MuscleMeat

55+ aan de anavar verstandig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oldbuilder

Novice
Lid geworden
28 apr 2019
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,
Ik ben 55 jaar jong ..heb vroeger veel getraind.. daarna jaren niet meer maar sinds een jaar weer fanatiek bezig.
Vroeger dbol gebruikt als kuurtje.
Maar op mijn leeftijd nu maar niet meer heftig spul.
Kort geleden wat anavar geprobeerd 40 mg, 4 weken ,bij ingaan van de 3 deWeek begon je iets te voelen iets meer kracht en betere pomp,en een kilootje zwaarder
Verder totaal geen sites..wat mijn opviel was dat de sexdrive behoorlijk opliep ....spontane erecties waren geen uitzondering, ik had verwacht dat de sexdrive behoorlijk in zou zakken...niet dus
Ik heb geen bloed laten prikken, na de kuur, of althans voor zover je het een kuur kunt noemen...ik verkeer in goede gezondheid,laatste keer bloedprikken was 3 maanden geleden alles ok...ook bij anavar daalt het eigen testo....dus toch maar een 2 weken nolva 20 mg per dag....zijn er nog meer ouderen jongeren van 55 die ervaringen hebben met anavar en de daarbij behorende pct.....of de duur van herstel zonder pct....want volgens mij was dat niet echt nodig..gevoelsmatig.
Ik denk over 3 maanden maar weer wat anavar maar dan 6 weken ofzo....ook al was het alleen maar voor het libido.haha.
Nou brand maar los......mischien cools nog tips?
 
Had dezelfde ervaringen met winstrol only. Kuurtjes die ik ook als 50 plusser had gedaan.Meer kracht, meer zin om te trainen, wat gewicht erbij en betere look. En vooral ook geen slecht gevoel na kuur zonder nakuur te doen.
 
Waarom zou je een bloedtest afnemen voor anavar gebruik?
 
Had dezelfde ervaringen met winstrol only. Kuurtjes die ik ook als 50 plusser had gedaan.Meer kracht, meer zin om te trainen, wat gewicht erbij en betere look. En vooral ook geen slecht gevoel na kuur zonder nakuur te doen.
Kijk daar heb ik wat aan....ervaringen van andere op leeftijd...ik dacht ook een keer winstrol te nemen ik denk het volgend jaar..ik heb hier nog wat anavar liggen die eerst maar op snoepen over een maand of 3
Gewoon weer 40 mg maar dan 6 weken ook dat zal wel goed gaan zonder sites...alleen eigen testo zal dan wel dalen vermoed ik
 
Waarom zou je een bloedtest afnemen voor anavar gebruik?
Voor de bloedwaarders....toch....kijken voor cholestorol en me eigen test,of niet nodig denk je?
 
Waarom zou je een bloedtest afnemen voor anavar gebruik?
Om de bloedwaardes te checken...test en cholestorol plus lever...of niet nodig denk je
 
Waarom op deze leeftijd nog aan aan de orals terwijl trt (voor de rest van je leven) veel meer voordelen met zich meebrengt? Onder andere een stuk gezonder en voordeliger.
 
Ok....ik zal me daar eens in verdiepen...zo zie je maar nooit te oud om te leren.
 
Waarom op deze leeftijd nog aan aan de orals terwijl trt (voor de rest van je leven) veel meer voordelen met zich meebrengt? Onder andere een stuk gezonder en voordeliger.
Maar waarom zou je testosteron voor de rest van je leven nemen indien dat niet nodig is. TRT is voor mannen die al weinig testosteron aanmaken. Kan je evengoed twee-drie oral kuurtjes per jaar doen van 6 weken indien je daar veel plezier aan hebt. Zo ongezond zullen die kuurtjes niet zijn en je herstelt er goed van.
 
Maar waarom zou je testosteron voor de rest van je leven nemen indien dat niet nodig is. TRT is voor mannen die al weinig testosteron aanmaken. Kan je evengoed twee-drie oral kuurtjes per jaar doen van 6 weken indien je daar veel plezier aan hebt. Zo ongezond zullen die kuurtjes niet zijn en je herstelt er goed van.

De mate waarin je herstelt op 55+ tot de referentiewaarde is echt niet vanzelfsprekend hoor. Ook niet na een oral only kuurtje. Persoonlijk zie ik het nut er sowieso niet van om jezelf te onderdrukken met orals, en zeker niet op die leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
De mate waarin je herstelt op 55+ tot de referentiewaarde is echt niet vanzelfsprekend hoor. Ook niet na een oral only kuurtje. Persoonlijk zie ik het nut er sowieso niet van om jezelf te onderdrukken met orals, en zeker niet op die leeftijd.
Hoe weet jij dat? Jij bent toch veel jonger. Ik ben van oralkuurtjes op die leeftijd toch altijd goed hersteld. Het waren trouwens de enigste kuurtjes waarvan ik niet de indruk had dat ik moest herstellen omdat ik helemaal niet hetzelfde kutgevoel had dan na mijn testokuurtjes. Die oralkuurtjes duren ook maar 6 weken en daar herstel je zonder problemen van. Dat kan je niet zeggen van testosteronkuren. Ik spreek mij niet uit over dbollkuurtjes maar winstrolkuurtjes en topicstarter heeft dezelfde ervaringen met anavarkuurtjes. Als je dus zonder problemen herstelt van die winny of anavarkuurtjes zie ik echt niet in waarom je aan de TRT moet want dat is dan niet nodig. Zolang dat goed gaat en je bloedtesten ok zijn, zie ik niet in waarom.
 
Laatst bewerkt:
Hoe weet jij dat? Jij bent toch veel jonger. Ik ben van oralkuurtjes op die leeftijd toch altijd goed hersteld. Het waren trouwens de enigste kuurtjes waarvan ik niet de indruk had dat ik moest herstellen omdat ik helemaal niet hetzelfde kutgevoel had dan na mijn testokuurtjes. Die oralkuurtjes duren ook maar 6 weken en daar herstel je zonder problemen van. Dat kan je niet zeggen van testosteronkuren. Ik spreek mij niet uit over dbollkuurtjes maar winstrolkuurtjes en topicstarter heeft dezelfde ervaringen met anavarkuurtjes. Als je dus zonder problemen herstelt van die winny of anavarkuurtjes zie ik echt niet in waarom je aan de TRT moet want dat is dan niet nodig. Zolang dat goed gaat en je bloedtesten ok zijn, zie ik niet in waarom.
Heb je wel eens je bloed laten checken na een kuurtje winstrol?
 
Na mijn eerste winstrolkuur heel lang geleden. Ongeveer drie weken na de kuur en mijn test was normaal. De rest ook.
 
Na mijn eerste winstrolkuur heel lang geleden. Ongeveer drie weken na de kuur en mijn test was normaal. De rest ook.
Hoeveel kuurtjes deed je per jaar?
 
Misschien twee keer per jaar deed ik een kuur. Ik heb wat van alles geprobeerd. Een paar winstrolkuurtjes van 6 weken, verschillende testosteronkuurtjes van 12 weken (500mg per week) soms in combinatie met iets anders (mast of primo of winstrol, enz..) Daarna heb ik periodes gehad dat ik maanden aan één stuk een lichte dosis test nam 125mg per week (TRT dosis).
 
Misschien twee keer per jaar deed ik een kuur. Ik heb wat van alles geprobeerd. Een paar winstrolkuurtjes van 6 weken, verschillende testosteronkuurtjes van 12 weken (500mg per week) soms in combinatie met iets anders (mast of primo of winstrol, enz..) Daarna heb ik periodes gehad dat ik maanden aan één stuk een lichte dosis test nam 125mg per week (TRT dosis).

En nu ben je met alles gestopt qua AAS gebruik?
 
En nu ben je met alles gestopt qua AAS gebruik?
De kuurtjes waren tussen mijn 45ste en mijn 52ste. TRT dosis tussen mijn 53ste en 58ste. Niet constant maar ook met periodes van maanden tot een jaar tussen waarin er niets gebruikt werd. Nu ben ik 60. Als jonge gast heb ik nooit gebruikt. Ik was toen vooral iemand die veel liep, af en toe periodes had dat ik met gewichten trainde maar niets met anabolen te maken had. Ik kende die wereld niet.
 
Hou het bij anavar ik zou persoonlijk geen winstrol pakken.
Winstrol is zeer slecht voor cholesterol, anavar zal ook niet voordelih zijn maar toch minder schadelijk.
 
De kuurtjes waren tussen mijn 45ste en mijn 52ste. TRT dosis tussen mijn 53ste en 58ste. Niet constant maar ook met periodes van maanden tot een jaar tussen waarin er niets gebruikt werd. Nu ben ik 60. Als jonge gast heb ik nooit gebruikt. Ik was toen vooral iemand die veel liep, af en toe periodes had dat ik met gewichten trainde maar niets met anabolen te maken had. Ik kende die wereld niet.

Dus nu gebruik je helemaal niks meer?
Merk je verschil qua massa en kracht en libido etc?
 
Dus nu gebruik je helemaal niks meer?
Merk je verschil qua massa en kracht en libido etc?
Libido wordt zeker een stuk minder. Wanneer je een TRT dosis zet, heb je bijna elke dag zin. Je libido is vergelijkbaar met dat van een jonge gast van 25 jaar. Massa en kracht is verwaarloosbaar want op TRT dosis voel ik geen verschil met naturel trainen. Daarvoor is de dosis testosteron te laag. Dat was bij mij alleszins het geval. TRT is niet vergelijkbaar met kuren wat trainen betreft.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven