Fitness Seller

Breaking News 6 doden op Pukkelpop wegens storm

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van humo:

Humo
Spoedvergadering op Pukkelpop is net uiteengegaan, wij verwachten elk moment een formele mededeling.

Zo'n 10 min geleden.
Ben live aan het luisteren op de radio (StuBru) en alle pers zit nu samen te wachten op een mededeling van Chokri (organisator)
 
pukkel > werchter. ze zullen alles wel aflassen, denk ik. alleen al uit respect.
 
Ik woon hier vlak aan de pukkelpop wei. Zo een 2 km. Enorm felle regen wind en bliksem. Enorm veel sirenes van brandweer en ambulances. Hier in de straat veel bomen omgewaaid en dakpannen die weg zijn. Hopen dat het aantal doden niet oploopt.
 
rip.
 
Laatst bewerkt:
Persconferentie op 1

2 doden confirmed nu

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 21:00 ----------

en oft nog doorgaat of niet willen ze nog niet zeggen :D

Publieke reactie van mogelijke verderzetting afwachten voor het effectief te doen?
 
Al opgelopen tot 3 dodelijke slachtoffers, 11 zwaargewonden & zo'n 60 lichtgewond.
 
Topics combineren?
 
Aardig gek, was paar weken terug nog in Amerika ook door storm 6 doden. Ik dacht dat zal hier niet gebeuren (voorbeeld: Concert at Sea) niet dus.
 
Hoeveel zijn het er nou officieel?
 
Aardig gek, was paar weken terug nog in Amerika ook door storm 6 doden. Ik dacht dat zal hier niet gebeuren (voorbeeld: Concert at Sea) niet dus.
Inderdaad, precies wat ik dacht. Blijkbaar is veel tent/podiawerk daar gewoon niet op berekent.
 
Sommige bronnen zeggen 2, sommige 3.

Snap niet goed dat ze het festival willen proberen laten doorgaan, wie wil nog feestend rondlopen hierna? Ik zou het persoonlijk niet erg vinden maar begrijp wel dat dit k*t overkomt en dus best not done is :p.
 
Inderdaad, precies wat ik dacht. Blijkbaar is veel tent/podiawerk daar gewoon niet op berekent.

Snap wel dat het een hele grote beslissing is. Maar als die er is, kan je beter safe kiezen dan achter spijt hebben.

Net zoals Concert at Sea, iedereen was wel boos. Al zou daar wat omgevallen zijn, en doden zijn gevallen is er nooit meer een concert.
 
Inderdaad, precies wat ik dacht. Blijkbaar is veel tent/podiawerk daar gewoon niet op berekent.

Het is praktisch onmogelijk om op zo'n zaken voorbereid te zijn. Organisatie kan hier bijna niet voor aansprakelijk gesteld worden. Er zijn verscheidene grote bomen naar beneden gegaan door de storm dat duidt op uitzonderlijke omstandigheden.
 
Het is praktisch onmogelijk om op zo'n zaken voorbereid te zijn. Organisatie kan hier bijna niet voor aansprakelijk gesteld worden. Er zijn verscheidene grote bomen naar beneden gegaan door de storm dat duidt op uitzonderlijke omstandigheden.
Dat is helemaal waar. Maar lijkt me wel dat bij bepaalde omstandigheden de tenten ontruimt moeten worden wegens instortgevaar. Maar goed ik weet niet of dat gebeurt is.
 
hoor net op topradio dat het er toch 6 in totaal zijn :(
 
http://www.dumpert.nl/mediabase/1663021/3d41952d/pukkelpop_2011_drama.html

Hierboven ook filmpje, absurd dat ze zoiets door laten gaan.

Klik
Klik 1

Zouden ze een verzekering of iets dergelijks hiervoor kunnen afsluiten? Als je zoiets gestopt word kost dat aardig wat geld. Mss dat ze het door lieten gaan daarom.

Maar de filmpjes hierboven zijn absurd, weer is enorm slecht. Denk nog wel slechter dan het gene wat in Amerika is gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar maar 3 doden, nog te veel mjah.

De 3 slachtoffers zijn : Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Van Hout en Anja de Bolder btw.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven