MuscleMeat

50 kg afgevallen met onderstaand eetschema in 1 jaar.

Bezoekers in dit topic

Ik ben wel relatief dik geweest, niet te vergelijken met obese maar toch zeker richting de 30%bf
In die tijd at ik ook alleen maar slechte dingen reep chocola en chips zaten toch wel dagelijks in mijn "schema :p"
 
Ik ben wel relatief dik geweest, niet te vergelijken met obese maar toch zeker richting de 30%bf
Oh okay ik peakte op 33% lol never again
 
Oneens, Maakt het juist makkelijker imo. Ik begrijp overigens ook echt niet dat mensen het zo ver laten komen. je ziet jezelf toch dikker worden? doe er wat aan.. Ja ze mogen er best trots op zijn is ook wel zo maarja feit blijft dat ze het er zelf aangevreten hebben.
Kuren en veel "schone massa" aanzetten niet bijzonder?Mensen die kuren moeten toch nog wat bewuster met voeding omgaan, meer en vaker trainen dan die obese mensen die dik in de 100kg wegen.

Ja klopt, je ziet jezelf dikker worden en toch doe je er niets aan. Heel lang houd je jezelf voor dat het wel meevalt en het er ook zo weer af is.
De pakken koek en zakken chips, het vele junkfood en veel heel veel suiker dus. Heel erg veel snoep zoooo fucking lekker kan dat zijn.
Maar langzaamaan merk je dat je een probleem hebt. Helaas negeren velen die problemen min of meer.
Dat ik niet fatsoenlijk m'n schoenveters kon strikken was vervelend maar ach m'n vrouw hielp me wel ff en meer en meer deed ik losse schoenen aan of de schoenen aan en uit zonder veters strikken. Knietjes en enkels die zeuren, conditie die meer en meer verslechterde. ach komt wel goed denk je dan. Binnenkort maar weer wat gaan doen en voor je het weet ben je weer een paar % vet rijker en een x aantal maanden verder.
Ik begon weer te sporten toen ik alweer nieuwe grotere maat broeken moest kopen. Het was nog geen mega grote broekmaat maar het zinde me totaal niet. Stond in de winkel broek te passen, maat 40 en zat niet lekker om m'n dikke pens. Direct op dat moment was ik het zat. Kocht geen broek maar ging trainen die te kleine broeken moesten maar weer gaan passen. bf% liep al naar de 40% op een gewicht van ca 113kilo. Dus nog niet eens zo erg zwaar. Maar wel obese dus al. Ruim een jaar later stond ik op een wedstrijd op 97kg op ongeveer 7%-8% met m'n 45 jaar jong.
 
Nog nooit gezien? Kijk je nooit naar programma's als Obese? Daar verliezen zo veel meer gewicht in een jaar. Zo moeilijk is dat ook niet hoor.
Ik heb alsnog dikke respect voord e TS starter door zijn leefstijl zo te veranderen en zo'n mooi resultaat neer te zetten. Hij voelt zich goed en gelukkig. Ik vind het knap, ga zo door maatje!
 
Ik heb alsnog dikke respect voord e TS starter door zijn leefstijl zo te veranderen en zo'n mooi resultaat neer te zetten. Hij voelt zich goed en gelukkig. Ik vind het knap, ga zo door maatje!

Ik ook, absoluut respect.
Mijn posts zijn ook niet respectloos of negatief bedoeld.
 
Ik ook, absoluut respect.
Mijn posts zijn ook niet respectloos of negatief bedoeld.
Weet ik, het was de eerste reactie die ik zag. Terwijl ik altijd erg veel bewondering heb voor die lui :)
 
respect voor mensen die er daadwerkelijk wat aan doen.
 
Toevallig laatst nog een stuk gelezen over hoe extreem weinig mensen met flink overgewicht weer een gezond gewicht bereiken, maar jou is het wel gelukt.

Goed bezig!
 
Ik ken het ook.

1x gebulkt naar 17/18 %

never again :P
 
Dingen lezen zoals "ze hebben het er zelf aangevreten..." vindt ik erg

ik persoonlijk ben al van mijn 6-7 jaar te dik, zeg eens hoe een kind er zelf voor kiest om te dik te zijn?

Geloof me als je dit soort opvoeding krijgt + andere problemen is het niet zo evident om zomaar je leven om te gooien
 
Wow, nee ik kijk nooit tv. Hij verliest gewoon 45 kilo in 90 dagen. :eek:

Maarja t is ook anders als je 200kg bent en 10 kilo wil verliezen dan wanneer je 130kg bent. Hoeveel van die 45kg zou daadwerkelijk vet zijn?
Heel veel vet, ben echt droog nu ik zou m'n vetprecentage is moeten meten. Maar toen ik 133kg woog had ik 3 jaar niet getrained en geleefd op uitgaan macdrive en studentenvoedsel:P zat weinig spier conditie en uithoudingsvermogen in me haha
 
Ik woog 110 en zakte naar 90 in 2 maande lols is easy.

Afvallen de daad is niet moeilijk maar het mentaal afvallen is moeilijker en dat is de strijd die de meeste hebben.
Het is echt de knop omdraaien, en vreten omzetten in voeden.
 
Dingen lezen zoals "ze hebben het er zelf aangevreten..." vindt ik erg

ik persoonlijk ben al van mijn 6-7 jaar te dik, zeg eens hoe een kind er zelf voor kiest om te dik te zijn?

Geloof me als je dit soort opvoeding krijgt + andere problemen is het niet zo evident om zomaar je leven om te gooien
Ik ben het daar wel mee eens hoor, als ik terugkijk naar de 3 jaar dat ik me heb laten gaan heb ik echt ordinair lopen vreten, elke dag wel iets van buiten, pizza als ontbijt, snoepen chocola, kapsalons noem het maar op.. uiteindelijk ben jijzelf degene die dit eraan vreet, en ook degene die er iets aan kan doen
 
Moet er wel bijvertellen dat mijn doen uiteindelijk niet perse die 52KG afvallen was, maar fitter woorden, wilde pullups en pushups kunnen doen, wilde weer kunnen trainen zoals vroeger, hardlopen etc. en dat is allemaal gelukt. m'n lichaam is wel echt getransformeert van vetdik naar droog en je ziet abs, aderen. kan nu na 1 jaar 10 pullups uit me lichaam trekken in 1 set... durfde ik een jaar geleden niet van te dromen!
 
Ik heb alsnog dikke respect voord e TS starter door zijn leefstijl zo te veranderen en zo'n mooi resultaat neer te zetten. Hij voelt zich goed en gelukkig. Ik vind het knap, ga zo door maatje!
Super dankjewel! zeker blij dat ik weer helemaal fit ben!
 
Toevallig laatst nog een stuk gelezen over hoe extreem weinig mensen met flink overgewicht weer een gezond gewicht bereiken, maar jou is het wel gelukt.

Goed bezig!
Klopt, maar mensen die afvallen worden ook veel te vroeg aangemoedigd, toen ik 20KG kwijtwas vond iedereen met er geweldig en goed uitzien. en als ik dan vertelde om bijv. nog 15 KG af te vallen verklaarden ze me voor gek, terwijl er nog 30 af moest. misschien beseffen ze het echte doel niet.. veel mensen willen ook in een gezette periode afvallen.. dat werkt ook niet, ik heb er geen tijd aangehangen en het heeft een jaar geduurd. zo voorkom je ook dat je eerder afhaakt
 
Back
Naar boven