AndroidHealthClinic

Breaking News 6 doden op Pukkelpop wegens storm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom vind je het nodig om die namen hier te posten?

Is eigenlijk heel handig! namen waren er nog niet, en ik kon gisteren veel vrienden niet bereiken. Het is hard om zeggen, maar nu weet je tenminste dat je vrienden safe zitten....
 
Ben je ****ing retarded ofzo? Ongelofelijk. Ga je ogen uit je kop schamen, vent.

:roflol::roflol::roflol: Altijd wel 1 moraalridder die zich moet druk maken. Heb trouwens niets gezegd waarvoor ik me zou moeten schamen;)
 
Laatst bewerkt:
best wel brutaal filmpje



EDIT:nvm repost :p
 
Laatst bewerkt:
:roflol::roflol::roflol: Altijd wel 1 moraalridder die zich moet druk maken. Heb trouwens niets gezegd waarvoor ik me zou moeten schamen;)

Tractortje heeft overschot van gelijk.

Moppen zijn hier nu echt niet op zijn plaats.
 
het is een openbaar forum dus iedereen heeft recht op een eigen mening;)
net zoals jullie je "medeleven" keer op keer moeten/willen komen uitdrukken, mogen wij grapjes posten:)
 
het is een openbaar forum dus iedereen heeft recht op een eigen mening;)
net zoals jullie je "medeleven" keer op keer moeten/willen komen uitdrukken, mogen wij grapjes posten:)

Ehm nee.

8. Laat topics niet ontsporen

Als iemand een topic over een bepaald onderwerp start, dan is dit omdat hij/zij het een interessant onderwerp vindt. Ga daarom niet zomaar off-topic, dit zou namelijk een teken van gebrek aan respect zijn voor de opstarter van het topic en tegenover de andere personen die verder willen communiceren over het desbetreffende onderwerp. Reageer altijd vriendelijk, en beledig niemand.

Opmerkingen plaatsen waarvan je weet dat deze een topic ontregelen vallen daar ook onder. Geprovoceer in serieuze threads kan kaarten opleveren.
 
Ehm nee.



Opmerkingen plaatsen waarvan je weet dat deze een topic ontregelen vallen daar ook onder. Geprovoceer in serieuze threads kan kaarten opleveren.

true, als de reacties een topic ontregelen. Maar als je een grapje maakt over het desbetreffende onderwerp, is deze regel toch niet verbroken.

Het doel van dit topic is immers het verspreiden van het nieuws van wat er gebeurt is en mensen een gelegenheid geven hun reactie hierop te uiten, niet? (het heet immers niet "het grote-betuig-hier-je-medeleven-aan-de-slachtoffers-van-pukkelpop-topic")

dus dan is "pukkelflop, tja kan gebeuren hé" imho toch niet ongepast, net zoals mijn post waarin ik luchtig verkondigde dat ik normaal gezien ook daar was en er mee lachte ook gewoon on topic was (maar die reactie werd toch om een of andere reden verwijderd)
 
Tractortje heeft overschot van gelijk.

Moppen zijn hier nu echt niet op zijn plaats.

Wie ben jij om te zeggen wat op zijn plaats is of niet. Had het trouwens over de storm (de aangerichte materiële schade) en niet over die 6 doden, kan je het daarom dus wel degelijk pukkelflop noemen en dat vind ik wel grappig.
 
Laatst bewerkt:
Wie ben jij om te zeggen wat op zijn plaats is of niet. Had het trouwens over de storm en niet over die 6 doden, kan je het daarom dus wel degelijk pukkelflop noemen en dat vind ik wel grappig.

Je maakt moppen over een storm die 6 (mogelijk meer) doden heeft gemaakt, 100+ mensen heeft verwond en van de avond een hel heeft gemaakt voor duizenden festivalgangers en duizenden bezorgde ouders, grootouders en andere familieleden?

Nou, wat ben jij een grapjas!
 
Je maakt moppen over een storm die 6 (mogelijk meer) doden heeft gemaakt, 100+ mensen heeft verwond en van de avond een hel heeft gemaakt voor duizenden festivalgangers en duizenden bezorgde ouders, grootouders en andere familieleden?

Nou, wat ben jij een grapjas!

en als er daardoor ook maar 1 persoon kan lachen, ipv zich depressief te voelen door dit nieuws te lezen, heeft corleoné de wereld een betere plaats gemaakt;)
 
en als er daardoor ook maar 1 persoon kan lachen, ipv zich depressief te voelen door dit nieuws te lezen, heeft corleoné de wereld een betere plaats gemaakt;)

Ondanks al die mensen die zich ergeren aan zijn opmerking en door hun frustratie harder in hun auto gaan rijden en kleine meisjes doodrijden op weg naar huis ? ... Nope, hij doet meer kwaad dan goed en dat maakt het niet goed wat hij doet.

Maar probeer het eens in een apart topic. (of nog beter een heel ander forum)
 
Ondanks al die mensen die zich ergeren aan zijn opmerking en door hun frustratie harder in hun auto gaan rijden en kleine meisjes doodrijden op weg naar huis ? ... Nope, hij doet meer kwaad dan goed en dat maakt het niet goed wat hij doet.

Maar probeer het eens in een apart topic. (of nog beter een heel ander forum)

dat is de schuld van die mensen zelf om er zich aan te ergeren. Corleoné bedoelt het goed, en als je het verkeerd opvat, moet je de schuld niet op hem proberen te schuiven;)
 
dat is de schuld van die mensen zelf om er zich aan te ergeren. Corleoné bedoelt het goed, en als je het verkeerd opvat, moet je de schuld niet op hem proberen te schuiven;)

Niet dus en hierbij is de discussie over dat ontregelen van een thread gesloten. Grappig bedoelde opmerkingen horen hier niet thuis, daarvoor is humor en geouwehoer.
 
Niet dus en hierbij is de discussie over dat ontregelen van een thread gesloten. Grappig bedoelde opmerkingen horen hier niet thuis, daarvoor is humor en geouwehoer.

fair enough, boodschap begrepen:)
 
Vragen over weeralarm Pukkelpop

De organisatie van het muziekfestival Pukkelpop zegt dat zij verrast is door de storm en dat er geen informatie was dat er noodweer aankwam. De verklaring lijkt in strijd met wat het Belgische weerinstituut KMI zegt. Dat meldt dat er gisterochtend een waarschuwing is afgegeven voor noodweer in België.

Volgens een KMI-woordvoerder is er code oranje afgekondigd, de één na zwaarste waarschuwing. Deze code betekent dat er kans is op grote schade aan gebouwen, ontwortelde bomen en blikseminslagen.

Bezoekers zeggen dat de organisatie heeft benadrukt dat mensen zich geen zorgen hoefden maken over de storm.

http://nos.nl/tekst/265641-vragen-over-weeralarm-pukkelpop.html
 
als dat waar is moet de organisatie aansprakelijk gesteld worden.
 
Sja,wat moesten ze dan? Zeggen dat er noodweer aan komt en de hele bende in kan storten? Dat veroorzaakt alleen maar paniek en voor hetzelfde geldt viel het allemaal reuze mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven