AndroidHealthClinic

5x5 Stronglifts

Bezoekers in dit topic

Tara97

Novice
Lid geworden
25 mei 2014
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m69
Ik lees al een paar weken mee hier op het forum, aangezien ik al een tijd van plan ben om aan krachttraining te beginnen en ik er nu eindelijk tijd voor heb kunnen maken.

Wat ik op een aantal andere boards hier heb gelezen is dat 5x5 Stronglifts veel wordt aangeraden voor beginners omdat je er snel resultaten mee boekt. Ik vroeg me af of dit ook aan te raden is voor vrouwen?

En als er verder nog andere tips zijn naast een voedingsschema maken zijn die natuurlijk altijd welkom :D
 
Eat (voedingsschema, http://iifym.com/iifym-calculator/ ), train (5x5 stronglifs ben ik momenteel ook mee bezig, moet het nog ff zelf ondervinden... ), sleep (8u per nacht), repeat

Als je 5x5 SL gaat doen... download de app, en zoek zelf nog meer informatie over squat en deadlift

The more you know, the less you grow, dus één manier van trainen kiezen en dat minstens 1 jaar volhouden
 
Stronglifts 5x5 is een goed beginnerschema idd
 
Vrouwen die willen autorijden...

Tip 1
Overhandig je autosleutels aan een man.
 
Ik heb ongeveer 4 maanden 5x5 gedaan. erg prettig werken moet ik zeggen. Ik heb toen erg veel vooruitgang geboekt. Helaas door omstandigheden kon ik een tijd lang niet meer trainen. Nu wil ik dit weer gaan oppakken;)
 
Back
Naar boven