MuscleMeat

6 mei: Nationale anti dieet dag

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Pfff, het moet niet gekker worden. In deze tijden van massale overgewicht durven mensen nog een nationale anti dieet dag te organiseren... :rolleyes:
 
Waar slaat dit op? Wie heeft het uitgeroepen etc.
 
Al sla je me dood bro. Ik hoor het net op de radio. Ik sta r zelf ook van te kijken...
 
wat triest, dat het "nodig" is
 
aah k*t, heb ik de hele dag voor niks tonijn, rijst, havermout, eitjes, brood, melk, kipfilet en kwark gegeten :D
 
Dikke mensen moeten doen wat ze niet laten kunnen. Hoe meer vette mannen op het strand hoe meer ik opval.
Alleen jammer dat de vrouwen net zo makkelijk dik worden…..

Dikke mensen worden pas irritant als ze lopen te zaniken over hun figuur terwijl ze een patatje naar binnen staan te schuiven…..
 
dieet, dieet, g*dver, die mensen moeten eens fatsoenlijk leren eten.

"ontbijt, nee daar heb ik geen tijd voor hoor"

"die dropjes zijn zo lekker he"

Zijn zeker van die gefrustreerde jojo-types die alleen maar dikker en dikker worden na elk dieet waarmee ze stoppen.

Ze snappen het niet he :(
 
boogie zei:
aah k*t, heb ik de hele dag voor niks tonijn, rijst, havermout, eitjes, brood, melk, kipfilet en kwark gegeten :D

Gedverdemme wat eet jij smerige troep zeg!! Dat je daar op kunt leven man!
 
hij niet, zijn spieren wel.....
 
De Nederlandse Obesitas Vereniging houdt zaterdag 6 mei voor de tweede keer de Internationale Anti Dieet Dag. Deze dag is volgens de vereniging nodig omdat de samenleving constant boodschappen uitzendt ,,dat dik lelijk is, ongezond is, en dat dat koste wat het kost vermeden of verholpen moet worden''. De vereniging roept deelnemers op om één dag niet aan de lijn te doen of op de weegschaal te gaan staan. De antidieetdag wordt gehouden in het Afrika Museum in Berg en Dal bij Nijmegen. Dit museum werd gekozen omdat op het Afrikaanse continent de grootste contrasten in lichaamsgewicht voorkomen. Tot de activiteiten behoort een Afrikaanse lunch. De Nederlandse Obesitas Vereniging, de Bond van Formaat en de Stichting Anorexia/Boulimia Nervosa zijn in het museum met een informatiemarkt aanwezig. Inlichtingen: (0517) 41 50 89 of (026) 325 45 69.

en nog wat:

Het is weer zover: De Internationale Anti Dieet Dag (IADD)wordt weer gevierd op 6 mei. Ook dit jaar vragen we weer aandacht voor die obsessie voor slankheid. Dit heeft grote gevolgen voor iedereen die niet aan het slankheidideaal kunnen voldoen. Jonge kinderen in de lagere schoolleeftijd worden er al op aangekeken en afgerekend als ze niet dun zijn. Hulp van psychologen is nodig om het gekwetste zelfbeeld en het beschadigde zelfvertrouwen weer in orde te krijgen. In 1992 begon Mary Evans Young met de eerste Anti dieet Dag toen zij hoorde dat een 15-jarig meisje zelfmoord had gepleegd omdat zij niet meer tegen de druk van het slankheidideaal kon. In 1999 vierden we voor de eerste keer de Anti-Dieetdag in Nederland. De Internationale Anti Dieet Dag 2004 in Nederland Leden van de vereniging worden opgeroepen om op 6 mei een blauw lintje te dragen uit solidariteit met dieetslachtoffers over de hele wereld. Op maar liefst 14 plaatsen in ons land worden er op deze dag activiteiten georganiseerd. Een opsomming, de groepen van: · de groepen uit Ede gaan barbecuen op zaterdag 8 mei. Aanmelden kan bij Jacqueline Swagers, 0342 421540 · In Hardenberg wordt gekegeld op 6 mei. Aanmelden bij Gerrie Flims 0546 681050. · In Almere wordt op 5 of 7 mei uit gegeten. Op 6 mei wordt er gezwommen. Aanmelden bij Tilly Smit 036-5321789 · In Hengelo gaan ze barbecuen in Barbecu-restaurant Gonzalez. Aanmelden Mieke van de Pol 074 266 76 33 · Sappemeer gaat zwemmen in het ThermaalBad in Nieuweschans. Aanmelden bij Ankie Grooten 0598-446398 · In Nijmegen wordt chinees gegeten. Aanmelden bij Rene Thijssen 024-6452466. · In Heythuysen wordt op zondag 9 mei gewandeld in 'De Busjop'. Aanmelden bij Miriam Wijnands 0475 593 684 · Fitness Horn gaat Wokken op 7 mei in Roggel. Aanmelden bij Wirjam Wijnands, 0475 593 684 of Jeu Cuppen, 077 366 28 89 · In Utrecht wordt op 6 mei gewokt. Aanmelden bij Trees Vossen, 0346 563 325 · In Noord Nederland gaan de groepen uit Drachten, Sneek, Leeuwarden, Groningen een dagtocht maken over de Friesche meren op 6 mei. Aanmelden bij Ria Kracht op 050 556 76 32. . In Amsterdam is op dinsdag en op vrijdag 7 mei een kook/knutsel avond. anmelden bij Renske Meems, 020 696 23 13 . In Emmen wordt op 6 mei gebarbecued bij Paulien Wehkamp, aanmelden op 0591 621 753 De groepen uit Arnhem gaan op 6 mei zwemmen in Sanadôme in Nijmegen. Aanmelden bij Hans Gerritsen 0318-653769
 
Ik maak me er niet meer druk om.. laat ze maar. Maar ik help ze niet (meer) als ze om advies vragen.. flikker maar op.
 
1 keer per jaar een refeed/junkdag :roflol:
 
Lauw zei:
Dikke mensen moeten doen wat ze niet laten kunnen. Hoe meer vette mannen op het strand hoe meer ik opval.
Alleen jammer dat de vrouwen net zo makkelijk dik worden…..

Dikke mensen worden pas irritant als ze lopen te zaniken over hun figuur terwijl ze een patatje naar binnen staan te schuiven…..

Hahahah idd. Altijd maar lopen zeiken dat ze te dik zijn en niet weten wat ze eraan moeten doen....80% heeft nog nooit een hometrainer van dichtbij gezien.
 
idd rob g ik had em ook gevonden:

dikke-mensen.nl zei:
Het is weer zover: De Internationale Anti Dieet Dag (IADD)wordt weer gevierd op 6 mei. Ook dit jaar vragen we weer aandacht voor die obsessie voor slankheid. Dit heeft grote gevolgen voor iedereen die niet aan het slankheidideaal kunnen voldoen. Jonge kinderen in de lagere schoolleeftijd worden er al op aangekeken en afgerekend als ze niet dun zijn. Hulp van psychologen is nodig om het gekwetste zelfbeeld en het beschadigde zelfvertrouwen weer in orde te krijgen. In 1992 begon Mary Evans Young met de eerste Anti dieet Dag toen zij hoorde dat een 15-jarig meisje zelfmoord had gepleegd omdat zij niet meer tegen de druk van het slankheidideaal kon. In 1999 vierden we voor de eerste keer de Anti-Dieetdag in Nederland. De Internationale Anti Dieet Dag 2004 in Nederland Leden van de vereniging worden opgeroepen om op 6 mei een blauw lintje te dragen uit solidariteit met dieetslachtoffers over de hele wereld. Op maar liefst 14 plaatsen in ons land worden er op deze dag activiteiten georganiseerd.

leuk streven maar wordt door al die fatasses aangegrepen als internationale junkfood-dag :D
 
ik kan me er echt druk om maken :S

komt er ineens ook zon achterlijke "The Villa" achtig programma (ben de naam kwijt) voor mensen boven de 100kg :S echt dom...
en de dingen die ze zeggen... echt te dom voor woorden, "ja dik zijn wordt de nieuwe mode, slank figuur hebben is uit..." TE kansloos gewoon...
 
nadat ik dat programma heb gezien voel ik me weer helemaal goed :grinny:
 
villa Rubens !

Maar inderdaad, als mensen denken dat ze met een dieetje denken hun lichaam even snel voor de zomer te kunnen transformeren terwijl ze de rest van het jaar zichzelf vet vreten... misschien goed dat men eens wat tegengas geeft. Veel mensen zijn ongelukkig doordat ze eruit zien zoals ze eruit zien... als je je eigen lichaam niet kunt accepteren, hoe kun je dan ooit gelukkig erin worden. En zeker niet door al die soep-dieten die men volgt (lang leve het jo-jo effect !)

Ik train en eet ook niet om breed te worden, ik doe het omdat ik het leuk vind. (interessant, leerzaam, sportief, discipline, gezonde levensstijl...) en doordat ik doe wat ik leuk vind wordt ik nog wat breder ook... cool !
 
Op zich hebben ze een heel goed punt. Anorexia is nog maar 1 van de verschrikkelijke gevolgen van onze drang om te voldoen aan het schoonheidsideaal. Helaas zien die trieste mensen niet in dat deze actie totaal niet zal helpen. Goede voorlichting over een gezonde leefwijze zou beter zijn geweest dan deze anti dieet dag met een uitstapje naar de chocolade fabriek :rolleyes:

Ik train en eet ook niet om breed te worden, ik doe het omdat ik het leuk vind. (interessant, leerzaam, sportief, discipline, gezonde levensstijl...) en doordat ik doe wat ik leuk vind wordt ik nog wat breder ook... cool !
Bullshit. Als de hele maatschappij het uiterlijk lelijk zou vinden dat je krijgt van het trainen zou niemand gaan bodybuilden. Het uiterlijk wat je ervan krijgt telt wel degelijk mee (bijzonder zwaar nog wel).
 
Laatst bewerkt:
braadkip zei:
Op zich hebben ze een heel goed punt. Anorexia is nog maar 1 van de verschrikkelijke gevolgen van onze drang om te voldoen aan het schoonheidsideaal. Helaas zien die trieste mensen niet in dat deze actie totaal niet zal helpen. Goede voorlichting over een gezonde leefwijze zou beter zijn geweest dan deze anti dieet dag met een uitstapje naar de chocolade fabriek :rolleyes:


Bullshit. Als de hele maatschappij het uiterlijk lelijk zou vinden dat je krijgt van het trainen zou niemand gaan bodybuilden. Het uiterlijk wat je ervan krijgt telt wel degelijk mee (bijzonder zwaar nog wel).


ik vind et in zekere zin wel goed hoor... maar mijn uiteindelijke doel is toch wel breder worden, maar gezond bezig zijn met mn lichaam en voeding vind ik minstens zo belangrijk :D
 
braadkip zei:
Bullshit. Als de hele maatschappij het uiterlijk lelijk zou vinden dat je krijgt van het trainen zou niemand gaan bodybuilden. Het uiterlijk wat je ervan krijgt telt wel degelijk mee (bijzonder zwaar nog wel).

Wake-up-call !! Het merendeel van de maatschappij vind het summum van de bodybuild wereld een stelletje levensgevaarlijke, zichzelf een ongeluk spuitende lelijke gedrochten en de term bodybuilding is dan ook behoorlijk besmet. ZO breed WIL ik dan ook absoluut niet worden (niet dat daar ook maar een minimale kans toe is).
 
Back
Naar boven