Fitness Seller

55+ aan de anavar verstandig?

Bezoekers in dit topic

Libido wordt zeker een stuk minder. Wanneer je een TRT dosis zet, heb je bijna elke dag zin. Je libido is vergelijkbaar met dat van een jonge gast van 25 jaar. Massa en kracht is verwaarloosbaar want op TRT dosis voel ik geen verschil met naturel trainen. Daarvoor is de dosis testosteron te laag. Dat was bij mij alleszins het geval. TRT is niet vergelijkbaar met kuren wat trainen betreft.

Nu gebruik je ook geen TRT meer?
 
Ik sluit TRT in de toekomst niet uit maar dan zal het zijn via de dokter die Johnyjordaan daarin begeleidt. Die dokter woont niet ver van mij en is niet bepaald duur. Dr Hertoghe in Brussel is veel te duur en heeft vooral klanten uit de rijke elitebuurt van Brussel. Ik ben nu 60 en het is best mogelijk dat ik volgend jaar eens mijn hormoonwaarden laat bepalen om te zien waar ik sta maar ik voel mij best goed. Libido zou wel beter mogen maar dat is omdat ik mij vergelijk met de periodes dat ikzelf gebruikte.
 
Ik sluit TRT in de toekomst niet uit maar dan zal het zijn via de dokter die Johnyjordaan daarin begeleidt. Die dokter woont niet ver van mij en is niet bepaald duur. Dr Hertoghe in Brussel is veel te duur en heeft vooral klanten uit de rijke elitebuurt van Brussel. Ik ben nu 60 en het is best mogelijk dat ik volgend jaar eens mijn hormoonwaarden laat bepalen om te zien waar ik sta maar ik voel mij best goed. Libido zou wel beter mogen maar dat is omdat ik mij vergelijk met de periodes dat ikzelf gebruikte.

Waarom ben je eigenlijk gestopt met TRT als ik vragen mag?
Prostaat problemen?
 
Zomaar, maar ik heb mijn verhaal hier al een paar keren gepost. Ik ben gestopt, heb drie maanden HCG gezet, een maand clomid genomen en ben niet meer herbegonnen want ik voelde mij goed.
 
Skydirk kan je me wat meer info bezorgen over die dokter? Zou graag mijn hormonen in het algemeen willen laten onderzoeken.
Dr Hertoghe is idd duur + lange wachttijden heb ik horen zeggen
 
Skydirk kan je me wat meer info bezorgen over die dokter? Zou graag mijn hormonen in het algemeen willen laten onderzoeken.
Dr Hertoghe is idd duur + lange wachttijden heb ik horen zeggen
Dr Vollon in Rotselaar. Ex clubdoktor van voetbalploeg Anderlecht. Ik ken hem zelf niet.
 
Back
Naar boven