MuscleMeat

500 gram pindakaas per dag

Bezoekers in dit topic

wemredino

Cool Novice
Lid geworden
1 feb 2019
Berichten
65
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
heeft iemand hier ooit gebulkt met pindakaas als enige extra voeding op je normale dieet? Ik drink nu als ik wakker word een shake (250g pindakaas, 70g perfect oats en 450ml) water en voor het slapen gaan dezelfde shake. ik kom ongeveer op 6000kcal per dag uit. Enige mensen ervaring met extreem veel pindakaas? let me know! bedankt
 
Wat denk je zelf? 3000kcal/250gr vet per dag aan puur pindakaas :o

Waarom zou je zo niet gevarieerd eten überhaupt?
 
Ik eet geviareerd, kom alleen niksmeer aan nu ik rond de 3500 kcal eet (zonder de pindakaas) kom uiteindelijk rond de 40-50% vet uit. Zie meerdere dieeten van 50% vet 30% carbs 20% protein.
 
Wat eet je zoal verder op een dag?
Wat is je EKV verhouding?

Je dagelijkse behoefte op basis van je stats zal ergens tussen de 2800 en 3500 liggen. (Ligt eraan hoeveel je traint en wat voor werk je doet...) Dat je op 3500 niet of weinig aankomt kan dus kloppen!

Maar om nou meteen naar de 6000 te gaan lijkt me wat overdreven... Aankomen gaat dan zeker lukken, vraag me echter af of je daarmee op de juiste manier aankomt! Lees: Vet...
 
Lekkere fat gains. 2000 of meer kcals boven je onderhoud gaan zitten.
 
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
 
Al 14 dagen 2 maal daags die shakes gedronken en ben van 90kg naar 90.1kg gegaan. Maintenance gewicht zit rond de 4000-5000 dus valt mee hoe ver ik er boven zit. Op 4000kcal per dag viel ik af. Verder wil ik hogere % vet intake omdat mijn lichaam door de carbs heen brand alsof het niks is. Maar niemand ervaring er mee?
 
Wat eet je zoal verder op een dag?
Wat is je EKV verhouding?

Je dagelijkse behoefte op basis van je stats zal ergens tussen de 2800 en 3500 liggen. (Ligt eraan hoeveel je traint en wat voor werk je doet...) Dat je op 3500 niet of weinig aankomt kan dus kloppen!

Maar om nou meteen naar de 6000 te gaan lijkt me wat overdreven... Aankomen gaat dan zeker lukken, vraag me echter af of je daarmee op de juiste manier aankomt! Lees: Vet...

Ekv zit rond de 50% carbs 20% vet 30% eiwit. Wil alleen het vet percentage boven de carbs of gelijk aangezien ik nooit boven de 12% vet kom ookal eet ik alleen nogmaar chocola
 
Super logisch ook, het dubbele aan kcal gaan eten omdat je op de helft er van niets meer aankomt :roflol:

Op 4000kcal ben ik van 90kg naar 86gezakt in dik een maand. Dus 6000kcal is niet het dubbele van maintenance
 
Op 4000kcal ben ik van 90kg naar 86gezakt in dik een maand. Dus 6000kcal is niet het dubbele van maintenance

Dan moet je duidelijkere informatie verschaffen.

Jij zegt zelf: "Ik eet geviareerd, kom alleen niksmeer aan nu ik rond de 3500 kcal eet (zonder de pindakaas)"

In je begin post zeg je dat je nu met pindakaas 6000 kcal eet. Lijkt mij toch bijna het dubbele.
 
Gebruik je aas?
 
Ik zit nu op 8400 calorieën en gemiddeld een pot pindakaas per dag. (Op krentenbollen)
 
Krijg je dan niet enorm veel last van je maag?

Ikzelf ben stiekem pindakaas addict, maar ik probeer het onder controle te houden. Eerder at ik echt veel meer pindakaas en ik kreeg er echt ontzettend veel buikpijn van. :emo:

Also, 'veel meer' pindakaas = 50 gram per dag ipv mijn huidige dagelijkse portie van 20 gram.:eyes:
 
Ik gebruik trouwens ook nu een sondevoeding;)
 
Injecteren schijnt nog het beste te werken, alleen de juiste naald vinden is een sinecure.
 
Back
Naar boven