MuscleMeat

6.5-7% bodyfat ongezond? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beetje vet is ook wel handig in deze periode van het jaar(reserve) helemaal als je niet traind, waarom zou je op 5 procent willen staan. Sixpack tijd is nog niet aangebroken.

Het is altijd sixpack tijd
 
waarom zou je bulken tot 16-20 pr dan? kan ook prima rond de 12-16 pr. Dat krijg je als je bulk als excuus gebruikt om werkelijk alle rotzooi onbeperkt in je gezicht te schuiven.
 
Waarom wordt er een bepaald percentage als max aangeraden tijdens bulk? 15 of 30 beide keren kun je het eraf cutten toch? :P
 
denk dat er maar weinig plekken nog slechter geschikt zijn om te vragen wat een gezond vetpercentage is dan dbb
 
Zal onthouden om zo'n vragen hier niet meer te stellen :o.
 
6 a 7 procent is een streven voor de meeste en zeker niet ongezond
 
6 a 7 procent is een streven voor de meeste en zeker niet ongezond
Voor de meeste is 6% te droog, iig wel mijn ervaring bij de meeste vrouwen. Die vinden blokjes al genoeg en overal aders maar vies is mijn ervaring.
 
year round natty op 6% niet ongezond

only on dbb

denk dat er maar weinig plekken nog slechter geschikt zijn om te vragen wat een gezond vetpercentage is dan dbb

gvd zie nu pas dat ik hier al gereageerd had :roflol:
 
Beetje vet is ook wel handig in deze periode van het jaar(reserve) helemaal als je niet traind, waarom zou je op 5 procent willen staan. Sixpack tijd is nog niet aangebroken.

Hoezo? gewoon year round abs showen bro.
 
Voor de meeste is 6% te droog, iig wel mijn ervaring bij de meeste vrouwen. Die vinden blokjes al genoeg en overal aders maar vies is mijn ervaring.
Vrouwen kunnen niet eens op 6 ℅ staan. Get your facts straight pls
 
Beetje vet is ook wel handig in deze periode van het jaar(reserve) helemaal als je niet traind, waarom zou je op 5 procent willen staan. Sixpack tijd is nog niet aangebroken.
Sixpack pas zichtbaar vanaf 5℅, wedstrijd niveau is -8% #dbbstandards
 
Back
Naar boven