XXL Nutrition

583lbs squat??!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nope.. nu moet je gewoon evenveel squatten zoals je altijd doet en niet zeuren :p
 
zeer goede squat.

ik doe alleen zo een "hoes" om die stang altijd, zodat hij wat zachter in de nek ligt. heb eens zonder gedaan maar met veel gewicht voelt het niet lekker in me nek.. :D
doen de meesten het gewoon met een kale stang?

tuurlijk met kale stang, je moet die stang ook bovenop je traps leggen ( dus goed trainen met shrugs), dan krijg je ook geen pijn in de nek!

:D
 
Als je met clean and jerk 225 pakt, dan boeit die 265 squat zonder steunen echt niet hoor .. Die gasten hebben zo een goede techniek, dat als het fout gaat ze de barbell heel netjes neer laten ploffen.

er kan altijd iets fout gaan.
met 50 kg kun je ook je evenwicht verkiezen he.
als je dit met 265 overkomt dan ben je gekakt he
 
whoa die vent bakt echt :eek:
 
voor mijn blessure, deed ik toch ook wel een handdoek ertussen ofzo, niet voor de pijn maar omdat mijn huid gewoon dood ging, had gewoon een zwarte plek ter grootte van een tennisbal op mijn traps, en je kon het vel er afpeuteren af en toe, maarja dat zal wel weer een gare afwijking van mij zijn.
 
Ik deed vroeger ook iets rond de baar.
Maar iedereen lachte mij uit dus nu doe ik zonder en ben er fier op ;).
Maar ik denk dat bij mij het probleem was dat ik niets van traps had, en nu dus wel.
 
voor mijn blessure, deed ik toch ook wel een handdoek ertussen ofzo, niet voor de pijn maar omdat mijn huid gewoon dood ging, had gewoon een zwarte plek ter grootte van een tennisbal op mijn traps, en je kon het vel er afpeuteren af en toe, maarja dat zal wel weer een gare afwijking van mij zijn.

:eek: Ben je serieus?
 
voor mijn blessure, deed ik toch ook wel een handdoek ertussen ofzo, niet voor de pijn maar omdat mijn huid gewoon dood ging, had gewoon een zwarte plek ter grootte van een tennisbal op mijn traps, en je kon het vel er afpeuteren af en toe, maarja dat zal wel weer een gare afwijking van mij zijn.

Als dat bij mij gebeurd stop ik met squatten :D
 
Sjaaa olympisch gewichtheffen.... Kerel traint zijn benen in aanloop van grote wedstrijen waarschijnlijk meer dan 10 trainingen per week, verschrikkelijke volumes draaien die kerels.
 
voor mijn blessure, deed ik toch ook wel een handdoek ertussen ofzo, niet voor de pijn maar omdat mijn huid gewoon dood ging, had gewoon een zwarte plek ter grootte van een tennisbal op mijn traps, en je kon het vel er afpeuteren af en toe, maarja dat zal wel weer een gare afwijking van mij zijn.

Ik heb al jaren een dikke eeltplek op mijn rug door het squatten.
Dit is heel normaal, veel pl ers en bbers hebben dit.Muntzer hed een enorme bol op zijn rug tijdens de olypmia van 93.
Je kan niet verwachten dat je honderden kilos op je rug versleurt en geen eelt krijgt he:D
 
Godver die deadlift, zo doe ik hem ook! :roflol:
 
dat ding zat er altijd op, nooit afgedaan eigenlijk, na een tijdje begon ik er pas aan te denken. is idd best gay. maarja nu moet ik dus minder squaten dan ik kan zodat mijn nek kan wennen.. :(

je moet de stang ook niet in je nek liggen, maar op je traps. het beste is zelfs vrij laag op je traps.
 
Maar waarom noodzakelijk laag op de traps? Je kunt 'm ook hoog leggen zonder 'm op je nek wervels te leggen.
 
Maar waarom noodzakelijk laag op de traps? Je kunt 'm ook hoog leggen zonder 'm op je nek wervels te leggen.

Ja dat bedoel ik.. gewoon high bar olympic style. Ik vind die bar laag op mn traps persoonlijk helemaal niet lekker squatten.
 
zal er op letten.. als hij er maar niet afrolt ;)

Je moet niet zomaar dingen van mensen aannemen. Hij geeft niet eens een fatsoenlijke uitleg erbij. 'ingezakte' nek heb ik nog nooit van gehoord.
 
heb gister ff gedaan, voelt niet echt fijn met veel gewicht. als ik hem lager leg, dan wilt hij beetje eraf rollen en ga ik wat meer mijn rug buigen.

maarja ff doorbijten dan maar.. ;)
 
Back
Naar boven