. :eek:

Maarja t is ook anders als je 200kg bent en 10 kilo wil verliezen dan wanneer je 130kg bent. Hoeveel van die 45kg zou daadwerkelijk vet zijn?

Poeh hoeveel daarvan vet is durf ik niet te zeggen (zelfs niet te schatten) maar zal gerust aardig veel zijn.

Die mensen bij Obese USA van 200+ kilo's moeten binnen een jaar de helft van hun gewicht kwijt raken. Echt bizar veel.
 
Poeh hoeveel daarvan vet is durf ik niet te zeggen (zelfs niet te schatten) maar zal gerust aardig veel zijn.

Die mensen bij Obese USA van 200+ kilo's moeten binnen een jaar de helft van hun gewicht kwijt raken. Echt bizar veel.

Sick. Ergens is het best wel bizar dat mensen het leuk vinden om naar zulke programma's te kijken :scratch:
 
'Zo moeilijk is dat niet hoor'.
50 kg in 1 jaar afvallen niet moeilijk?
Haha. Meen je dat nou echt?
Ook al weet ik niet of ts een troll is of niet, normaal gesproken is dat een hele prestatie.
Vergeet niet dat ze bij Obese de eerste tijd 24/7 begeleiding krijgen en het enige dat ze hoeven te doen afvallen is.

Da's een beetje hetzelfde als zeggen dat stoppen met kuren niet moeilijk is. ;)

50 kilo in een jaar is idd niet zo moeilijk Ja dat meen ik. Ik heb ook mensen om me heen gezien die erg veel gewicht kwijt raakten in korte tijd. Als je bf hoog genoeg is kan het behoorlijk hard gaan met een goed dieet en beweging.
Je hebt wel motivatie en discipline nodig.
 
Sick. Ergens is het best wel bizar dat mensen het leuk vinden om naar zulke programma's te kijken :scratch:

Ja eigenlijk wel idd. Maar ik kijk ze geboeid met diep respect voor die deelnemers. Vind het super dat ze dat bereiken.
 
ik ben zelf ook van 82 naar 70kg afgevallen, in 4 maanden tijd. Is ook helemaal niet moeilijk of iets bijzonders aan gewoon minder eten en wat meer bewegen. Als je dik in de 100 weegt maakt t alleen nog maar makkelijker om snel veel af te vallen. Snap zelf ook nooit waarom mensen dit op bijvoorbeeld social media zetten.. ze hebben het er gvd toch ook zelf aan gegeten?
 
ik ben zelf ook van 82 naar 70kg afgevallen, in 4 maanden tijd. Is ook helemaal niet moeilijk of iets bijzonders aan gewoon minder eten en wat meer bewegen. Als je dik in de 100 weegt maakt t alleen nog maar makkelijker om snel veel af te vallen. Snap zelf ook nooit waarom mensen dit op bijvoorbeeld social media zetten.. ze hebben het er gvd toch ook zelf aan gegeten?

Haha ik was vroeger tyfus druk op school. Als ik dan rustig was kreeg ik een compliment. Dat is ook zoiets.
Of mensen die altijd te laat komen. Dan worden ze geprezen als ze op tijd komen xd

Maarja er zijn ook genoeg mensen dik door medicatie, depressie of een ziekte(trage schildklier ofzo)
 
ik ben zelf ook van 82 naar 70kg afgevallen, in 4 maanden tijd. Is ook helemaal niet moeilijk of iets bijzonders aan gewoon minder eten en wat meer bewegen. Als je dik in de 100 weegt maakt t alleen nog maar makkelijker om snel veel af te vallen. Snap zelf ook nooit waarom mensen dit op bijvoorbeeld social media zetten.. ze hebben het er gvd toch ook zelf aan gegeten?

Waarom denk je dat die mensen dik in de 100 wegen?
Dat maakt het juist moeilijker om af te vallen.
Dat die mensen er trots op zijn dat ze zoveel zijn afgevallen en dit graag willen delen, vind ik logischer dan hier na een kuur melden hoeveel kg je wel niet bent aangekomen.
Dat is nl niet moeilijk of iets bijzonders.
 
ik ben zelf ook van 82 naar 70kg afgevallen, in 4 maanden tijd. Is ook helemaal niet moeilijk of iets bijzonders aan gewoon minder eten en wat meer bewegen. Als je dik in de 100 weegt maakt t alleen nog maar makkelijker om snel veel af te vallen. Snap zelf ook nooit waarom mensen dit op bijvoorbeeld social media zetten.. ze hebben het er gvd toch ook zelf aan gegeten?

Afvallen is idd niet moeilijk. Als je maar de wil hebt om het te doen en een goed dieet te volgen en liefst met voldoende beweging.
 
Ik woog 110 en zakte naar 90 in 2 maande lols is easy.

Afvallen de daad is niet moeilijk maar het mentaal afvallen is moeilijker en dat is de strijd die de meeste hebben.
 
Ik woog 110 en zakte naar 90 in 2 maande lols is easy.

Afvallen de daad is niet moeilijk maar het mentaal afvallen is moeilijker en dat is de strijd die de meeste hebben.

Jouw toevoeging draait het inderdaad om.
Mensen van 150+ kg kunnen in theorie heel snel afvallen, maar in de praktijk werkt dat niet.
 
Waarom denk je dat die mensen dik in de 100 wegen?
Dat maakt het juist moeilijker om af te vallen.
Dat die mensen er trots op zijn dat ze zoveel zijn afgevallen en dit graag willen delen, vind ik logischer dan hier na een kuur melden hoeveel kg je wel niet bent aangekomen.
Dat is nl niet moeilijk of iets bijzonders.

Oneens, Maakt het juist makkelijker imo. Ik begrijp overigens ook echt niet dat mensen het zo ver laten komen. je ziet jezelf toch dikker worden? doe er wat aan.. Ja ze mogen er best trots op zijn is ook wel zo maarja feit blijft dat ze het er zelf aangevreten hebben.
Kuren en veel "schone massa" aanzetten niet bijzonder?Mensen die kuren moeten toch nog wat bewuster met voeding omgaan, meer en vaker trainen dan die obese mensen die dik in de 100kg wegen.
 
Jouw toevoeging draait het inderdaad om.
Mensen van 150+ kg kunnen in theorie heel snel afvallen, maar in de praktijk werkt dat niet.
Mensen die 100+ wogen en altijd lager wilde wegen en ze die stap hebben gezet en behaald hebben zijn mentaal sterker geworden.
 
Oneens, Maakt het juist makkelijker imo. Ik begrijp overigens ook echt niet dat mensen het zo ver laten komen. je ziet jezelf toch dikker worden? doe er wat aan.. Ja ze mogen er best trots op zijn is ook wel zo maarja feit blijft dat ze het er zelf aangevreten hebben.
Kuren en veel "schone massa" aanzetten niet bijzonder?Mensen die kuren moeten toch nog wat bewuster met voeding omgaan, meer en vaker trainen dan die obese mensen die dik in de 100kg wegen.
Ik begrijp je stand punt "Hoe kan dat nu dat ze blijven eten?!" en ik merk ook dat jij nooit dik bent geweest en junkfood eten is een verslaving. Je kunt er na een tijd niks meer tegen doen en je hebt al een chips in je hand kan ook zijn door weinig beweging.
Maar jij beoordeelt het via hoe meer je weegt hoe makkelijker je afvalt, klopt helemaal en is makkelijk maar het mentaal gedeelten voor een zwaargewicht gaat niet zo makkelijk zijn.
 
Back
Naar boven