XXL Nutrition

5maand Progress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Novacaine

Novice
Lid geworden
25 jan 2015
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m78
Na al geruime tijd lid te zijn van dit forum (nooit zelf gepost) , maar altijd tips gelezen etc.
Ben ik zelf aan de slag gegaan Fitness, voeding etc..
Nu na 5maand trainen , wou ik effe mijn progressie delen.
Start gewicht Juli : 85kg
Gewicht 5december : 77kg
DqYpVA.jpg


Nu ben ik van plan om te beginnen met Bulken.
Maar toch al blij met de voorlopige progressie :D
 
duidelijk verschil, nette progressie voor 5 maanden. Nu rustig aan gaan bouwen
 
Heel goed dat je gelijk op de juiste manier aan de slag bent gegaan. Net resultaat en succes met de bulk :thumbs:
 
Netjes, mooi resultaat! Keep going! Succes met de bulk!
 
Goed bezig,

Probeer te blijven leren en dingen te proberen. Het hele krachtsport wereldje is zeer individueel in wat werkt voor wie.
Ga zo door ;)
 
Goed begin! Veel succes gewenst. :)
 
Goed gedaan ,beetje bij beetje kom je er wel. Geduld is belangrijk!
 
Even update : Begin Januari bewusteloos gevallen op het werk (ambu. & mug me naar het ziekenhuis gebracht)... Blijk hartafwijking te hebben. Dus tijdje ziekenhuis gelegen en dus 1,5maand al niet kunnen trainen...
En resultaat gezakt van 77kg naar 71kg ... helaas. Vanaf deze week terug aan de slag gaan in fitness & maar meer eten :D .
 
Goed resultaat.
Sterkte en veel succes man!
 
Succes man, je was zo lekker bezig.
Hoe zit t met je hart?
 
En 2017 kon niet slechter starten na het nieuws van hart afwijking , nu een ontsteking in schouder & allergische reactie op iets (wordt nog verder getest , wat precies...) Ontsteking schouder is zwaar balen :(
 
En 2017 kon niet slechter starten na het nieuws van hart afwijking , nu een ontsteking in schouder & allergische reactie op iets (wordt nog verder getest , wat precies...) Ontsteking schouder is zwaar balen :(

Kan me voorstellen dat dat schrikken is ja. Hoe nu verder, hoe ernstig is het?
 
Back
Naar boven