AndroidHealthClinic

5x5 Stronglifts te laag gewicht/saai (newbie)

Bezoekers in dit topic

één pot nat, beiden een paar compounds op 5x5.
Die progressie zal wel meevallen dacht ik zo.

Ging mij er om dat TS niet als beginner moet gaan beginnen als die dat totaal niet meer is.
En gelet op topic titel te licht/saai ... gaat 'm niet worden denk ik.

starting strength is 3x5 niet 5x5


je zou trouwens wel ICF 5x5 kunnen overwegen, denk dat dat wat beter aansluit bij je doelen
 
Ga het eerst aankijken de komende week form kan altijd verbetert worden met licht gewicht.

De form moet sowieso al goed zijn met 2 jaar trainen.
 
één pot nat, beiden een paar compounds op 5x5.
Die progressie zal wel meevallen dacht ik zo.

Ging mij er om dat TS niet als beginner moet gaan beginnen als die dat totaal niet meer is.
En gelet op topic titel te licht/saai ... gaat 'm niet worden denk ik.
2 sets meer of minder maakt wel verschil hoor... En gezien wat hij lift is hij op de bench na nog een beginner
 
Denk dat ik wel problemen ga krijgen met andere gasten in de fitness omdat het enige squatrack/powerrack bijna een uur nodig heb.

Iemand die een hardcore gym kent met meerde squat/powerracks??

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Denk dat ik wel problemen ga krijgen met andere gasten in de fitness omdat het enige squatrack/powerrack bijna een uur nodig heb.

Iemand die een hardcore gym kent met meerde squat/powerracks??

Sent from my iPhone using Tapatalk

waar woon je?
 
Oudenbosch letterlijk een gat en ik zit bij een sportschool waar je bijna niks mag[emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Denk dat ik wel problemen ga krijgen met andere gasten in de fitness omdat het enige squatrack/powerrack bijna een uur nodig heb.

Iemand die een hardcore gym kent met meerde squat/powerracks??

Sent from my iPhone using Tapatalk
Je hoeft toch alleen te squatten in dat rack? 1-3min rust tussen sets is 20-30min
 
Oudenbosch letterlijk een gat en ik zit bij een sportschool waar je bijna niks mag[emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

in breda zit een prachtige gym. Al is dat ook wel prachtig duur volgens mij.

excelent fit
 
Je hoeft toch alleen te squatten in dat rack? 1-3min rust tussen sets is 20-30min
Ja klopt trouwens alleen bij ons in de gym is bijna 3/4 laminaat en 1/4 rubberen mat dus vrij weinig plaats


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Lekker op laminaat Deadliften.:o

Kun je de drukte niet vermijden? En als je eenmaal bezig bent heb je er geen last van. Dat anderen niet kunnen is niet jouw probleem, maar dat van je sportschool.
 
Haal 2 rubber matten, kun je overal deadliften/rowen
 
Lekker op laminaat Deadliften.:o

Kun je de drukte niet vermijden? En als je eenmaal bezig bent heb je er geen last van. Dat anderen niet kunnen is niet jouw probleem, maar dat van je sportschool.
Ja ga het nog even een maandje aanzien zit daar ook alleen maar omdat het letterlijk de enige sportschool in de buurt is. Alleen rot als ik moet wachten om te beginnen met squatten maar neem wel een boek mee ofso, kan ik tenminste iets nuttigs doen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Trouwens wat moet ik doen met de verhoging van 2,5kg per work out want mijn fitness heeft alleen schijven van 1 en 2.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Trouwens wat moet ik doen met de verhoging van 2,5kg per work out want mijn fitness heeft alleen schijven van 1 en 2.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Verhogen met 2
 
Verhogen met 2
Scheelt wel weer 15kilo op mijn squats in 10 weken :(
4 kilo per week er bij in de eerst 4 weken is zeker niet verstandig om te doen?
 
Scheelt wel weer 15kilo op mijn squats in 10 weken :(
4 kilo per week er bij in de eerst 4 weken is zeker niet verstandig om te doen?
Zou het knap vinden als je er progressie op blijft maken :p
 
Gewoon geduld hebben.
Je gaat heus niet kapot van een maand of 2 lichter te trainen.
Sterk worden is een veel jaren project. Je gaat grotere obstakels tegen komen dan een paar weken simpele gewichten te tillen.
 
Mijn eigen schijven van 1.25kg en 2.5kg gekocht voor in de gym :D Vandaag maar eens starten! Binnenkort ff paar form videos plaatsen.
 
Back
Naar boven