XXL Nutrition

500 gram pindakaas per dag

Bezoekers in dit topic

Pindakaas niet... (pinda allergie)
Maar heb ooit wel eens een periode van 2 maanden 400 gram pure chocolade per dag gegeten :o ... 15 jaar terug ofzo... was toen echt even noodzaak
Heeft kortstondig geholpen en maar wel flink op mijn flikker gehad van de cardioloog :engel: Moet zeggen dat ik daarna echt maanden geen chocolade meer weg kon krijgen. :roflol:
Ik zou makkelijk dagelijks 500 gr chocolade eten hoor. Geen pure maar gewoon melk. Vanwaar de pure gekozen?

Ik zou makkelijk dagelijks 500 gr chocolade eten hoor. Geen pure maar gewoon melk. Vanwaar de pure gekozen?
Gezonder dan melk. Less fat

Meer vet en en lactose en pindavrij ivm allergieën :(

En wie ziet T verschil tussen water en een Shake in een bijvoorbeeld zwarte bidon of shaker?

Is dit nou het reltopic van het weekend?

Ik blijf me afvragen waar de ‘reltopic incoming’ melding blijft bodybuilding.nl :o. Dit soort pareltjes wil ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan.

Hé maar ALLE POWERLIFTERS ZIJN VADSIG EN ALLE BODYBUILDERS ZIJN ROIDHEADS.

even tussendoor ik heb gehoord van menig betrouwbare bron dat het topisch appliceren van pindakaas ook effectief is

Is dit nou het reltopic van het weekend?

Ik blijf me afvragen waar de ‘reltopic incoming’ melding blijft bodybuilding.nl :o. Dit soort pareltjes wil ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan.

Hé maar ALLE POWERLIFTERS ZIJN VADSIG EN ALLE BODYBUILDERS ZIJN ROIDHEADS.

Beter opletten?

Zolang het DBB relalarm nog niet goed werkt moeten we het zelf maar doen

https://forum.bodybuilding.nl/topics/500-gram-pindakaas-per-dag.419759/page-5#post-10139968

dextro is ook gewoon doorzichtig... geen verschil met water :rolleyes:
in oplossingen denken...... maar das lastig.
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo stug koppig dat ze wel weten dat ze hulp nodig hebben en zelfs erachter vragen maar dan voor alles met een excuus afkomen om alles in hun eigen straatje in te bouwen ter eigen bevestiging dat ze wél goed bezig zijn.

• Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven