XXL Nutrition

500 mg test e en nolvadex

Bezoekers in dit topic

Als het mij sociaal, financieel of gerelateerd gezien niet kan raken dan heb ik er geen problemen mee er eerlijk over te zijn. Zodra er iets in het geding komt dat mijn leven er moeilijker op zou maken dan ontken ik ook alles tot in den treuren.

financieel snap ik, maar op welke manier kan het je sociaal raken?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Omdat mensen zonder verstand er dan direct een vooroordeel over hebben, omdat er veel verkeerde informatie is die iedereen direct gelooft (kleine piemel krijgen, mega organen, iedereen wordt er agressief van etc). Zelfde als met drugsgebruik, mensen gaan anders tegen je aankijken en dat gaat/kan nadelig tegen je werken...

Ik ga het iig nooit toegeven
Natuurlijk snap ik de argumenten prima waarom mensen niet open zijn / naar buiten willen treden over hun gebruik en eenieder is er natuurlijk vrij in dit voor hem/haar zelf te bepalen. Het advies 'gewoon glashard liegen' dat je hier geeft vond ik echter wat ongenuanceerd en wel heel erg het uiterste.
Bij mensen die er geen zak van af weten zal het prima werken, maar als je met je 115 kg ook glashard tegen lui staat te liegen die wel een beetje thuis zijn in de materie, zet je jezelf m.i. toch behoorlijk voor joker. Bovendien is er ook een middenweg tussen 'glashard liegen en ontkennen' en er volstrekt open over zijn. Wat niet weet, wat niet deert.
 
Als je vrouw of vriendin niet wilt dat je gebruikt. :roflol:

moet toegeven dat ik wel eens een oraltje of misschien wel twee keer heb genomen terwijl ik off was :roflol:
 
Natuurlijk snap ik de argumenten prima waarom mensen niet open zijn / naar buiten willen treden over hun gebruik en eenieder is er natuurlijk vrij in dit voor hem/haar zelf te bepalen. Het advies 'gewoon glashard liegen' dat je hier geeft vond ik echter wat ongenuanceerd en wel heel erg het uiterste.
Bij mensen die er geen zak van af weten zal het prima werken, maar als je met je 115 kg ook glashard tegen lui staat te liegen die wel een beetje thuis zijn in de materie, zet je jezelf m.i. toch behoorlijk voor joker. Bovendien is er ook een middenweg tussen 'glashard liegen en ontkennen' en er volstrekt open over zijn. Wat niet weet, wat niet deert.
Die mensen die thuis zijn in de materie zullen zelf ook wel begrijpen waarom je erover liegt, wat niet weet wat niet deert gaat niet op omdat ts specifiek gevraagd is of hij gebruikt of niet.
 
De meesten van ons zien er toch uit als natties ondanks dat we gebruiken dus we hoeven ons nergens zorgen over te maken
 
Die mensen die thuis zijn in de materie zullen zelf ook wel begrijpen waarom je erover liegt, wat niet weet wat niet deert gaat niet op omdat ts specifiek gevraagd is of hij gebruikt of niet.
wat heet liegen als je er gewoon niet op ingaat .
 
true, gewoon een directe NEE zal denk ik vaak direct zorgen dat ze erover ophouden te zeuren.
ik heb sinds een paar jaar eigenlijk besloten er in normale sociale kringen er gewoon niet over te spreken .
We leven in een land waar een kratje bier wegtikken redelijk normaal is , maar een prikkie test of een tabletje aanverwante hormonen nemen gevaarlijk ,asociaal , betreurenswaardig is .Om de huisvrouwen iluminati te snel af te zijn zwijg ik in alle toonaarde .Op het moment dat ze er naar vragen hebben ze namelijk al besloten dat je gebruikt .
 
ik heb sinds een paar jaar eigenlijk besloten er in normale sociale kringen er gewoon niet over te spreken .
We leven in een land waar een kratje bier wegtikken redelijk normaal is , maar een prikkie test of een tabletje aanverwante hormonen nemen gevaarlijk ,asociaal , betreurenswaardig is .Om de huisvrouwen iluminati te snel af te zijn zwijg ik in alle toonaarde .Op het moment dat ze er naar vragen hebben ze namelijk al besloten dat je gebruikt .
Jep helaas wel, verstandig van je, bespaard een hoop energie.

Ik ga sinds kort ook niet meer in discussie met mensen over bepaalde onderwerpen waarvan grote onwaarheden rondgaan. Ga niet meer de moeite doen om dingen uit te leggen oid, knik nu gewoon ja of reageer er niet op :yes:
 
Die mensen die thuis zijn in de materie zullen zelf ook wel begrijpen waarom je erover liegt, wat niet weet wat niet deert gaat niet op omdat ts specifiek gevraagd is of hij gebruikt of niet.
Er zit ook nog iets tussen ja en nee, alhoewel mensen natuurlijk genoeg weten als je iets niet glashard wilt ontkennen. Ik laat mensen lekker denken wat ze willen, moeten zij weten. Een kratje bier in het weekend en pakje sigaretten p/d is natuurlijk wel normaal. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik zelfs met AAS gezonder leef dan 90% van de Nederlanders en mij veel bewuster ben van mijn gezondheid.
 
Kan je nog een update geven John?
 
Back
Naar boven