Fitness Seller

..

Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen mening

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Kinderparadijs?? amai naar waar laat je gij jouw kleine kinderen na toe gaan leuk zeg.
nachtleven in gent is ook de moeite ze
 
lijkt me ook ja,het nachtleven in leuven city is pas echt de moeite

Leuven vind ik ook maar een tamme stad, geef mij maar Antwerpen, Brussel of Gent.

lekkere clubs:
-Larocca
-Culture Club
-Mirano
-Fuse
en van tijd tot tijd cafe d'anvers (de vrouwen zijn hier wel enkel buiten te vinden ;))
 
nu komen we overeen blackadder, gent is super !!! de donderdagavond toch ;)
 
Sorry miss wel leuke tent, maar dat publiek slaat natuurlijk weer nergens op! Van die verdwaalde Lonsdale jongeren!!! Sorry RobberH! :D

Geef mij dan maar Versuz toch net iets meer style!!!:p :D
versus?
ligt dat niet in belgie?
 
Shitholes is België:

Illusion
the Oh
the complex
en nog enkele kindercreches die enkel te vinden zijn in boerendorpjes waar de jeugd nog rond paradeert in Scapa, de goedkoopste lijn van bikkembergs en lacoste petjes.
 
Je kan lagoa niet vergelijken met jumpkoten Blackadder, daar ga je fout. Lagoa is iets heel anders dan complex en Oh. Ik heb mij op die complex beachparty nog eens laten meesleuren door een paar kennissen en het is lang geleden dat ik mij zo beklaagd heb dat ik ben uitgeweest.
 
-dj rush
-dj jeff mills
-dj chris liebing
-dj carl cox
-dj pet duo
-dj oscar mulero
-dj speedy-j

ik vind die mannen "TOP" ,lekker echte techno beter is er nie .
 
-dj rush
-dj jeff mills
-dj chris liebing
-dj carl cox
-dj pet duo
-dj oscar mulero
-dj speedy-j

ik vind die mannen "TOP" ,lekker echte techno beter is er nie .

Die zijn zeker goed
 
In de lagoa draaien ze geen jump dus daar word er niet gejumpt. Het zijn alle soorten danssTen door elkaar. Oja wat doe je dan in die andere clubs? Stilstaand genieten?

ook hardcore?:D of is dat niet zo bekend in België?
 
Hoort deze thread niet in de Belgen sectie ???
 
Om het Lagoa volkje te beschrijven is het simpel => mensen die graag in iets hogere sfeer zijn dan de gewone mensen. Eerlijk gezegd denk ik als ik daar geweest ben dat ik daar de enigste normale was. Maar moet wel zeggen dat al die mannen daar scherp stonden zeg :D
 
Waar is die dan???





Er durven er wel eens een paar hakken en de hitler groet uit te voeren, maar dit zie je niet zo vaak :D

hehehe..hoe noemen ze gabbers ook al weer in België? Klakskes ofzo?:p
 
spijtig, als ik kom is het met de trein, doortrekken van 22 uur tot de middag dan dus. Zou liever om 4 uur ofzo komen maarja, niemand die me wil komen halen in Zottegem?

50% kans dat ik kom, het is of insomnia of lagoa. Ik heb je nr Manny, zal wel nog zien
 
Calibre is er al wie volgt zijn voorbeeld? :D
 
lijkt me leuk ware het niet dat ik morgen weer moet werken :mad:
 
..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven