Fitness Seller

6 mnd, HGH + AAS (stapje verder)

Bezoekers in dit topic

Ik zou ook eerst vet% omlaag proberen te krijgen. Start dan vast met de HGH en neem de eerste weken bijvoorbeeld DNP. Ik spreek uit ervaring. Begon namelijk ook met mn kuur op 18% vet en gainde ongeveer 8 kilo, dat was wel te zien maar niet echt heel mooi. Na m'n bulk gecut naar 7% vet en nu zie ik echt elke kilo die ik gain.
Je neemt die HGH toch een lange tijd dus waarom zou je dan niet eerst goed cutten tot +/- 12% en dan de kuur er in knallen?
 
Ik vind de resultaten voor 10 jaar trainen slecht 1.74 bij 84, en helemaal na 5 kuurtjes belabberd.
 
Ik vind de resultaten voor 10 jaar trainen slecht 1.74 bij 84, en helemaal na 5 kuurtjes belabberd.

En dan is die 84kg ook nog op 18%

Je krijgt zoveel goeie tips van de gasten hier, waarvoor doe je daar niet wat mee? Durf bijna wel te wedden dat als je dat doet het beter uitpakt en je ze later dankbaar bent.
 
dit zal mijn schema ong worden :

Aug: 40 mg dboll + 500 mg sust + 200 mg deca + hgh 2iu 7/7.

sept: 500 mg sust + 200 mg deca + hgh 3iu 5/7.

okt : 100 mg oxy + 750 mg sust + 200 mg deca + hgh 4iu 5/7.

nov: 750 mg sust + 200 mg deca + hgh 4 iu 5/7.

dec: 250 mg test e + hgh 4 iu 5/7.

jan : 40 mg winny +750 mg test e + 400 mg primo+ hgh 4 iu 5/7.

feb: 750 mg test e + 400 mg primo+ hgh 4 iu 5/7.

maa: 250 mg test e + hgh 4 iu 5/7.

Cutten :

apr: 150mg mast + 150 mg test prop + 100 mg tren a eod + hgh 4 iu 5/7.

mei: 150mg mast +150 mg test prop + 100 mg tren a eod + hgh 4 iu 5/7.


Dan 8 weken nolvadex op 20 mg per dag. of 250 test in de week onderhoud ?

Hcg alleen als ballen krimpen, maar dat zal wel !

Ga je T4 gebruiken bij je HGH?
Niet liever Aromasin ipv nolva als nakuur? (vanwege HGH)
Aromasin is ook wat sterker dan nolva dus mss beter na zo'n lange dikke kuur.

Jay stelde ergens dat het beter is om bijv 6iu HGH na je training te zetten. Ik heb ook het vermoeden dat dat wellicht meer oplevert. En wellicht ook beter voor je natuurlijke productie vooral als je er nog een peptide bij gebruikt. Wat ik over peptides lees is dat de combi ghrp cjc een veel hoger HGH niveau oplevert dan 4 iu.. Heb peptides helaas nog niet geprobeerd.. (wel besteld!.)
 
ben 3 weken geleden begonnen met sustanon en het gaat lekker hoor, triceps staan alweer bol en alles begint alweer lekker vol te worden.
heb mijn kuur ietsie aangepast want vanaf maandag komt er primo bij op 400mg inplaats van deca. dit leek mij toch beter aangezien de gains schoner zullen zijn. pas als alles goed beukt gooi ik er diana bij op 30 mg.
maar het begin gaat al goed, lekker dat die sust zo snel aanslaat, i love prop.
de hgh is besteld maar weet nog niet wanneer ik hier mee start, voorlopig gaat het goed zo, groet R
 
Succes Rico, ben benieuwd hoe de kuur voor je zal werken :)
 
update:

zo het gaat nu al super en ga nu pas de 4e week in !
heb nu pas 4 injecties gezet met sust only en ben 3,5 kilo aangekomen. heb ook echt een mega pomp als ik aan het trainen ben :D
vanaf donderdag ga ik de primo erbij gooien ! ben benieuwd wat dit gaat brengen, heb het nog nooit eerder gebruikt.
ik laat gauw weer van me horen, groeten.
 
Niet slecht bedoelt:

maar hoe kan je na 10 jaar trainen slechts 84kg wegen bij 18% vet en ook nog eens meerdere kuren na de rug te hebben?

Er moeten toch enkele dingen behoorlijk fout zitten? toch?
 
Niet slecht bedoelt:

maar hoe kan je na 10 jaar trainen slechts 84kg wegen bij 18% vet en ook nog eens meerdere kuren na de rug te hebben?

Er moeten toch enkele dingen behoorlijk fout zitten? toch?

ben begonnen met trainen op me 15e en ben op me 17e al begonnen met kuren dit was tot me 21e. ( 5 kuren ).
ben nu 26 dus heb eigenlijk 5 jaar niks gebruikt en in 5 jaar verlies je gewoon alles wat je met anabolen hebt opgebouwd als je niet blijft kuren !
dus in feite wat mijn stats nu zijn is naturel, ook heb ik heel 2010 een jaar lang niet getraint dus ben eigenlijk pas weer 11 maanden serieus aant trainen.

hopelijk jullie voldoende te hebben geinformeerd.
 
toch nog ff een update :D

heb net ff biceps getraint, nou echt niet normaal.
ze knalden zowat uit elkaar, ik weet niet wat er aan de hand is maar ik groei als een beest :eek:
en dat van sust only in de 4e week ???
ben super te vreden over mijn spulletjes, en voeding zit ook echt perfect nu want zelfs me bf % is omlaag, dus al met al ben ik nu al zwaar tevreden over hoe het gaat en ben eigenlijk nog maar net begonnen.
verlopig ga ik ook niks xtra gebruiken want waarom meer als het goed gaat toch !

nou groeten :rocknana:
 
Mooi dat het goed gaat, hoeveel iu HGH zet je nu?

Succes verder, ik volg!
 
ben nog niet met hgh begonnen.
 
Netjes kerel! doe zo voort ;)
 
update :

hey allemaal,

het gaat lekker met trainen, nog steeds een verschrikkelijke pomp.
gisteren borst-triceps gedaan en bleef het maar zo zitten ook na de training :D.
ben nu precies 4 kilo aangekomen zit nu op 88 kg, en vetpercentage gaat duidelijk omlaag (de spiegel liegt er niet om):p

zit nu in de 5e week van mijn kuur ( sust + primo) en de primo er vorige week pas bijgegooid dus moet nog inkicken en dan zal ik ook de diana erbij knallen.

groeten,
 
Succes, maar toch die cycle is gwn over de limiet voor je lichaam. Dat haal je er echt niet uit. Je kan evenveel bereiken met veel minder gear, goede voeding&training heb je echt allemaal niet nodig om op een podium te geraken :) genoeg voorbeelden van op het forum.
 
ja ,dat heb ik nu ook wel in de gaten ;), ga nu al goed vooruit met weinig en ligt aas gebruik.
Ik hou mijn log ook gewoon bij en zal wekelijks vermelden wat ik nu gebruik en wat er allemaal veranderd.
en weer een halve kilo erbij trouwens. groet.
 
zo tikte vanmorgen de 90 aan dus het gaat nog steeds goed allemaal !
in totaal dus nu 6 kilo en dat alleen van 250 sust met 200 primo om de 4 dagen !
ga vanaf volgende week om de 2 dagen zetten en zal dan ook wat dianabol toevoegen :meal:
groet,
 
Niet bang dat dboll vocht bom wordt?
 
Niet bang dat dboll vocht bom wordt?
Gewoon zout en zuivel zo goed als schrappen uit je voeding en het valt allemaal reuze mee.
 
Back
Naar boven