Fitness Seller

500 mg test e en nolvadex

Bezoekers in dit topic

Ik wil echt niet de vervelende persoon zijn die telkens alle onzin onderuit probeert te schoffelen. Ik denk alleen wel dat mensen die in een sportschool werken en een opleiding hebben tot personal trainer hebben gevolgd, echt wel weten hoe ze een vet meting moeten doen hoor. Ik waardeer echt alle meningen, maar ik moet toch ook echt bepaalde dingen gewoon aannemen voor wat ze zijn.

Ik ben hier niet om je af te maken, maar de meesten lopen met een MBO-opleiding rond die je zelfstandig in 10 weken kan afronden met een 3-uur-durende bijeenkomst eenmaal weeks.
 
Ik wil echt niet de vervelende persoon zijn die telkens alle onzin onderuit probeert te schoffelen. Ik denk alleen wel dat mensen die in een sportschool werken en een opleiding tot personal trainer hebben gevolgd, echt wel weten hoe ze een vet meting moeten doen hoor. Ik waardeer echt alle meningen, maar ik moet toch ook echt bepaalde dingen gewoon aannemen voor wat ze zijn.

Snap ik, anders kun je vandaag de dag overal wel je vraagtekens bij zetten, zoals bij ieder nieuwsbericht wat je in de krant leest. En wie zegt dat die wijsneuzen hier op DBB het dan allemaal wel bij het rechte eind hebben ;)

Ervaring leert helaas wel dat vetpercentage metingen zelden goed uitgevoerd worden, ook door "gediplomeerde" Fitvak A "atleten" of "Personal Trainers".
 
Maar als ik het bij twee verschillende mensen laat doen en beiden komen niet boven de 17% uit, dan mag ik er toch vanuit gaan dat dat klopt?
 
Maar als ik het bij twee verschillende mensen laat doen en beiden komen niet boven de 17% uit, dan mag ik er toch vanuit gaan dat dat klopt?

Niet als beiden niet competent zijn, maar dat lijkt me een logisch en ook door je zelf mogelijk te bedenken antwoord op je vraag :)
 
Dat is waar. Nou misschien ga ik dan wel een foto plaatsen, maar ik voel mij er niet comfortabel bij om dat te doen. Ik denk er nog even over na.
 
Dat is waar. Nou misschien ga ik dan wel een foto plaatsen, maar ik voel mij er niet comfortabel bij om dat te doen. Ik denk er nog even over na.

Voel je vooral niet verplicht. Mocht je het toch willen doen, dan zal een fullbody foto alleen volstaan, omdat onmogelijk het ontbrekende deel van een foto erbij te fantaseren valt en zo een goede schatting te kunnen maken.
 
Laat je wel of niet HCG meelopen?
Waarom verkies je nolva boven clomid?
Gewoon uit interesse, niet negatief bedoeld. Succes met je kuur :thumbs:.
 
Laat je wel of niet HCG meelopen?
Waarom verkies je nolva boven clomid?
Gewoon uit interesse, niet negatief bedoeld. Succes met je kuur :thumbs:.

Ik heb voor nolva gekozen omdat het je receptoren blokkeert en niet perse de hormonen aanpast. Als je bijvoorbeeld kijkt naar hoe arnold, jay en andere bodybuilders vroeger kuurden, dan zie je dat hun pct eigenlijk heel beperkt waren. Ik snap dat je de keuze zou kunnen maken voor hcg en clomid, maar aan het einde van de dag is hcg een hormoon en zijn er ook risico's aan het gebruik van clomid. Ik ben er absoluut niet tegen om hormonen te gebruiken, want ik gebruik ze nu zelf ook. Ik vraag mij alleen wel af wat de consequenties hiervan zijn op de langere termijn. Bij Arnold kan je zien wat de effecten zijn van zijn hormoongebruik en dat is dan ook de reden dat ik hier voorzichtig mee ben. Ik heb het wel achter de hand voor als ik mij heel erg shitty ga voelen en mijn productie maar niet op gang komt, maar ik wil het dan alleen gebruiken als het echt niet anders kan. Ik moet bekennen dat je vraag mij wel heeft getriggerd om dit allemaal nog een keer te heroverwegen, nog meer dingen over op te zoeken en om toch nog eens te twijfelen aan mijzelf, maar aan het einde van mijn zoektocht kwam ik toch tot de conclusie dat ik het liever zo laat.

Desnoods knip je je hoofd op de foto eraf. Ik sluit mij aan bij Vonk. Een foto zegt 100x meer dan een tanitaweegschaal of tangetje bij verkeerd gebruik. De enige methode die echt betrouwbaar vet kan meten is een dexa-scan oid. 9/10 'personal trainers' die in gyms rondlopen hebben geen flauw benul waar ze mee bezig zijn.

Je hebt helemaal gelijk. Aan het einde van de dag doet iedereen ook maar wat en weet eigenlijk helemaal niemand wat ze nu precies aan het doen zijn. Ik ga binnenkort even kijken waar ik een dexa-scan kan doen. Dan kom ik er op terug en laat ik weten wat nu mijn vetpercentage precies is.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Update over mijn kuur; Ik voel er nog niet zo veel van, maar ik heb ook nog maar drie dagen geleden mijzelf geïnjecteerd. Ik heb wel het idee dat ik wat meer zin heb in seks, maar aan de andere kant kan dat ook een placebo zijn. Ik verwacht over vijf dagen ongeveer iets te voelen.
Het kan zijn dat ik wat traag reageer op reacties die hier geplaatst worden. Dat komt omdat ik om de twee dagen van plan ben om hier even te kijken.
 
Ik heb voor nolva gekozen omdat het je receptoren blokkeert en niet perse de hormonen aanpast. Als je bijvoorbeeld kijkt naar hoe arnold, jay en andere bodybuilders vroeger kuurden, dan zie je dat hun pct eigenlijk heel beperkt waren. Ik snap dat je de keuze zou kunnen maken voor hcg en clomid, maar aan het einde van de dag is hcg een hormoon en zijn er ook risico's aan het gebruik van clomid. Ik ben er absoluut niet tegen om hormonen te gebruiken, want ik gebruik ze nu zelf ook. Ik vraag mij alleen wel af wat de consequenties hiervan zijn op de langere termijn. Bij Arnold kan je zien wat de effecten zijn van zijn hormoongebruik en dat is dan ook de reden dat ik hier voorzichtig mee ben. Ik heb het wel achter de hand voor als ik mij heel erg shitty ga voelen en mijn productie maar niet op gang komt, maar ik wil het dan alleen gebruiken als het echt niet anders kan. Ik moet bekennen dat je vraag mij wel heeft getriggerd om dit allemaal nog een keer te heroverwegen, nog meer dingen over op te zoeken en om toch nog eens te twijfelen aan mijzelf, maar aan het einde van mijn zoektocht kwam ik toch tot de conclusie dat ik het liever zo laat.



Je hebt helemaal gelijk. Aan het einde van de dag doet iedereen ook maar wat en weet eigenlijk helemaal niemand wat ze nu precies aan het doen zijn. Ik ga binnenkort even kijken waar ik een dexa-scan kan doen. Dan kom ik er op terug en laat ik weten wat nu mijn vetpercentage precies is.

Hoe weet jij wat de profs gebruiken.
 
Hoe weet jij wat de profs gebruiken.
Dat weet natuurlijk niemand en je hebt gelijk als je erg sceptisch bent over mijn claims. Het enige dat ik hierover heb is anekdotisch. Ik heb gekeken naar wat zij hier zelf over zijden en ik heb gekeken wat voor middelen beschikbaar waren in de periode dat zij bezig waren.
 
Update over mijn kuur; Ik voel er nog niet zo veel van, maar ik heb ook nog maar drie dagen geleden mijzelf geïnjecteerd. Ik heb wel het idee dat ik wat meer zin heb in seks, maar aan de andere kant kan dat ook een placebo zijn. Ik verwacht over vijf dagen ongeveer iets te voelen.
Het kan zijn dat ik wat traag reageer op reacties die hier geplaatst worden. Dat komt omdat ik om de twee dagen van plan ben om hier even te kijken.
Niet te ongeduldig zijn, ik voelde dat pas echt na twee weken. En dan is het niet van een beetje meer zin in sex maar bijna constant zin in sex.
 
Ik vind het knap dat TS zo rustig blijft en waarschijnlijk serieus met z'n kuurtje bezig is. Kan smakelijk kijken naar roidrage op een forum, maar dit kan ook leuk worden. Straks gaat TS ook echt een foto plaatsen en worden jullie allemaal BFF's
 
Dat weet natuurlijk niemand en je hebt gelijk als je erg sceptisch bent over mijn claims. Het enige dat ik hierover heb is anekdotisch. Ik heb gekeken naar wat zij hier zelf over zijden en ik heb gekeken wat voor middelen beschikbaar waren in de periode dat zij bezig waren.
:treuren:
 
Update 2;

Wat betreft eten, heb ik het idee dat ik veel meer heb zin in eten nu. Het kan zijn dat ik weet dat ik nu meer moet eten omdat ik test gebruik en dat ik daarom onbewust makkelijker eet.
Wat betreft slaap, ik word energieker wakker en val ook makkelijker in slaap.
Wat betreft het trainen, hier zie ik nog niet veel vooruitgang. Ik heb wel het idee dat ik wat minder vermoeid ben de volgende dag van de training die ik gisteren heb gehad, maar ook dat kan placebo zijn.

samengevat:
Ik heb het idee dat het nog niet echt heel erg goed werkt, maar dat kan ook zijn omdat ik nog maar 6 dagen geleden mijzelf voor het eerst heb geïnjecteerd. Het is goed mogelijk dat dit toeneemt over een paar dagen. Ik laat het jullie over twee dagen weer weten.
 
Duurt wel een week of 3-4 voordat je echt wat gaat merken. Genoeg eten is belangrijk om geen gainz te laten liggen . :thumbs:
 
Update 3:

De tweede spuit zit er inmiddels in. Het viel mij op dat het al een stuk makkelijker ging als de eerste keer.
Ook weet ik nu zeker dat het begint te werken, want in de ochtend kon ik veel zwaarder trainen en kon ik mijzelf nu een stuk makkelijker 4 *12 optrekken. Dit was iets waar ik erg verbaast over was omdat ik niet had verwacht dat het zo snel al effect zou hebben.
Ook merk ik dat ik iets sneller getriggerd ben als normaal, maar dat hoeft niet perse door test te komen.

tot zo ver mijn update.
 
Laatst bewerkt:
Die getriggerdheid merkte ik ook, en libido. Ik zou goed je gewicht in de gaten houden. Ik kwam in de eerste weken >1,5 kg per week aan. Aankomen en genoeg eten is belangrijk om geen gainz te laten liggen. Wekelijks calorieën plussen kan ook geen kwaad, zeker niet aangezien je BW dus onderhoud toeneemt.

Succes. :thumbs:
 
Back
Naar boven