Fitness Seller

6 maanden gebulkt, nu cutten?

Cutten of bulken

  • Cutten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bulken

    Stemmen: 1 100,0%

  • Totaal stemmers
    1

Bezoekers in dit topic

Tomfit23

Novice
Lid geworden
14 jun 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Beste lifters,

Ik ben sinds februari zeer actief met fitness bezig. Ik sport gemiddeld 5/6 dagen in de week en gebruik hierbij een upper/lower body schema. Daarnaast heb ik veel youtube filmpjes, boeken en dergelijke gelezen om meer kennis te verkrijgen.

In februari woog ik 63kg met een lengte van 180cm. Op dit moment weeg ik 74kg. Ik streef ernaar om aan het begin van juli 76kg te wegen.

Gedurende mijn beginner-bulk heb ik dagelijks rond de 3000 calorieën gegeten met enkel goed voedsel. Tuurlijk heb ik af en toe wat lekkers gegeten, maar dit was misschien 1 cheatmeal in de 3 weken. Mede daarom heb ik geen hoog vetpercentage, maar de definitie is er wel vanaf (geen abs, bijvoorbeeld). Bij het aanspannen van mijn triceps en borst zie je de spier wel duidelijk bewegen.

Nu is mijn vraag: wat zouden jullie doen in mijn geval met het oog op de zomer? Ik ga in augustus een weekje op vakantie, en ik vroeg mij af of het überhaupt zin heeft om wat kilo's af te vallen zodat de abs en dergelijke wat zichtbaarder worden, of raden jullie het mij aan de bulk vast te houden en het extra vet deze zomer maar voor lief te nemen. Ik wil namelijk niet weer terugvallen naar de skinny guy die ik voorheen was!


Alvast bedankt :)
 
Post eens een foto.
 
Back
Naar boven