AndroidHealthClinic

5kg RAW IRON Whey €64,95! En nog meer...!

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
We hebben deze keer een hoop interessante aanbiedingen!:D

Allereerst hebben we een nieuwe Whey: De RAW IRON IRON Sports Whey. Deze Whey heeft de goede smaak en kwaliteit die jullie van RAW IRON gewend zijn en...kost slechts €64,95 voor 5kg! 10kg kost slechts €119,95!

Dan is er natuurlijk nog de zeer populaire RAW IRON Professional Whey; die is nu ook verkrijgbaar in een heerlijke, frisse Tropical smaak.

Sinds vandaag is ook de HGHup verkrijgbaar. Tijdelijk is de HGHup bij Sportfood verkrijgbaar met een gratis pot RAW IRON Whey van 250 gram (8-10 shakes). RPM/DRIVE en Alpha-X zijn overigens ook met de gratis Whey verkrijgbaar!:meal:

Sportieve groeten,

Bas
 
Die whey is lekker goedkoop, beetje de tegenhanger van Bulk whey van xxl. En die HGH.. tja.....
 
Die whey is lekker goedkoop, beetje de tegenhanger van Bulk whey van xxl. En die HGH.. tja.....

He Winterpeen bedankt voor je reactie!;)
De Whey heeft inderdaad een zeer nette prijs/kwaliteit verhouding. Zeker als je nagaat dat het instant kwaliteit is (dus zeer goed oplosbaar), niet schuimt, dezelfde goede smaken heeft als de RAW IRON Professional Whey en zo bewerkt is dat de eiwiten ook in tact zijn gebleven.
Waar vooral op bezuinigd is is verpakking, maatschepje en geen dure labels. Er is dus NIET bezuinigd op de Whey poeder zelf!;)

Tja, de HGHup: ik heb hem zelf nog niet gebruikt dus kan geen eerlijk oordeel geven maar ik was zeer tevreden over de Alpha-X en men beweert dat de HGHup weer een stapje verder is, dus ik ben wel heel nieuwsgierig. Ik begin er in ieder geval maandag mee!:p
 
als ik 5 kg aardbei en 5 kg vanille wil. kan dat ook??
deze zaten toch in een zak ipv pot?
 
als ik 5 kg aardbei en 5 kg vanille wil. kan dat ook??
deze zaten toch in een zak ipv pot?
Als er een 5kg pot aardbei is, neem ik aan dat dat ook voor een anderen smaak telt...
zou een beetje stom zijn....
 
ik bedoel deze de raw iron sports whey.
die €64,95 voor 5 kilo.
€119,95 voor 10 kilo.
want dacht dat ik ergens gelezen had dat deze in zakken zaten.
 
ik bedoel deze de raw iron sports whey.
die €64,95 voor 5 kilo.
€119,95 voor 10 kilo.
want dacht dat ik ergens gelezen had dat deze in zakken zaten.

He Jeffery,

Ja, de RAW IRON Sports Whey zit inderdaad in 5kg zakken. (De RAW IRON Professional Whey zit in 2 en 4kg potten)
Als je 10kg wilt bestellen kun je uiteraard 1x5kg aardbei en 1x5kg Vanille nemen.
Gewoon bij het bestellen even vermelden.;)

Sportieve groeten,
Bas
 
maar hoe gaat dat dan met de kosten??
omdat ik anders op €130 uitkom.

Onderaan deze pagina kun je kiezen uit 5 of 10kg. Je kiest dan voor 10 kg.
Vervolgens kies je de smaak. Welke je invult maakt niet uit.
Je gaat dan gewoon verder met je bestelling totdat je bij de pagina komt waar je een bericht kan intypen. Daar laat je even het bericht achter dat je 2 zakken in verschillende smaak wilt. That's all!
Als je er niet uitkomt mail ons gerust op info@sportfood.nl. Dan helpen we je gewoon verder.:)
 
dan doe ik het zo.
bedankt.
 
1. Een gemiddelde toename van droge spiermassa van 8% over 6 weken.
2. Een gemiddele vermindering van 25% van het vetpercentage over 6 weken



verklaar je nader? een afname van vet een een toename in spiermassa tegelijk?;)

 
1. Een gemiddelde toename van droge spiermassa van 8% over 6 weken.
2. Een gemiddele vermindering van 25% van het vetpercentage over 6 weken



verklaar je nader? een afname van vet een een toename in spiermassa tegelijk?;)


Stel je gewicht is 80 kg met 10% vet. Na zes weken 86.4 met 8 kg vet, dus vetpercentage is 9,25%. Denk dat je het zo een beetje moet zien.
 
Stel je gewicht is 80 kg met 10% vet. Na zes weken 86.4 met 8 kg vet, dus vetpercentage is 9,25%. Denk dat je het zo een beetje moet zien.

bijkomen in spiermassa en afvallen in vet op hetzelfde moment was dacht ik bijna onmogelijk?
 
Waar komt deze discussie vandaan eigenlijk?
In deze thread hebben we het alleen gehad over de nieuwe RAW IRON Whey????
 
bijkomen in spiermassa en afvallen in vet op hetzelfde moment was dacht ik bijna onmogelijk?

Hij heeft toch nog steeds 8 kg vet. Dus je verhaal klopt niet. Dat de verhoudingen veranderen is een ander verhaal.
 
heb het binnen. kan weer er weer even tegen aan.
 
Al ervaringen met deze whey?

Heb hiervoor exclusieve whey proteine aardbei van bf gehad. Aardig bevallen, alleen wel klonten (in de shaker).

Zit te twijfelen tussen deze whey (aardbei)of PURE WHEY BLEND van bf.
Voedingswaarde per 100 gram
Kcal 380
Eiwit 77,5 gr
Koolhydraten 3,5 gr
Vet 7 gr

Schuimen maakt me niet uit, ik gebruik altijd een blender. Smaak is wel belangrijk, voor mij geen choco meer (diverse merken geprobeerd).
 
Back
Naar boven