MuscleMeat

3de jaar natty bb

Bezoekers in dit topic

Trainingen gaan lekker, 92,5 kg en maingainen, gewichten gaan omhoog en de spieren tonen voller. Geen cardio want dan moet ik tegen mijn zin in eten of rotzooi eten. En het herstel duurt langer.
Benen, doe ik niet veel aan, squat met 80, en kracht behouden is voldoende nu.
Borst rug zeker 1x in de week, arms schouders en traps 2x in de week.
Onderhands shruggen lijkt geeft de beste pomp, maar vooral het vaker trainen lijkt goed te werken nu.
Verder veel partials, pompt beter en kan zwaarder zonder dat het op de gewrichten of pezen pijnlijk is.
Alles zonder logboek, focus op de spiergroep kapot ( leeg) maken in 3a4setjes.
Trainze :thumb:
 
Tja, veel details zijn het niet, maar goed om te zien dat het lekker gaat :thumb:
 
Onderhands shruggen lijkt geeft de beste pomp, maar vooral het vaker trainen lijkt goed te werken nu.
Komen je traps al een beetje opzetten? Dat was volgens mij je zwakke punt bij een front pose.
 
Trainingen gaan lekker, 92,5 kg en maingainen, gewichten gaan omhoog en de spieren tonen voller. Geen cardio want dan moet ik tegen mijn zin in eten of rotzooi eten. En het herstel duurt langer.
Benen, doe ik niet veel aan, squat met 80, en kracht behouden is voldoende nu.
Borst rug zeker 1x in de week, arms schouders en traps 2x in de week.
Onderhands shruggen lijkt geeft de beste pomp, maar vooral het vaker trainen lijkt goed te werken nu.
Verder veel partials, pompt beter en kan zwaarder zonder dat het op de gewrichten of pezen pijnlijk is.
Alles zonder logboek, focus op de spiergroep kapot ( leeg) maken in 3a4setjes.
Trainze :thumb:
Nog geen verdere details, gewicht rond de 94 a 95kg, train nog steeds zo als hierboven, kort en zwaar, zwaar is dan relatief, bp 90kg...still going strong.
 
Weer in da home gym.
En dus weer een nieuwe balans vinden, pull up's vernaggelen mijn herstel nu een beetje, ze voelen goed, maar het herstellen daarvan duurt lang, ...maar geen latt pully hier. Verder train ik heel basic, basic oefeningen, tussen de 2 a 4 setjes, tussen de 8 a 15hh. Na elke trainingsdag één dag rust.
BW 95kg en ik train consistent door, maingainen. Nu 3 jaartjes bezig, na lange periode van duurtraingen. Mijn motivatie hersteld nog altijd sneller dan mijn lichaam.
Voeding rond de 300kcal waarvan rond de 200gram eiwitten. Geen cardio.
 
Komen je traps al een beetje opzetten? Dat was volgens mij je zwakke punt bij een front pose.
Ja, gaat langzaam, maar nemen nu wel toe. Blijkbaar besteede ik hier te weinig energie in. Nu vaker en zwaarder, gaat beter.
Wat nu goed werkt is, unilateraal, met een elastiek, die ik laag aan de zijkant bevestig. Bij een shrug beweeg ik mijn hoofd dan richting de schouder en de schouder richting hoofd.
Dit zag ik pas geleden op YouTube, en raakt de traps en nek goed.

Verder nu 96kg na de feestdagen, op zich prima. Deze zomer hopelijk weinig cutten, en veel overhouden. Afgelopen zomer was ik tussen de 90 en 92kg. Toen kwam ik van 100kg.
 
IMG-20220326-WA0007.jpg

Op 91kg. Feeling ecto.
Nog 2a 3 kg en dan is het droog genoeg. De bedoeling is dan iets meer dan 2700kcal te eten, redelijk droog blijven en vollere look. Hopelijk terug naar 93 of 94kg.
Ik train volgens push pull leggs en smeer dit uit over zo 'n 10 dagen, om goed te blijven herstellen, korter als kan. Soms even thuis armen omdat armen nooit groot genoeg kunnen zijn.
 
Bekijk bijlage 551568

Op 91kg. Feeling ecto.
Nog 2a 3 kg en dan is het droog genoeg. De bedoeling is dan iets meer dan 2700kcal te eten, redelijk droog blijven en vollere look. Hopelijk terug naar 93 of 94kg.
Ik train volgens push pull leggs en smeer dit uit over zo 'n 10 dagen, om goed te blijven herstellen, korter als kan. Soms even thuis armen omdat armen nooit groot genoeg kunnen zijn.
Camelus
 
Bekijk bijlage 551568

Op 91kg. Feeling ecto.
Nog 2a 3 kg en dan is het droog genoeg. De bedoeling is dan iets meer dan 2700kcal te eten, redelijk droog blijven en vollere look. Hopelijk terug naar 93 of 94kg.
Ik train volgens push pull leggs en smeer dit uit over zo 'n 10 dagen, om goed te blijven herstellen, korter als kan. Soms even thuis armen omdat armen nooit groot genoeg kunnen zijn.
Het blijft aanmodderen, natty. Kan zelf naar 120+ kilo gaan met armen bijna 50cm en iedereen die met een boogje om je heen loopt, maar teveel vet - of 90kg met abs maar zonder guns...
 
Het blijft aanmodderen, natty. Kan zelf naar 120+ kilo gaan met armen bijna 50cm en iedereen die met een boogje om je heen loopt, maar teveel vet - of 90kg met abs maar zonder guns...
Het gaat erom dat je nog een beetje fit bent, ingewikkelder moet je het niet maken.
Jij hebt waarschijnlijk je hele leven, toen er nog geen fototoestellen waren, er beter uitgezien dan ik. Maar ik vergelijk alleen met mezelf.
 
Het gaat erom dat je nog een beetje fit bent, ingewikkelder moet je het niet maken.
Jij hebt waarschijnlijk je hele leven, toen er nog geen fototoestellen waren, er beter uitgezien dan ik. Maar ik vergelijk alleen met mezelf.
Mooi gezegt, toch zou ik zou lekker de naald erin zetten op jou leeftijd:flex:
 
Vanaf januari op 2700kcal kunnen afvallen. Nu meer dan 10dgn op zelfde gewicht. En dus verder op 2500kcal. Gelukkig wordt het mooi weer en iets warmer, dan maakt het iets gemakkelijker. Ook gemakkelijker om cardio buiten te doen.
Nu 7kg lichter dan vorig jaar om deze tijd. Lichter maar ik train zwaarder :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Na maanden ppl nu een paar weken free stylen.
Warming up, diverse oefeningen licht

Incl bp 80kg 6-6
Onderhands pull up's 10-8-4
Db ohp 14kg 12-12-10

Bovenarm opgemeten, net 40cm ...wel veel aders. Gewicht blijft rond de 90kg, maar oogt voller dan eerder en ik train nu zwaarder dan voor de cut.
 
De jaarlijkse update...

Training & herstel: Sinds September 2022 train ik 3x in de week full-body, soms 1 meestal 2 dgn rust, als de week dan 8 dgn duurt, maakt mij niet uit, ik werk nog onregelmatiger, dan een ploegendienst doet. Na 3 weken pushen, neem ik de 4de week relatieve rust, helemaal rust of deload of combinatie van beide.
Bijna alles twee werksetjes, soms 3 als het niet voldoende voelt, maar liever gewicht omhoog.
Sinds kort bij een paar oefeningen over gegaan op 5x5 om daarop sterker te worden, en ter variatie. Kijken of dat lukt.
Het afgelopen jaar, alle trainingen begonnen met armen, en die kan ik nu beter raken, beter contact.
Nu begin ik een periode met schouders, vollere schouders zouden mijn fysiek goed doen.
Ik ga nog wel een tijdje door met full-body, bevalt goed.
Voeding: Rond de 3500kcal. Gewicht tussen de 93kg en 95kg, geen spectaculaire vooruitgang, wel iets sterker dan eerder op dit gewicht, maar ik zie nauwelijks verschil.
Gear: Nog steeds niets.

Fullbody 1

Face pull’s
Lateral raises

Rack pull (5x5)
Machine rows (low/slow)

Inc bp machine (5x5)
Dips (bw)

Tri press machine
Bi curl machine

Ab rope pulldowns

Hammercurls

Fullbody 2

Shoulder press machine
Hip Hugger

Bb row
Db pull over

Vertikal bp machine, plate loaded, iso
Pec deck

Db shrugs

Standing calf raises

Cable tri overhead extensions
Cable bi curl


Fullbody 3

Seated db shoulderc press
Y raises

Bb squat (5x5)
Leg curl plate loaded

Pull up’s (5x5)

Inc db press

Db skull crushers
Db inc curls

Smith machine shrugs

Trainze :thumb:
 
Back
Naar boven