Fitness Seller

5000 calorien per dag

Bezoekers in dit topic

Virtuoso

Cool Novice
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
175
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Ik zit constant op het zelfde gewicht en ik kan maar niet aankomen. Ik heb daarom geprobeerd om fast food ( mc, kfc, bk) te eten maar daarna werd ik ziek en ben ik zelfs nog slanker geworden achteraf. Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om gezond te eten en toch 5000 calorien binnen te krijgen per dag. Als dat zo is zou iemand mij dan graag willen helpen met een schema.

en nog iets vroeger kon ik heel makelijk aankomen, maar nu heb ik 1 opgezwollen keelamandel, zou het kunnen zijn dat die amandel te veel werkt of een schildklier waardoor het nou voor mij bijna onmogelijk is geworden om aan te komen ?
 
Kan je mij even uitleggen waarom jij 5000kcal nodig denkt te hebben om bij te komen?

PS: Ik ben geen dokter, maar ik denk niet dat een opgezwollen keelamandel ervoor zorgt dat je 2000kcal extra nodig hebt om bij te komen.
 
5000 is wel erg veel,
Ik denk dat als je 5000 kcal per dag eet dat je in no-time een veel hoger bf hebt.
Ik zit nu zelf in de bulk en eet tussen de 3200-3500 kcal per dag.
 
5000 is wel erg veel,
Ik denk dat als je 5000 kcal per dag eet dat je in no-time een veel hoger bf hebt.
Ik zit nu zelf in de bulk en eet tussen de 3200-3500 kcal per dag.

Ja 3500 is misschien ook wel redelijk, dat is ook best veel, hoe doe je dat dan zonder vetten elke dag ?
 
Hoeveel eet je nu dan? Verhoog dat gewoon steeds wat tot je merkt dat je je gewenste gewicht aankomt. Dit kun je doen door gewoon wat extra rijst / kip / brinta whatever toe te voegen elke dag. Ga niet je voedingsschema verhogen van 3000 direct naar 5000 omdat je niet aankomt, snap je zelf ook wel toch?
 
Volgens mij besef je niet wat 5000 kcals zijn. Dan ga je echt serieus goed mogen eten. Schrijf eens eerlijk op wat je nu eet, ik denk dat je nu amper aan 3000 kcals komt en dan zou je nog 2000 extra kcal willen eten.

Ben eens benieuwd.
 
Hoeveel eet je nu dan? Verhoog dat gewoon steeds wat tot je merkt dat je je gewenste gewicht aankomt. Dit kun je doen door gewoon wat extra rijst / kip / brinta whatever toe te voegen elke dag. Ga niet je voedingsschema verhogen van 3000 direct naar 5000 omdat je niet aankomt, snap je zelf ook wel toch?

Ik heb het eerlijk gezegd nooit sekuur bijgehouden naar mijn mening at ik elkde dag al 3000 calorien maar ik telde het nooit precies. is er misschien geen schema wat jullie weten wat 3500 calorien per dag is dan hou ik me daar even aan en kan ik ook vergelijken.
 
Ja 3500 is misschien ook wel redelijk, dat is ook best veel, hoe doe je dat dan zonder vetten elke dag ?

Zitten ook vetten bij hoor, maar probeer goede vetten te hebben bv: olijfolie, de vetten van vis.. slechte vetten zijn bv= de vetten in een koek, ijsje..
 
5000 per dag?

1m75 73kg 16%

succes, binnenkort heb je 26% als je 5000 per dag gaat eten
 
Ik zit op 5300 kcal volledig clean. Kost wel aardig wat tijd maar dan kom je wel aan.
 
5000kcal is echt veel inderdaad, ik zit zelf nu rond de 4500kcal en heb daar wel moeite mee doordat ik eigenlijk niet zo'n eter ben en eet ook vrij langzaam. Schrijf anders eens op hier wat je op een normale dag zou eten?
 
Lijkt me ook erg sterk dat je energiebehoefte door opgezwollen keelamandelen zo verhoogd is. Ik heb een lijstje bijgevoegd waar je kunt de zogenaamde ziektefactor in kan opzoeken.
Dit is de factor waarmee je je rustmetabolisme moet vermenigvuldigen bij een bepaalde aandoening
 

Bijlagen

  • Ziektefactor.doc
    24 KB · Weergaven: 224
post is ff wat jij op 'n dag zoal eet..
 
12 uur word ik wakker

13:00 vegetarische pizza + wat kaas en paar olijven
ook wat snoep chocola of nootjes ertussen tot
15:00 brinta met melk
18:00 rijst aardappelen kip of biefstuk
zak chips
voor het slapen gaan 5 eieren gekookt in vet + 6 sneetjes brood.

dit is wat ik eergister heb gegeten.
 
Eieren gekookt in vet? Hoe moet ik me dat voorstellen? Je kookt je eieren toch gewoon in water of ben ik gek?

Neem voor het slapen gewoon een bak kwark en eet die broodjes ergens anders op de dag op. Ziet er wel uit als een belabberd schema moet ik zeggen.
 
12 uur word ik wakker

13:00 vegetarische pizza + wat kaas en paar olijven
ook wat snoep chocola of nootjes ertussen tot
15:00 brinta met melk
18:00 rijst aardappelen kip of biefstuk
zak chips
voor het slapen gaan 5 eieren gekookt in vet + 6 sneetjes brood.

dit is wat ik eergister heb gegeten.

Troll?:sd:
 
12 uur word ik wakker

13:00 vegetarische pizza + wat kaas en paar olijven
ook wat snoep chocola of nootjes ertussen tot
15:00 brinta met melk
18:00 rijst aardappelen kip of biefstuk
zak chips
voor het slapen gaan 5 eieren gekookt in vet + 6 sneetjes brood.

dit is wat ik eergister heb gegeten.

Dat lijkt me geen 5000 kcal.
 
Hier een voorbeeldje, is als het goed is zo'n 4221 kcal.


Maaltijd 1 (ontbijt)
1 liter melk met 62,5gr brinta
1 appel
2 eieren

Maaltijd 2
2 broodjes met pindakaas
2 broodjes met kipfilet
25 gram cashewnoten

Maaltijd 3
2 broodjes met pindakaas
2 broodjes met kipfilet

Maaltijd 4
150 gram tonijn
25 gram cashewnoten
1 liter melk met 50gr brinta

Maaltijd 5
400 gram aardappelen
500 gram groente

Direct na trainen
250ml melk met 28gram whey
1 banaan

Maaltijd 6
100 gram zilvervliesrijst
100gram kipfilet

Maaltijd 7
500gram magere kwark
 
Lijkt me ook erg sterk dat je energiebehoefte door opgezwollen keelamandelen zo verhoogd is. Ik heb een lijstje bijgevoegd waar je kunt de zogenaamde ziektefactor in kan opzoeken.
Dit is de factor waarmee je je rustmetabolisme moet vermenigvuldigen bij een bepaalde aandoening

bedankt voor het lijstje, maar ik zou dan nooit kunnen weten wat de ziekte is in me amandelen volgens mijn dokter kan het geen kwaad ook al heb ik gezegd dat ik was afgevallen. en langzamer eet en moeite heb met ademhalen.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:45 ----------

Hier een voorbeeldje, is als het goed is zo'n 4221 kcal.


Maaltijd 1 (ontbijt)
1 liter melk met 62,5gr brinta
1 appel
2 eieren

Maaltijd 2
2 broodjes met pindakaas
2 broodjes met kipfilet
25 gram cashewnoten

Maaltijd 3
2 broodjes met pindakaas
2 broodjes met kipfilet

Maaltijd 4
150 gram tonijn
25 gram cashewnoten
1 liter melk met 50gr brinta

Maaltijd 5
400 gram aardappelen
500 gram groente

Direct na trainen
250ml melk met 28gram whey
1 banaan

Maaltijd 6
100 gram zilvervliesrijst
100gram kipfilet

Maaltijd 7
500gram magere kwark

bedankt man ik zal dit is even proberen, maar ik zie wel dat ik nog wat producten moet bijschaffen dan
 
Is waarschijnlijk geen optimaal schema door bijvoorbeeld de 2liter+ melk erin maar zo heb je in ieder geval een beeld hoeveel je ongeveer moet eten. 1 liter melk is 470kcal dus als je er in totaal 1 liter bij weghaalt zit je nog op zo'n 3750kcal
 
Back
Naar boven