MuscleMeat

500 MG Test-E & Winstrol Eindkick 40 MG p/d

Bezoekers in dit topic

Log Account

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2014
Berichten
136
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hallo DBB'ers,

Ik ga hier een log bijhouden met de kuur die ik in de titel al benoemde.
Week 1-12 Test E 500 MG p/d
Week 9-12 Winstrol Tabs 40 MG p/d
Week 14-16 Nolvadex 40 MG p/d
Week 16-18 Nolvadex 20 MG p/d

Stats:
1.90m
77.3 KG
12.6% VP
21 Jaar

Metingen:
Linker Bicep 36,5
Rechter Bicep 36,2
Linker Onderarm 32
Rechter Onderarm 33,5
Linker Kuit 38,5
Rechter Kuit 38,1
Linker Bovenbeen 55
Rechter Bovenbeen 55,2
Taille 87
Borst 103,2
Schouders 117

Gister (2 maart) 1e inject gezet, in de linker quad. Was ontzettend nerveus aangezien ik hiervoor een winny only kuur heb gedaan en dus nog nooit had geinject. Van te voren nog even wat filmpjes bekeken zodat ik niks zou vergeten. Eerst nog ff gedoucht en de inject spot kaalgeschoren. Vervolgens op me kamer de inject spot schoongemaakt met een alcohol doekje en ook de bovenkant van de vial. Een groene 0.8x40mm naald gebruikt om het uit de vial te halen en een zwarte 0.7x40mm gebruikt om te injecten. Toen ik eindelijk alles in me naald had zitten wat langer duurde als verwacht moest de luchtbel er nog uit, dit was gelukkig zo gepiept en toen moest ik hem er alleen nog inzetten. Een gruwelijk moment met ontzettend veel angst en spanning de eerstvolgende minuut. Toen verstand op 0 gezet en ik wou injecten met mijn huid strakgetrokken en mn spier ontspannen. Ik prik en voel opeens dat het was stroever gaat en schrik al en trek de naald terug. Bloeddruppel. Nouja verder nog niks aan de hand en een halve minuut later me verstand wederom op 0 en ik druk hem erin en ik druk nu door. Nou toen nog ff aspireren om te checken of er bloed bij zat. Kwamen luchtbellen bij in dus ging er van uit dat ik goed zat en heb het erin geramd. Duurde ca. 20-30 seconden voor het erin zat maar het zat erin. Heel klein druppeltje bloed kwam erbij en heb nog even de injectspot gemasseerd. Verder geen pijn of last, je voelt alleen dat de naald er zat. Was ook blij verrast dat als je eenmaal in de spier zit het verder geen pijn doet! Toen na beneden om een pleister te halen en die erop geplakt en erop laten zitten tot nu en haal hem er zo af als ik ga douchen.

Vandaag meteen benen en buik getraind. Hier zal ik ook alles exact van bijhouden!

Ik ga trouwens 4x8 trainen.

Vandaag: Benen & Buik
Squats 40 kg warm up, 60x8 ,80x8 ,90x8 ,100x8
Stiff Legged Deadlift 60x8, 60x8, 70x8, 70x,8
Leg Extension 70x8, 80x8, 90x8, 100x8
Leg Press 140x8, 150x8, 160x8, 170x8
Inductor Machine 80x8, 80x8, 80x8, 80x8 (Extra snel achter elkaar)
Abductor Machine 80x8, 80x8, 80x8, 80x8 (Extra snel achter elkaar)

Heb het idee dat ik nog een oefening voor me glutes erbij moet doen omdat ik die nog best weining zo pak vind ik! Maar goed:

Single Leg Sitting Calf Raises 30x8, 35x8, 40x8, 35x8
Smith Calf Raises 40x8, 40x8, 50x8, 60x8
Standing Single Leg Calf Raises BWx8, BWx8, BWx8, BWx8

Decline Bench Crunches BWx25, BWx25, BW+10KGx20
Hanging Leg Raises BWx15, BWx15, BWx15
Dumbell (vasthouden en dan naar beneden laten zakken en weer terug omhoog, voor zijkant, weet niet hoe die heet) 30x10 beide kanten, 20x10 beide kanten, 26x10 beide kanten

Had vandaag ff van alles opgemeten maar heb met me domme kop het bestand verwijderd zonder dat ik het al ergens anders had opgeslagen dus opmetingen komen nog!
 
Laatst bewerkt:
Je moet pas 2 weken na je laatste injectie starten met nolvadex... En 20 mg is voldoende, ook in de eerste weken.
Ga je foto's plaatsen?
 
Oja my bad, moet ik nog even aanpassen wou inderdaad pas 2 weken na laatste inject doen!
Ja zal zo nu en dan ook een foto plaatsen! Wat betreft het 20 mg, is dat zo? Ik las veel die 40 doen en dan afbouwen.
 
Oja my bad, moet ik nog even aanpassen wou inderdaad pas 2 weken na laatste inject doen!
Ja zal zo nu en dan ook een foto plaatsen! Wat betreft het 20 mg, is dat zo? Ik las veel die 40 doen en dan afbouwen.
In elke klinische studie wordt 20 mg nolvadex of minder gebruikt en op DBB zie ik ook nooit iemand 40 mg gebruiken ;). Nergens voor nodig om het op 40 mg te zetten.
 
Oké dan ga ik nog is even rondneuzen en eventueel aanpassen naar 20 MG p/d!
 
Gister Borst en Biceps getraind:

Bench Press - Warming Up, 60x8, 70x8, 70x8, 70x8
Incline DB Press 26x8, 26x7, 24x8, 24x8
Flat Dumbell Flyes 14x8, 14x8, 14x8, 14x8
Chest Press 60x8, 60x8, 60x8, 60x8

Machine Curls 60x8, 60x8, 60x8, 60x8
Reverse Cable Curls 10x8, 15x8, 17x8, 20x8
Hammer Curls 16x8, 12x8, 14x8, 14x8
Barbell Curls 30x8, 30x8, 30x8, 30x8

Onderarmen kwam ik niet meer aan toe (moest naar werk) en doe ik later deze week!
Zoals je ziet is borst alles behalve mijn sterkste punt.

Kreeg vandaag ook wat last van stijfheid in me been en af en toe koortsig gevoel maar verder nog nergens last van.
Wel net ontslagen vandaag dus ben benieuwd of dat nog invloed gaat hebben op mijn trainingsessies/humeur/voeding/slaap
 
Trouwens, mijn gewicht was al 80 kg vanochtend? WTF! Ik had alleen een sportbroek en schoenen aan dus dat betekent dat ik in 3 dagen 2 kg ben aangekomen maar na de 1e inject al?!
 
Je zit in de verkeerde sectie anders had ik je topic niet voorbij zien komen. En kuren op je 21 terwijl je 77kg weegt bij 1.90 is wel heel erg enorm verschrikkelijk debiel kansloos zeg.
De meeste mensen beginnen eerst met trainen voor ze kuren.

Succes!

Ps omfg het is je 2e kuur al :roflol:
 
190cm 77kg?? Waar gaat het heen met de wereld?
Trouwens verkeerde subforum
 
grappig log dit

in
 
Ik train al 5 jaar, alleen ik at nooit goed, bovendien verbrand ik enorm snel en zit ik ook nog op voetbal. Inmiddels een half jaar goed aan de voeding waardoor ik 77.3 ben geworden (was eerst 70). Zie niet in waarom ik niet zou mogen/moeten kuren? Is verder toch wat ik zelf wil? Maar als je dit niet wilt volgen en alleen maar wilt irriteren dan aub gewoon oprotten ;)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Trouwens, als een moderator dit ziet kan hij het dan even verplaatsen? Of moet ik dat zelf doen?
 
Ik train al 5 jaar, alleen ik at nooit goed, bovendien verbrand ik enorm snel en zit ik ook nog op voetbal. Inmiddels een half jaar goed aan de voeding waardoor ik 77.3 ben geworden (was eerst 70). Zie niet in waarom ik niet zou mogen/moeten kuren? Is verder toch wat ik zelf wil? Maar als je dit niet wilt volgen en alleen maar wilt irriteren dan aub gewoon oprotten ;)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Trouwens, als een moderator dit ziet kan hij het dan even verplaatsen? Of moet ik dat zelf doen?

Beter sluit je hem gewoon want dit gaat niks worden, succes met voetballen.
 
Inmiddels een half jaar goed aan de voeding waardoor ik 77.3 ben geworden (was eerst 70).

natty ging het dus ook nog, je had beter nog door kunnen bijten en pas later begonnen zijn.

Ik ken namelijk veel pre-ecto's die rond de 85 kilo wegen @ 1.90m ( +- 12% ) en dit natty bereikt hebben.

alsnog wens ik je veel succes!! zal zeker volgen en ik hoop dat er foto's komen!
 
ovosnovo houd jij je bek maar sukkel aan jou hebben we niks.

Training van vandaag:
Arnold Press 20x8/20x8/20x8/20x8
Side Raises 10x8/12x8/12x8/12x8
Rear Delt Flyes on Incline Bench 4x8/4x8/4x8/4x8
Military Press Smith Machine 30x8/30x8/34x8/34x8
Reverse Peck Deck Flyes 15x8/15x8/17,5x8/20x8

Triceps
Close Grip Bench Press 40x8/50x8/54x8/54x8
Rope Pulldown 30x8/40x8/40x8/40x8
Single Overhead Cable Press Forward 20x8/20x8/20x8/20x8
'Hanging' Dips 8xBW/8xBW/8xBW/8xBW

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Foto's zal ik binnenkort er op zetten!
 
Hiermee laat je wel echt zien dat je karakter mist. Te ****ing lui om eerst natuurlijk een basis te bouwen.
 
Hiermee laat je wel echt zien dat je karakter mist. Te ****ing lui om eerst natuurlijk een basis te bouwen.

Dit jongetje zit op voetbal en train al 5 jaar en heeft zojuist 16 setjes biceps getraind in 1 training, graag wat meer respect voor zijn gestuntel.
 
Agja hij is tenminste wel eerlijk over het kuren. Ben benieuwd naar de resultaten.
 
Dat ik 5 jaar al train zegt genoeg, maar nu wil ik toch wel is een keer duidelijk resultaat zien. Aangezien ik nog maar een halfjaar goed aan de voeding ben heb ik toen pas de grootste slagen geslagen maar aangezien ik nu ook weer vrijgezel ben geworden onlangs, en de zomer eraan komt, leek dit mij een goed moment om te beginnen. En ga nou niet beginnen over je moet het niet doen om er in de zomer er goed bij te lopen, ik blijf daarna heus ook wel trainen maar wat extra massa voor in de zomer is dan niet verkeerd. Bovendien als je 32 bent en je hebt zulke onderschriften dan zegt dat ook wel wat over je massa daar boven in je hasses.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Hiermee laat je wel echt zien dat je karakter mist. Te ****ing lui om eerst natuurlijk een basis te bouwen.

Ik train al 5 jaar, dat ik te laat begonnen ben met goede voeding is jammer, maar ik wil nu sterker en groter worden dus hou aub is op met onzin praten, ik wil op me 25e al 250 kg kunnen deadliften, niet op me 30e zodat ik ook meteen weer kan gaan afbouwen...
 
ivo heeft al genoeg massa hoor.
 
Back
Naar boven