XXL Nutrition

500 gram pindakaas per dag

Bezoekers in dit topic

dextro is ook gewoon doorzichtig... geen verschil met water :rolleyes:
in oplossingen denken...... maar das lastig.
Je had het over calorieen drank en shakes. Ja ik kan elke doorzichtige sap drinken

Sommige mensen zijn nu eenmaal zo stug koppig dat ze wel weten dat ze hulp nodig hebben en zelfs erachter vragen maar dan voor alles met een excuus afkomen om alles in hun eigen straatje in te bouwen ter eigen bevestiging dat ze wél goed bezig zijn.
Ben ook goed bezig met de sport. Meneer had het over shakes en calorie dranken. En excuses? Wie zegt dat mijn werkgever niet persoonlijk mijn drankje komt ruiken/proeven of het water is. Gebruik je hersens voordat je op iemands persoonlijkheid comment

Ben ook goed bezig met de sport. Meneer had het over shakes en calorie dranken. En excuses? Wie zegt dat mijn werkgever niet persoonlijk mijn drankje komt ruiken/proeven of het water is. Gebruik je hersens voordat je op iemands persoonlijkheid comment
Wat een hard leven heb jij toch daar in die Herbalife loods :roflol:

Weet niet welk leven harder is. Een herbalife loods of een forum mod zijn.
Werken is slecht voor de gains. De bonussen en extra's maken gelukkig alles goed.

Lijkt mij stug dat dat gebeurt tenzij je je heel raar gedraagt.

• Like
Waarderingen: ACE
Weet niet welk leven harder is. Een herbalife loods of een forum mod zijn.
Toch denk ik dat forum mod zijn... een fulltime baan hebben, eigen huis onderhouden en trainen bij elkaar zwaarder is dan bijbaantje in een herbalife loods en mogelijk nog thuis (?) wonen... :o Maar dat terzijde....
Meneer had het over shakes en calorie dranken.
Goed lezen is ook een vak apart.. :rolleyes:

Een werkgever die gaat ruiken wat jij in je fles hebt zitten hahah proeft hij je eten ook? :o

Ben blij dat ik m'n school afgemaakt heb en niet in een Herbalife-loods hoef te werken.
Ben blij dat ik studeer + 32 uur werk en 7 dagen in de week train

Ben blij dat ik studeer + 32 uur werk en 7 dagen in de week train
Studeer je vauna en vlora?

Ben blij dat ik maar een paar uurtjes per week naast m'n studie hoefde te werken.

Los van al dit gezeik kan je toch prima genoeg eten en drinken in je pauzes en voor en na je werk?

Ik mag op mijn werkplek helemaal niets eten of drinken.

Studeer je vauna en vlora?

Ben blij dat ik maar een paar uurtjes per week naast m'n studie hoefde te werken.
Ja ik eet de helft van mijn loon weg. Dus moet wat

Los van al dit gezeik kan je toch prima genoeg eten en drinken in je pauzes en voor en na je werk?

Ik mag op mijn werkplek helemaal niets eten of drinken.
Klopt. Op een dag van 06.00-14.30 eet ik ongeveer 12 proteinbars. Shake met bevroren vruchten en 4 muesli bars. Alleen tel dit niet mee in mijn kcal omdat ik die calorieen bijna allemaal verbruik/verbrand tijdens het werk

When will the hurting stop.

Dat hier nog steeds op gereageerd wordt..:roflol:

Klopt. Op een dag van 06.00-14.30 eet ik ongeveer 12 proteinbars. Shake met bevroren vruchten en 4 muesli bars. Alleen tel dit niet mee in mijn kcal omdat ik die calorieen bijna allemaal verbruik/verbrand tijdens het werk

Que? :scratch:

Back
Naar boven