MuscleMeat

5ml in 1 keer... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb al gehoord van 6ML dus moet kunnen.
 
klopt 6 ml past precies in een 5 ml spuit :)


Maar ook 10 ml heb ik al gezien hoor.........
 
je hebt niet voor niets 5ml spuiten...toch??
 
je moet iets he als je bijv. boldebal 50mg/ml en dan 500 mg per week zet ;-)

ben nu wel blij dat ik met 2,5 ml het zelfde binnen krijg ;-)

maar met een lange naald valt het allemaal wel mee daarna rustig masseren scheelt een hoop harde plekken...
 
Ja, ik heb Ganabol. Ik was alleen bang dat je er misschien een abcess van krijgt. Dat las ik in die profiles van eq.
 
Ik zet nu 6 ml in mijn biceps. dat wordt volgende week 10 ml verdeeld over 2 spieren. Als er 10 ml in een arm kan moet er ook 5 ml in je kont kunnen. je bilspier is je dikste spier die je kan prikken. Geen probleem dus.

Alleen niet gaan masseren. hierdoor krijg je juist meer weefselbeschadiging en meer pijn. licht masseren mag heel kort. Beter is een warmtepack op je spuitplek leggen of een rondje gaan wandelen.
 
He nog 1 vraagje; kun je ook met 0.6*30 injecteren in bil??
 
Te kort. zou zelf voor de 0,8x40 kiezen

Die maat die jij nu noemt zet ik in mijn biceps.
 
ik heb laatst 7ml in 1 keer gedaan, dus moet geen probleem zijn.
 
SIN strong die signature heeft 3xl ook geloof ik?
 
vriend van me die n beetje gek is, heeft 12 ml (sus ) in een keer,6ml in een bil??!!!!
 
Gek dat niemand vermeld dat het bij sommige mensen een korte blackout kan veroorzaken, zeker bij kleinere spieren als de armen.
Kijk dus uit en ga zitten/liggen na de injectie, zeker de eerste keer, zodat je niet op je bek gaat als je echt een blackout krijgt.

Dat iemand 6,7 of 10ml in één keer heeft gezet betekent dus niet dat het gemeengoed is voor iedereen.

Trouwens ik raad het niet aan om grote hoveelheden in een kleine spiergroep te zetten, beter als het diep wordt geinjecteerd in een grotere spier als het dijbeen of de billen.
 
Gewoon rustig spuiten en zorgen dat de olie lekker warm dus dun is.
 
Originally posted by dbc01
Gek dat niemand vermeld dat het bij sommige mensen een korte blackout kan veroorzaken, zeker bij kleinere spieren als de armen.
Kijk dus uit en ga zitten/liggen na de injectie, zeker de eerste keer, zodat je niet op je bek gaat als je echt een blackout krijgt.

Dat iemand 6,7 of 10ml in één keer heeft gezet betekent dus niet dat het gemeengoed is voor iedereen.

Trouwens ik raad het niet aan om grote hoveelheden in een kleine spiergroep te zetten, beter als het diep wordt geinjecteerd in een grotere spier als het dijbeen of de billen.

Sorry maar die 12 ml was synthol en dat moest echt in mijn armen, kan het wel diep in mijn bil zetten maar dan krijg ik een nog dikkere reet.

Blackout heeft niet zozeer te maken met de hoeveelheid, sommige gaan vlak met een prikje met nog geen 1 ml andere zetten rustig 6 ml of meer en merken niks.
 
Originally posted by Diver2000


Sorry maar die 12 ml was synthol en dat moest echt in mijn armen, kan het wel diep in mijn bil zetten maar dan krijg ik een nog dikkere reet.

:D lol
 
Back
Naar boven