AndroidHealthClinic

6 mnd, HGH + AAS (stapje verder) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom post je dat hier?
 
Waarom post je dat hier?

TS zij om zelf foto`s te tonen dan als je negatieve commentaar had op zijn fysiek na de al vele malen te kuren en al die jaren training....

Bij deze was het dus daarom.

Gr
 
Met alle respect zeg je....yeah right:rolleyes:
Onbeschoft zeg ik en jouw post heeft totaal geen toegevoegde waarde.

Idd nogal respectloos en arrogant.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 12:48 ----------

TS zij om zelf foto`s te tonen dan als je negatieve commentaar had op zijn fysiek na de al vele malen te kuren en al die jaren training....

Bij deze was het dus daarom.

Gr

Dat kan ook op een andere manier, mister Natty.:rolleyes:
 
Idd nogal respectloos en arrogant.

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 12:48 ----------



Dat kan ook op een andere manier, mister Natty.:rolleyes:

Naja hij vroeg en kreeg....Zelf ben ik toch nie zo spectaculair dus wa is daar nu zo beledigend aan???

Ah ah ik wens hem veel succes ermee en dat het goed mag uitvallen!!

Greetz
 
Hoezo onbeschoft? Singapour zegt hem gewoon de waarheid niks mis mee
 
Pics van jezelf posten in iemand anders zijn topic om hem neer te halen slaat nergens op, of hij nou de waarheid vertelt of niet.
 
Pics van jezelf posten in iemand anders zijn topic om hem neer te halen slaat nergens op, of hij nou de waarheid vertelt of niet.

Ok... Hij vroeg er dus wel zelf om met bewijzen te komen. Dus is dan nie lullig, respectloos of hoe je het ook wil noemen dat je dat dan ook gewoon doet...

Hij vroeg en hij kreeg.... Dat het hem niet bevalt is jammer voor hem niet voor mij


Gr

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:21 ----------

Hoezo onbeschoft? Singapour zegt hem gewoon de waarheid niks mis mee

Thx :)
Waarheid kan hard aankomen en kwetsen zeggen ze dan ..... Helaas

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:24 ----------

ik maak dit log voor mensen die het interessant vinden om dit te volgen !
niet om afgekraakt te worden, anders post je ff een foto van je eigen rug.
of plak gewoon ff een pleister op je mond
.

Nog even duidelijkheid dat TS er dus wel degelijk zelf achter vroeg om dan met eigen pics in zijn topic te komen.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo onbeschoft? Singapour zegt hem gewoon de waarheid niks mis mee

Tuurlijk mag hij een mening geven, graag zelf, maar dat hoeft dan niet op een denigrerende manier.
Maargoed genoeg over geluld, nu weer ontopic.
 
Ok... Hij vroeg er dus wel zelf om met bewijzen te komen. Dus is dan nie lullig, respectloos of hoe je het ook wil noemen dat je dat dan ook gewoon doet...

Hij vroeg en hij kreeg.... Dat het hem niet bevalt is jammer voor hem niet voor mij


Gr

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:21 ----------



Thx :)
Waarheid kan hard aankomen en kwetsen zeggen ze dan ..... Helaas

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:24 ----------



Nog even duidelijkheid dat TS er dus wel degelijk zelf achter vroeg om dan met eigen pics in zijn topic te komen.

Als je mijn topic goed had gelezen , had je gezien dat dit een gerichte vraag was aan pleister aangezien hij mij eerder in dit topic zat af te kraken ! snap dus niet wat jij hier met je foto komt doen ??

Helaas krijg je van mij geen weerwoord maar een kompliment, goeie rug man voor een naturel ,ga zo door .

En ja heb 5 kuurtjes achter de rug ( van mijn 17e tot mijn 20e ) ben nu 26 dus dus ben eigenlijk net zo naturel als jij !
Ook heb ik deze foto genomen op mijn vakantie in hongarije zonder te trainen en jij staat in de sportchool na een rug sessie !
En ja in totaal train ik 10 jaar , begonnen op 14 jaar tot 24 jaar , ben dus ook pas weer 11 maanden aan het trainen.
hoop dat ik voldoende heb uitgelegd voor de pestkoppen hier ! groeten.
 
Laatst bewerkt:
Laat je niet kennen man, gewoon je eigen ding doen ;)
 
Tijd voor een update en fototje:D
 
hellooo, daar zijn we weer. ben ff 6 weekjes off geweest was het gewoon ff zat.
Heb het aardig weten vast te houden deze keer ben weinig spiermassa verloren op 2 kilo vocht na :D

Heb helemaal geen dip gehad, voel me prima gelukkig dit had ik niet verwacht na 16 weken sust met primo maar je ziet het als je jong bent herstel je gewoon super snel !!

Ga deze week weer starten met kuren, zal een cut kuur zijn (wil nu echt een keer goed droog worden ! dus ga ook flink op dieet.

hoop 90 kilo te blijven maar dan met 12 % ong, dit zal voor mij al heel moeilijk worden aangezien ik al aankom als ik naar eten kijk:mad:

Dit is hem :

Week 1 t/m 6 60 mg anavar pd,
Week 1 t/m 10 150 mg test p. eod,
Week 1 t/m 9 150 mg npp eod,
Week 4 t/m 10 100 mg mast p. eod,

hier zal ik zeker nog wel iets van droge massa van aankomen hoop ik, nu maar goed droog worden.

Groeten R
 
En welke hgh gebruik(te) je en merk je er wat ven Rico?
 
En hoeveel kilo heb je gegained van die 16 weken? Ben je ook nog wat vetpercentage verloren zoals je wou of is die hetzelfde gebleven?
 
toen ik dit topic aanmaakte was ik van plan om ook aan de hgh te gaan maar heb dit niet gedaan dus alleen aas !
moet eigenlijk de titel ff veranderen !

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:38 ----------

En hoeveel kilo heb je gegained van die 16 weken? Ben je ook nog wat vetpercentage verloren zoals je wou of is die hetzelfde gebleven?

ben van de 84 naar de 90 gegaan en ben zeker droger geworden , me broeken zakken van me kont haha. heb het niet gemeten dus kan je geen % geven maar er moet zeker nog meer vet vanaf dus vandaar dat ik nu gewoon echt wil cutten ! vind droog toch wel mooier.
 
hellooo, daar zijn we weer. ben ff 6 weekjes off geweest was het gewoon ff zat.
Heb het aardig weten vast te houden deze keer ben weinig spiermassa verloren op 2 kilo vocht na :D

Heb helemaal geen dip gehad, voel me prima gelukkig dit had ik niet verwacht na 16 weken sust met primo maar je ziet het als je jong bent herstel je gewoon super snel !!

Ga deze week weer starten met kuren, zal een cut kuur zijn (wil nu echt een keer goed droog worden ! dus ga ook flink op dieet.

hoop 90 kilo te blijven maar dan met 12 % ong, dit zal voor mij al heel moeilijk worden aangezien ik al aankom als ik naar eten kijk:mad:

Dit is hem :

Week 1 t/m 6 60 mg anavar pd,
Week 1 t/m 10 150 mg test p. eod,
Week 1 t/m 9 150 mg npp eod,
Week 4 t/m 10 100 mg mast p. eod,

hier zal ik zeker nog wel iets van droge massa van aankomen hoop ik, nu maar goed droog worden.

Groeten R

waarom npp om droog te worden? Ik zou dat vervangen door tren-a
 
droger worden komt door voeding! die npp zal er het meest voor zorgen dat ik geen massa verlies = toch wel een bouwer.

tren wil ik niet in verband met de bijwerkingen, groet
 
droger worden komt door voeding! die npp zal er het meest voor zorgen dat ik geen massa verlies = toch wel een bouwer.

tren wil ik niet in verband met de bijwerkingen, groet

reden dat ik ook geen tren gebruik;) Een maat van me had alleen wel wat vocht met npp. Zeker als je vet percentage boven de 12 is dan denk ik dat je wel wat vocht gaat pakken. Zodra je goed droog staat is een beetje vocht van npp wel mooi
 
precies heb ik toch een mooie ronde vorm ook al sta ik droog !
 
Back
Naar boven