XXL Nutrition

5e week test/tren, stoppen of doorgaan?

Bezoekers in dit topic

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
2.148
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik begin morgen aan m'n 5e week van mijn ingeplande 6 weken durende test/tren kuur.
Mijn doel was om aan het einde van de kuur 95 te wegen. Begin van de kuur woog ik 91kg, en nu 96,5kg, dus ik heb mijn doel al bereikt.

Dit is de eerste keer dat ik tren-a gebruik dus ik weet niet of ik nu het beste al gehad heb na 4 weken, of dat ik van de laatste 2 weken toch nog veel kan verwachten.

Nu heb ik op het moment nog wat masteron in de kast liggen die ik wilde gebruiken voor een test/tren/mast cutkuur.

Dus ik ben aan het twijfelen.. het liefst zou ik vroegtijdig stoppen met de tren-a aangezien ik bereikt heb wat ik wilde bereiken en wil nu een weekje of 10 gaan bridgen om alvast te beginnen met een cut.
Vervolgens wil ik verder gaan met de test/tren/mast cutkuur die ik al een tijd wil doen.

Kan ik dit gewoon doen, aangezien ik nu al 4 weekjes tren gebruikt hebt? Of is het toch aan te raden om nog 2 weken door te gaan met de tren en deze kuur af te maken en die cutkuur volgend jaar te doen.
 
Je begrijpt hopelijk wel dat die 5,5kg die je hebt gepakt in 5 weken voor waarschijnlijk aan 50% uit vocht bestaat. Dan wil je nu gaan stoppen terwijl je juist goed bezig bent en goed reageert op je kuur.
 
Je begrijpt hopelijk wel dat die 5,5kg die je hebt gepakt in 5 weken voor waarschijnlijk aan 50% uit vocht bestaat. Dan wil je nu gaan stoppen terwijl je juist goed bezig bent en goed reageert op je kuur.

Haha ja dat snap ik.
Alleen kan ik nog veel verwachten van die laatste 2 weken of heb ik het beste wel gehad nu?

Ik zit een beetje in dubio omdat ik al 3 jaar lang wil cutten alleen toch elke keer net niet tevreden genoeg was met wat ik bereikt had.. ik ben nu 35kg aangekomen sinds ik ben begonnen met sporten en vind het deze zomer wel tijd om te beginnen met m'n eerste cut. Het liefst een cutkuur maar als dat niet verstandig is dan ga ik gewoon een 'normale' cut doen.

En aangezien ik de eerste 4 weken best wel wat ben aangekomen ben ik bang dat de laatste 2 weken zwaar gaan tegenvallen en ik net zo goed nu al kan stoppen zodat ik 1 vial tren-a bespaar..
 
Ik zou het gewoon afmaken, ik verwacht dat je wel nog wat massa kan pakken. 5 weken is niet zoo lang.
 
Ik zou het gewoon afmaken, ik verwacht dat je wel nog wat massa kan pakken. 5 weken is niet zoo lang.

Hmm oké, dan bewaar ik de test/tren/mast gewoon voor volgend jaar zomer.

Misschien over een half jaartje nog een blast met test/deca in de winter om te kijken of ik de magische 100kg haal, en dan volgend jaar zomer vroeg beginnen met cutten om alles rustig aan te doen :rolleyes:

Bedankt in ieder geval
 
dus als je 2 weken eerder stopt dan gepland zou je na een bridge van 10 weken wel een cutkuur doen

maar omdat je nu 2 weken doorgaat wacht je tot volgende jaar?

deze snap ik niet helemaal, kunt gewoon nog 2 weken doorgaan 8 weken bridge en dan je cutkuur hoor
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Even een kanttekening, 6 weken test tren is al erg kort en je zult daar niet zoveel van over houden denk ik ivm dat je nu groot en deels vocht gepakt hebt. Als je ervoor kiest de test/tren/mast kuur te verzetten naar volgend jaar dan zou ik je huidige kuur verlengen naar 10 weken.
 
10 weken lang ed prikken:(
 
dus als je 2 weken eerder stopt dan gepland zou je na een bridge van 10 weken wel een cutkuur doen

maar omdat je nu 2 weken doorgaat wacht je tot volgende jaar?

deze snap ik niet helemaal, kunt gewoon nog 2 weken doorgaan 8 weken bridge en dan je cutkuur hoor

Ja maar 2x minimaal 6 weken tren met maar 8 weekjes bridge er tussen.. is dat wel verstandig?

Daarom wilde ik het uit stellen tot volgend jaar omdat het anders misschien te kort op mekaar zit.
 
Even een kanttekening, 6 weken test tren is al erg kort en je zult daar niet zoveel van over houden denk ik ivm dat je nu groot en deels vocht gepakt hebt. Als je ervoor kiest de test/tren/mast kuur te verzetten naar volgend jaar dan zou ik je huidige kuur verlengen naar 10 weken.

Ja ik weet dat het erg kort is maar wilde voor de zomer nog een kort kuurtje doen om wat massa te pakken en omdat ik eerder tren-e heb geprobeerd maar de sides vreselijk waren leek 6 weken tren-a me wel voldoende. Enige side waar ik nu echt last van heb is ontzettend slecht slapen..

Maar kan ik ook als ik deze 6 weken gewoon afmaak 2 maanden bridgen, en vervolgens 6 tot 8 weken de cutkuur (test tren mast) doen? Het lijkt me toch dat dit wat snel na elkaar is maar na de cutkuur ga ik sowieso een maand of 2 / 3 bridgen op een lage dosering test-e..
 
Ja ik weet dat het erg kort is maar wilde voor de zomer nog een kort kuurtje doen om wat massa te pakken en omdat ik eerder tren-e heb geprobeerd maar de sides vreselijk waren leek 6 weken tren-a me wel voldoende. Enige side waar ik nu echt last van heb is ontzettend slecht slapen..

Maar kan ik ook als ik deze 6 weken gewoon afmaak 2 maanden bridgen, en vervolgens 6 tot 8 weken de cutkuur (test tren mast) doen? Het lijkt me toch dat dit wat snel na elkaar is maar na de cutkuur ga ik sowieso een maand of 2 / 3 bridgen op een lage dosering test-e..

Ik denk dat je cruisen bedoeld, bridgen is wat anders. Je kunt prima je kuur van 6 weken afmaken en dan 2 maanden cruisen op lage test om vervolgens je cutkuur te blasten.
 
Ik denk dat je cruisen bedoeld, bridgen is wat anders. Je kunt prima je kuur van 6 weken afmaken en dan 2 maanden cruisen op lage test om vervolgens je cutkuur te blasten.

Ja dat bedoel ik idd, maar aangezien ik wil cutten de komende 2 maanden om alvast een begin te maken voor de cutkuur, wat is een goede dosering test-e? Gewoon een reguliere cruise of moet ik hem iets hoger zetten?
 
zou de kuur door trekken voor nog meer gainzzzz :p
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik denk dat je cruisen bedoeld, bridgen is wat anders. Je kunt prima je kuur van 6 weken afmaken en dan 2 maanden cruisen op lage test om vervolgens je cutkuur te blasten.
Wat is een bridge dan?
 
Ja dat bedoel ik idd, maar aangezien ik wil cutten de komende 2 maanden om alvast een begin te maken voor de cutkuur, wat is een goede dosering test-e? Gewoon een reguliere cruise of moet ik hem iets hoger zetten?

Zou idd gewoon 250mg/wk cruise doen. Test verhoog je weer wanneer je je cutkuur blast.
 
Wat is een bridge dan?

Bridge is eigenlijk hetzelfde al cruise, alleen een bridge doe je wanneer je 2 kuurtjes aan elkaar wil 'bridgen'..

Cruisen doe je wanneer je van plan bent om voor een langere tijd (of eventueel de rest van je leven) te blijven kuren in de vorm van blast en cruise.. dus hier ga je langere tijd niet "off".

Komt dus vrijwel op hetzelfde neer, alleen de duur van de kuur voordat je weer off gaat is verschillend.
 
Zou idd gewoon 250mg/wk cruise doen. Test verhoog je weer wanneer je je cutkuur blast.

Oké top.

Ik zat te denken aan:
1 t/m 8: tren-a 400mg pw
1 t/m 8: mast-p 400mg pw
1 t/m 8: test-e 325mg pw

Dat moet wel voldoende zijn voor een nette cutkuur toch?
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Oké top.

Ik zat te denken aan:
1 t/m 8: tren-a 400mg pw
1 t/m 8: mast-p 400mg pw
1 t/m 8: test-e 325mg pw

Dat moet wel voldoende zijn voor een nette cutkuur toch?

Ja das zat bro:)
 
Met tren e had je wel sides en met a minder? welke sides had je dan?
 
Met tren e had je wel sides en met a minder? welke sides had je dan?

Waar ik het meest last van had was slecht slapen, in combinatie met m'n onregelmatige werktijden toendertijd was dit niet te doen..

Ik had toen alleen een hogere dosering test-e vergeleken met nu dus daar kwam het hoogstwaarschijnlijk door.
 
Back
Naar boven