XXL Nutrition

Breaking News 6 doden op Pukkelpop wegens storm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ehct ****ed up man :s
 
vrt/één rapporteert nu 1 dode. andere sites hebben nog geen confirmed deaths

maw tis er nog chaos wss :p

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 20:02 ----------

Haha ze willen ook het festival hervatten?
Goeie PR daar.
 
nene festival is gedaan, vrienden van mij gaan allen nr huis door de doden
 
wtf? staan mijn ex-collegas...
 
PUKKELpop?
 
6? Is toch nog niet bevestigd allemaal..laten we afwachten en hopen dat misinformatie was..
 
6? Is toch nog niet bevestigd allemaal..laten we afwachten en hopen dat misinformatie was..

6 lijkt idd fake te zijn, zowel hln en standaard berichtten het, maar blijkt nu niet zo te zijn, 1 confirmed dood en 7 zwaargewond.
 
Ingestorte tenten/stage-torens...
Ik heb een gevoel dat de organisatie enkele klachten gaat krijgen wegens niet waarschuwen ofzo, ook al kunnen ze er zelf niet veel aan doen dat tenten instorten...
 
Ingestorte tenten/stage-torens...
Ik heb een gevoel dat de organisatie enkele klachten gaat krijgen wegens niet waarschuwen ofzo, ook al kunnen ze er zelf niet veel aan doen dat tenten instorten...

Je kan argumenteren dat een festival constructie moet bestendig zijn tegen elk realistisch weerscenario dat zich in België kan voordoen. Vraag is dan of het een zwaar uitzonderlijke storm was of niet :o.
 
Hopen dat het allemaal meevalt... In zoverre dat nog kan.
 
Voorlopig 1 dode, ja.
 
heb ticket voor zaterdag. hoop alsnog dat het doorgaat offcourse.

In elk geval sterkte aan de nabestaanden van de dode :(
 
6 lijkt idd fake te zijn, zowel hln en standaard berichtten het, maar blijkt nu niet zo te zijn, 1 confirmed dood en 7 zwaargewond.

Op een gegeven moment werd er zelfs 24 geroepen.
Schandalig..als de kippen erbij zijn en dan voor wat sensatie onbevestigd aantal doden melden.
Gans veel ouders,vrienden en kennissen in paniek door zulke berichtgevingen.
 
Laatst bewerkt:
Om 20u15 was er normaal een persconferentie van de organisatie, maar daar heb 'k nog niks van gehoord.

Grootste alternatieve festival van België. En samen met Rock Werchter ook wel het bekendste denk ik.
 
Op een gegeven moment werd er zelfs 24 geroepen.
Schandalig..als de kippen erbij zijn en dan voor wat sensatie onbevestigd aantal doden melden.
Gans veel ouders,vrienden en kenissen in paniek door zulke berichtgevingen.

Mja, dat de kwaliteit berichtgeving vanuit de media de laatste jaren sterk aant dalen is was al langer bekend :p. Standaard houdt het erbij dat bronnen bij de brandweer 6 doden bevestigd hebben, terwijl de brandweer dit cijfer ontkent. Misschien leken 5 vd 7 zwaargewonden dood op het eerste moment ???
 
Om 20u15 was er normaal een persconferentie van de organisatie, maar daar heb 'k nog niks van gehoord.

Grootste alternatieve festival van België. En samen met Rock Werchter ook wel het bekendste denk ik.

Van humo:

Humo
Spoedvergadering op Pukkelpop is net uiteengegaan, wij verwachten elk moment een formele mededeling.

Zo'n 10 min geleden.

Pers is verzameld en wacht op officiele mededeling

Vorig jaar 1 dode en 1 zelfmoord
dit jaar dit
Pukkelpop runs bad :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven