AndroidHealthClinic

500 patienten mogelijk besmet met HIV/ hepatitis (in Nederland) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Die zullen bibberen als ze hun brief krijgen..
 
zo hé ... je zal het maar thuis krijgen ...
 
Buiten het feit dat ze dit denken zo op te lossen, als ik zo'n brief krijg kregen ze zowieso al een claim voor een schadevergoeding aan hun broek.

Tuurlijk zeggen ze dat het technisch is, om zo hun ass maar in te dekken tegen dergelijke claims..
 
Fijn... :eek:

je zou er indd maar een op de deurmat krijgen.
 
die fabricant kan z'n zaakje opdoeken, bizar trouwens dat medische toestellen niet gecheckt worden voordat ze de deur uitgaan.
 
Dit moet echt niet kunnen, het zal je maar overkomen!
Ik weet niet hoe ik hier op zou reageren als ik eraan denk ga ik al koken:mad:
 
Zieke shit
 
waar mensen werken worden fouten gemaakt.
 
Ja lijkt me megascarry.... Je zal 't maar hebben.
 
true maar dan zeggen dat de fout bij de machines zelf ligt is natuurlijk een wel heel slechte smoes :D

nou hopen maar dat mensen niet echt besmet zijn zeg. :eek:
 
true maar dan zeggen dat de fout bij de machines zelf ligt is natuurlijk een wel heel slechte smoes :D

nou hopen maar dat mensen niet echt besmet zijn zeg. :eek:

Hoezo is dat een slechte smoes? De boodschaper is niet per definitie de schuldige hoor. ;)
 
WTF!!

Niet normaal meer joh. Het is naar mijn mening tot al een zooitje in die ziekenhuizen en dan krijg je ook dit nog.
 
Ik interpreteerde het verkeerd doordat ik over de laatste regel las :o mijn fout. die leverancier is idd dan wel de schuldige. Al begrijp ik niet of dat bedrijf nu die machines schoonmaakt of dat werknemers van het ziekenhuis dat zelf doen ?
 
Het ziekenhuis aanklagen is best moeilijk, heb ik ondervonden;)
 
ach die kans is zo klein. niemand zal wat hebben.
 
Back
Naar boven