Fitness Seller

6 mei, brussel, foto's

Bezoekers in dit topic

Kazz Unit

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2005
Berichten
4.227
Waardering
188
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Het zijn er niet veel, kwaliteit is ook niet zo goed.

Line up bij de nationals,ik vond het wat tegenvallen..

5xfey36.jpg


Rug nationals, kheb mij geconcentreerd op de middelste, check kerel met witte haar. Is een new face.

549di5k.jpg


Zijkant, de rechtse persoon heeft gewonnen.

4ku4ug2.jpg


Rug-bicep, masters,2de persoon van links is winnaar

4p0gxfd.jpg


Lat spread voor

4p1wzee.jpg


Bicep-voor

4kannev.jpg


Benen-buik

4qsfdjd.jpg


New faces,novice

Dubbele bicep front, rechts de winnaar, in het midden Rudy (van onze gym, fitness dumbbell) hij is 2de geeindigt.

6c5csj6.jpg


Dubbele bicep back, rechts Chris (ook van onze gym) hij is 3de geeindigt.

67yz8zo.jpg


Benen en buik. Met rechts Chris.

6bsu0b7.jpg


Het podium. De winnaar was massief maar stond naar mijn mening niet volledig droog

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Gastoptreden llya Vermeerbergen.

61mdbfd.jpg


6631e2d.jpg
 
Laatst bewerkt:
:thumbup: van op de eerste foto lijkt die met zijn wit haar de beste shape te hebben en de eerst in de rij
 
aaaaaaaaaaaargh gastoptreden van den onghena? ik ga men lief sebiet echt is vies bezien ze, heb ik allemaal moeten missen! :(
 
vete gynos heeft die kerel in zijn blauwe slip.
 
aaaaaaaaaaaargh gastoptreden van den onghena? ik ga men lief sebiet echt is vies bezien ze, heb ik allemaal moeten missen! :(



Euh???
Ongena??
Is wel de (misschien nog betere) llya Vermeerbergen
 
:thumbup: van op de eerste foto lijkt die met zijn wit haar de beste shape te hebben en de eerst in de rij

Vanop foto misschien wel, maar vanuit het publiek gezien vond ik de winnaar wel zeer terecht. Prachtige shape, misschien niet zo massief, maar wel uiterst scherp en betere symmetrie
 
Euh???
Ongena??
Is wel de (misschien nog betere) llya Vermeerbergen

mijn fout! Khaal ze altijd door elkaar
Onghena is de man met de enorme bicep
Illya de man met de wijde rug ;)
 
Vanop foto misschien wel, maar vanuit het publiek gezien vond ik de winnaar wel zeer terecht. Prachtige shape, misschien niet zo massief, maar wel uiterst scherp en betere symmetrie

Ik geef je voor 100% gelijk. Zijn plaatje was compleet vond ik
 
Inderdaad hij was messcherp de overal winnaar en wijde rug ook.

Kazz unit: die 2 gasten van je gym hadden het podium verdiend!!!
 
Inderdaad hij was messcherp de overal winnaar en wijde rug ook.

Kazz unit: die 2 gasten van je gym hadden het podium verdiend!!!

ma vond jij dan niet van de winnaar bij novice, dat hij niet scherp was? Als ze op massa quoteren wint hij, maar op defenitie en scherpte wint toch Rudy?! (nu 2de).
 
allez man, onghena en vermeerbergen door mekaar halen? tssssssssssssssssss
maar dan nog: zonde da ik zo vroeg door moest, vorig jaar onghena gezien, dus wou deze ook wel eens zien, had em zien rond lopen tijdens de pauze, in trui ziet em er zelfs al huge uit!
 
allez man, onghena en vermeerbergen door mekaar halen? tssssssssssssssssss
maar dan nog: zonde da ik zo vroeg door moest, vorig jaar onghena gezien, dus wou deze ook wel eens zien, had em zien rond lopen tijdens de pauze, in trui ziet em er zelfs al huge uit!

shame on me :(
 
Vanop foto misschien wel, maar vanuit het publiek gezien vond ik de winnaar wel zeer terecht. Prachtige shape, misschien niet zo massief, maar wel uiterst scherp en betere symmetrie

ja,dat wel ja,zonder twijfel de beste symmetrie,die met zijn blauw broekje bedoel je toch ??
 
Voor de rest vond ik de atletendeelname vrij triestig (ik bedoel wat betreft belgische deelname). Haal de Nederlanders weg, en je had bij wijze van spreken geen wedstrijd meer. Met oprechte dank aan onze noorderburen.

En toch zijn er nog een aantal Belgische talenten in aantocht, lijkt me
 
dacht het al ;) Weet je zijn naam mss? Dan kan s andere foto's van hem opzoeken als die er zijn

heb zijn naam een paar maal horen vernoemen (is ook overall winnaar geworden overigens), maar ik ben het vergeten. :help: Ik dacht wel dat het een Nederlander was.

Voor de rest een aantal onterechte uitslagen gezien, maar ja, dat is eigen aan onze sport he. Uiteindelijk heeft de jury gelijk. Is natuurlijk geen reden om het huis te verbouwen zoals bepaalde ontevreden supporters dat nodig achtten. (die er overigens uitzagen alsof ze nog nooit een dumbbell van dichtbij gezien hebben)

In ieder geval, als ik nog eens meedoe, en er komt zo'n volk supporteren, ik zou beschaamd zijn.
Ik hoop dat het "krapuul" uit de zaal dit leest.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven