AndroidHealthClinic

5x5 ICF overstap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Momenteel ben ik bezig met icf5x5, maar dit is meer omdat ik wat droger wil worden
 
Wat is dan de reden dat ik groei op split?

Dat komt waarschijnlijk omdat je bij full body meerdere keren per week 1 spiergroep traint en je spieren misschien ervan verzuren en bij split is dat niet zo
 
Idk, kan, maar zoals ik al zei is elk lichaam anders
 
Wat is dan de reden dat ik groei op split?

Het is niet zo dat je niet groeit op een split, is alleen niet optimaal

---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:16 ----------

Momenteel ben ik bezig met icf5x5, maar dit is meer omdat ik wat droger wil worden

aankomen/afvallen doe je met je voeding/kcal inname. Je verbrandt waarschijnlijk wel meer meer kcal met een fullbody training, maar je traint meestal ook maar 3x per week ipv 4-7 met een split. Zal in de praktijk weinig schelen. En stel dat je 100kcal meer verbrandt dan kan je die er makkelijk compenseren met eten waardoor je je aan kom/af val doel alsnog kan bereiken
 
Ik ben erbij vergeten te zeggen dat ik ook 3 keer pw low intensity cardio doe.. Maar vind fitness gewoon te leuk en daarom doe ik icf erbij
 
je doet toch zelfde oefeningen bij split en ub/lb schema alleen op andere dagen, toch? Dus snap verschil qua trainingsfrequentie niet

ps. ben hier om van jullie te leren :P

als je 4x per week ub/lb traint train je je ub 2x/week en lb 2x/week

als je 3x per week full body traint train je je hele lichaam 3x/week

bij een split train je alles veel minder vaak per week, je doet wel een stuk meer per training maar het is gewoon een stuk gunstiger om het wat te verspreiden

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Beginners gaan meestal vrij hard op full body schema's. Naarmate je wat gevorderder wordt worden de lifts allemaal een stuk belastender/vermoeiender en is het imo verstandiger over te stappen op een ub/lb split 4x per week.
 
als je 4x per week ub/lb traint train je je ub 2x/week en lb 2x/week

als je 3x per week full body traint train je je hele lichaam 3x/week

bij een split train je alles veel minder vaak per week, je doet wel een stuk meer per training maar het is gewoon een stuk gunstiger om het wat te verspreiden

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Beginners gaan meestal vrij hard op full body schema's. Naarmate je wat gevorderder wordt worden de lifts allemaal een stuk belastender/vermoeiender en is het imo verstandiger over te stappen op een ub/lb split 4x per week.

oke thnx voor de tip, ik blijf nog paar maandjes starting strength doen en stap erna waarschijnlijk over op ICF of UB/LB:D
 
Back
Naar boven