MuscleMeat

5x5 tijdens winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, heeft nog geen naald aangeraakt en nu al roidrage:roflol:
hoe kom je erbij dat ik roidrage heb hahaha.
omdat ik blijf herhalen dat je beter WINSTROL MET TEST KUNT COMBINEREN ALS WINSTROL ONLY???
:D:D:D:D:D:D:D:cool::cool::cool::cool:
het doet pijn he?? als ik zeg.............................

!!!!!! TEST ONLY COMBINEREN MET WINSTROL IS BETER ALS WINSTROL ONLY!!!!!!!!:D:D:D:D:D
 
Ik wel. Jij aan je typwijze te zien niet.
 
Jezus gast, ze zouden het dagelijkse internet uurtje moeten afschaffen in de GGZ instelling waar jij verblijft.
Maar serieus.
 
amir1121 raad je winstrol inject of anaal aan? Anaal geeft mij minder pip maar de gains zijn aanzienlijk minder. Misschien toch maar stacken met test i.v.?
 
TypE met winstrol?
 
amir1121 raad je winstrol inject of anaal aan? Anaal geeft mij minder pip maar de gains zijn aanzienlijk minder. Misschien toch maar stacken met test i.v.?
weet je zeker dat ze winstrol bij jou anaal hebben geinjecteerd>??> hahahaha
want naar mij weten is dat onmogelijk.
 
Het voelde toch als een spuit?
 
amir1121 natuurlijk niet geïnjecteerd, ingebracht zonder naald, het gaatje was er al.
 
Laat dat nu net toevallig een instelling zijn.
 
Nou Amir van mij kan jij lekker de tering krijgen ik begin morgen gewoon aan een winstrol only kuur zonder lage dosis test!!!
 
Niet doen Spambod , denk nu toch eens aan je vocht.
 
Nou Amir van mij kan jij lekker de tering krijgen ik begin morgen gewoon aan een winstrol only kuur zonder lage dosis test!!!
doe wat je niet laten kan maat, niemand dwingt je hier.
maar omdat je zo aardig bent,kun je van mijn part 3dubbele terings met een sausje tiefus krijgen.
 
Niet doen Spambod , denk nu toch eens aan je vocht.

Ik zal gedurende de kuur de vaginale afscheiding van mijn vriendin drie maal dagelijks lokaal aanbrengen op mijn knieën en ellebogen en dit inmasseren zodat het zich vermengt met de synoviale vloeistof in mijn gewrichten en het zodoende een ondersteunende functie kan bieden in het gevecht tegen dit ernstige neveneffect van winstrol only zonder lage dosis test.

Dus maak je over mij maar geen zorgen.
 
Spambod dat is een goed plan, je hebt duidelijk research gedaan.
Ik weet niet of dit tegen de forum regels is, maar heb jij een source voor goede vriendinnen? Dan kan ik dit ook testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven