Fitness Seller

6 pack @ hellbound (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mark NL zei:
dus drugs hóórt bij gabbers.....? ja zegt die pannekoek ook nog.
wat een onzin zeg, je kan je toch ook prima vermaken zonder die troep.:scratch:
Als je constant zulke muziek moet aanhoren is het volgens mij best moeilijk je te vermaken :P
 
Mark NL zei:
dus drugs hóórt bij gabbers.....? ja zegt die pannekoek ook nog.
wat een onzin zeg, je kan je toch ook prima vermaken zonder die troep.:scratch:

Doe ens niet zo naïef :D Ga eens naar zo'n feest, en tel eens hoeveel lui er immens strak staan :D Ik denk toch echt wel dat 70/80% van de partygangers daar drugs gebruikt hoor.
 
Wc experience dat is pas muziek :D
 
benchMarc zei:
Als je constant zulke muziek moet aanhoren is het volgens mij best moeilijk je te vermaken :P

:flipoff:

@Homer: er wordt op zoveel houseparty's gebruikt, niet alleen waar hardcore gedraaid wordt. Volgens mij is het drugsgebruik juist daar afgenomen.
 
Homer17 zei:
Doe ens niet zo naïef :D Ga eens naar zo'n feest, en tel eens hoeveel lui er immens strak staan :D Ik denk toch echt wel dat 70/80% van de partygangers daar drugs gebruikt hoor.

ik doe niet naïef.... ik vind het prima hoor dat mensen het gebruiken. ik weet ook wel dat bijna iedereen daar gebruikt, je valt pas op als je niet gebruikt lijkt het wel, maar ik vind niet dat drugs bij het gabber zijn hoort.

da's alleen mijn mening hè.
 
dutch windmill zei:
Damn wat een lekker wijfie zeg!..YUMMIE !!!!!

Froukje is idd super lekker. Onderaan haar mail, dus ga maar lekker daten ouwe windmolen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6pack is voor mij de plek waar men zijn creatieve geest op televisie los kan laten.
Je ziet mensen die genieten van wat ze doen. We zijn een omroep die laat zien dat leuke televisie bestaat bij de gratie van goede ideëen en niet afhankelijk is van de hoeveelheid geld die er in wordt gestoken. Het leukst vind ik wel dat het vrij en echt is. Soms is het mooi en soms slecht, maar het is altijd echt

froukje@6pack.tv
 
Lijkt me idd een leuk meisje :D

Ik vind het om eerlijk te zijn echt k*tmuziek maar toch een leuk filmpje!
Btw: een "gabberin", bestaat dat woord echt? ??? :)
 
zo te horen werd daar toch redelijk oude hardcore gedraaid...platen van toen ik nog een gabbertje was :D
 
Back
Naar boven