MuscleMeat

6 maand ub/lb nu terug split

Bezoekers in dit topic

spizzyBe

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
140
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Na een paar maand ub /lb ga ik terug overschakelen naar een split dit ziet er zo uit. Ik heb ook nog voetbaltraining (doelman dus de cardio valt zeer goed mee). Doel is massa! Wat vinden jullie ervan?

Maandag: chest, biceps
Bench press 4x8 ( last dropset)
Incline dumbell press ( last dropset)
Fly machine 4x10 ( last dropset)
Decline machine press 4x8 ( last dropset)
Preacher curl 4x8 ( last dropset)
Machine bicep curl 4x8 ( last dropset)

Dinsdag voetbaltraining

Woensdag: legs

Squat 4x8
Leg extensions 4x10 ( last dropset)
Hack Squat 4x8 ( last dropset)
Glutes press machine 4x10( last dropset)
Calves 4x12

Donderdag voetbaltraining

Vrijdag: back, triceps
Deadlift 4x8
Pullups 4x8
Bor 4x8 ( last dropset)
Seated row 4x8 ( last dropset)
Tricep weighted dips 4x8 ( last dropset)
CGBP 4x8 ( last Dropset)

Zaterdag : shoulder, abs
Military press 4x8 ( last dropset)
Lat raise 4x10 ( last dropset)
Upright row 4x8 ( last dropset)
Rear lat raise 4x8 ( last Dropset)

Zondag: voetbalmatch
 
heb je geen hamstrings?
 
Waarom zo veel dropsets?
 
Waarom zo veel dropsets?
Ik voel me daar goed bij om het laatste set 1 dropset te doen

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Iemand opmerkingen?
 
Deadlift 4x8 vind ik maar niks.
 
Vind al die dropsets en dat eentonige 4x8 maar niks. Maargoed, das mijn persoonlijke mening. Oefeningen zijn goed al zou je wel iets voor hamstrings kunnen toevoegen. Ga lekker trainen en zie of het werkt voor je.
 
Vind al die dropsets en dat eentonige 4x8 maar niks. Maargoed, das mijn persoonlijke mening. Oefeningen zijn goed al zou je wel iets voor hamstrings kunnen toevoegen. Ga lekker trainen en zie of het werkt voor je.

Wat raad je dan aan qua sets reps?
 
Wat raad je dan aan qua sets reps?

De main lifts (bench, deadlift, squat, mp) 4-6 reps en 3-5 sets zodat je een sterke gozer wordt. De rest van het werk 8-15 reps 3-4 sets. Zoiets ongeveer. Ik zal niet zeggen dat 4x8 slecht is, maar het heeft niet mijn voorkeur.
 
De main lifts (bench, deadlift, squat, mp) 4-6 reps en 3-5 sets zodat je een sterke gozer wordt. De rest van het werk 8-15 reps 3-4 sets. Zoiets ongeveer. Ik zal niet zeggen dat 4x8 slecht is, maar het heeft niet mijn voorkeur.
Ik zal de compounds 5x5 nemen. En de rest wat is jou voorkeur?
 
Waarom ga je terug naar split als ik vragen mag?
 
Waarom ga je terug naar split als ik vragen mag?

Ik had bij ub/Lb niet het gevoel dat ik kapot was per spiergroep dan. Bij split vind ik het aangenamer het gevoel dat je 2 spieren volledig belast heeft.
 
Tis toch ook niet de bedoeling om alles kapot te trainen lijkt me he, met de spiergroepen 2x per week pakken ga je wellicht meer resultaat halen dan 1x per week.
 
Ik had bij ub/Lb niet het gevoel dat ik kapot was per spiergroep dan. Bij split vind ik het aangenamer het gevoel dat je 2 spieren volledig belast heeft.

Dat kapot trainen is dus ook niet de bedoeling, daarmee belemmer je je progressie tijdens een ub/lb.
Dat staat overigens los van een "volledige" belasting.
 
Veel te veel compoundpresses in die week man, 3 dagen. Wel vet maar dit is teveel van het goeie op bench, incline db, dips, cgbp en mp en dan ook nog veel dropsets.
 
ik zou de grote compounds ramping up doen , ga je op langere tijd meer winst mee halen denk ik .

verder vind ik het een lichte overdaad aan 'push ' oefeningen

zou zelf dan antagonisten koppelen , ben er door harpep zijn schuld wat fan van geworden

bv : bench /row mp/pullup fly /reverse fly incline press /t bar row

zo zal de balans push pull vrij goed in evenwicht blijven :)

maar het is maar wat je leuk vind ..........
 
Dat kapot trainen is dus ook niet de bedoeling, daarmee belemmer je je progressie tijdens een ub/lb.
Dat staat overigens los van een "volledige" belasting.

Sorry ik bedoel dat ik bij ub/Lb niet kapot was en totaal nog door kon gaan wat ik split wel heb.
 
Dat kapot trainen is ook de bedoeling niet. Maakte ge nog progressie met uw ub/lb?
 
Dat kapot trainen is ook de bedoeling niet. Maakte ge nog progressie met uw ub/lb?

Weet je wat ik zal toch nog wat ub/lb doen want voor een nattie is dat mss nog het beste ;) ik vraag me af bij een ub/lb mag ik bij de lb, schouder oefeningen toevoegen
 
Waarom zou dat nodig zijn? Hoe ziet uw ub\lb eruit?
 
Back
Naar boven