XXL Nutrition

6 Month Body Transformation (LEAN BULK)

Bezoekers in dit topic

inspirasn

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2016
Berichten
76
Waardering
92
Lengte
1m68
Massa
61kg
Vetpercentage
6%
Hey allemaal,

Hier nogmaals een projectje, maar dit keer wat anders dan mijn vorige topic (die 100% ging over het shredden vanaf 16% body fat binnen 6 maanden tijd).

Inmiddels zijn we weer een half jaar verder en ben ik sinds 10 Oktober 2018 aan het einde van mijn cut weer begonnen met bulken, en dit keer gekozen voor LEAN bulken in plaats van al dat dirty gebulk.

Niet dat dirty bulk extreem slecht is, maar daar had ik vroeger meer profijt van toen ik nog super mager was. Tegenwoordig probeer ik zo veel mogelijk in balans te blijven en onnodige vetmassa te minimaliseren.


In totaal zo'n 7-8 kilo aangekomen en ik voel me nog vrij lean (Ik gok 12-14%). Wat kracht betreft ben ik weer helemaal hersteld en heb ik mijn nummers met de deadlift / squat / en alle andere oefeningen overtroffen bij lagere bw.

Alleen de bench wilt schijnbaar nog dat ik minimaal 1-2kg in massa aan kom voordat mijn kracht weer 100% de oude is. Dus ik zal nog minimaal door bulken tot ik weer 1x 140kg kan op de BP.

 
Nice idd. En je lijkt echt groot voor 68kg.
 
Mooie transformatie, wat is je lengte?
 
Bench update:


RAW Bench 140kg wilt nog niet helemaal lukken, but it's getting there soon :)
 
die repout met 80 kg halve reps, waarom?
Geen pl (wedstrijd) ambities?

En godver, heeft je maatje zelfmoordneigingen? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Wellicht een soort van spoto press maar dan onjuist
 
Hele goede Lean Bulk gezet man! Langzaam aankomen en je shape goed behouden. Thé way :)
 
Back
Naar boven