AndroidHealthClinic

~5x per week fullbody

Bezoekers in dit topic

John Doe

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 feb 2010
Berichten
904
Waardering
77
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze manier van trainen?
Doel is massa en kracht toename. low volume / high frequency.
Het gaat over naturel trainen in mijn geval.
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring mee, maar lijkt mij erg zwaar voor je zenuwstelsel en betwijfel dat je genoeg tijd hebt om te herstellen.. (op de natuurlijke manier)
 
5x5x5 van pavel is 5x per week full body. Maar die trainingen duurde bij mij veel te kort naar mijn zin.
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze manier van trainen?
Doel is massa en kracht toename. low volume / high frequency.

Waarom zou je 5x per week fullbody doen? Doe je nog een andere sport en wil je daarvoor functioneel trainen?

Als je doel puur massa en kracht is rippetoe of starting strenght
 
ach als je goed eet en hersteld is er niks aan de hand
 
Waarom zou je 5x per week fullbody doen? Doe je nog een andere sport en wil je daarvoor functioneel trainen?

Als je doel puur massa en kracht is rippetoe of starting strenght

doe alleen krachttraining. 3x per week fullbody geeft te weinig voldoening, dat vind ik meer iets voor drukke tijden of de zomer maanden.
 
Kijk dan eens naar Jim Wendler, lijkt me wel iets voor jou dan.
 
Ik ben er mee begonnen om 4-5 keer per week fullbody te trainen, nu even 6 dagen per week upper/lower maar zit te bedenken hoe ik daarna vrijwel elke dag van de week fullbody ga trainen.

Elke dag push pull legs elk een oefening en dan opwarmen naar een max met low reps gevolgd door drop set(s) is een goed uitgangspunt.

Misschien heb je hier wat aan of de bronnen waar hij inspiratie van haalt: http://chaosandpain.com (nsfw)

Wat voor specifieke doelen heb je? Wat verwacht je van deze manier van trainen?
 
Back
Naar boven