MuscleMeat

6-pack

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
+1

Al dat gelul over die pindakaas. Dat grapje kennen we onderhand wel, dus nokke met die shit. Al lang niet grappig meer.

In de titel staat '' 6-pack '', wat verwacht je nou? 'Tuurlijk, ik word hier ook wel eens moe van ja, maar ga dan naar een andere topic.
De topic starter niet willen helpen maar vervolgens wel met z'n alle in de rij staan om kinderachtige reacties te posten.

Helemaal mee eens, als mensen niet serieus kunnen antwoorden of het topic staat hen niet aan dan hoef je niet te posten. Maar blijkbaar hebben de meeste mensen dan toch gelijk dat "bodybuilders" meer spieren hebben dan verstand en daarom zo achterlijk moeten doen en gewoon met de rest moeten meelopen.

Voor al de mongolen die zo'n belachelijke dingen posten, als je verstand hebt van een 6-pack, help ts dan gewoon of hou gewoon je kk bek dicht.

En als je dan echt het voorbeeld van al die prof bodybuilders wil volgen, zij doen ook buikspier oefeningen, kan genoeg filmpjes posten van jay cutler, ronnie coleman enz waar ze buikspieren trainen, is helemaal niks mis mee, als jullie ze niet willen trainen is jullie probleem maar blijf dan gewoon weg uit het topic.

Altijd dat gezeik van je voedingsschema moet in orde zijn, je moet je benen trainen, blablabla...

Word echt ziek van deze fora, bodynet is net hetzelfde. Bende kinderen bijeen en paar normale mensen.

Help TS gewoon als je wil of blijf weg.
 
Helemaal mee eens, als mensen niet serieus kunnen antwoorden of het topic staat hen niet aan dan hoef je niet te posten. Maar blijkbaar hebben de meeste mensen dan toch gelijk dat "bodybuilders" meer spieren hebben dan verstand en daarom zo achterlijk moeten doen en gewoon met de rest moeten meelopen.

Voor al de mongolen die zo'n belachelijke dingen posten, als je verstand hebt van een 6-pack, help ts dan gewoon of hou gewoon je kk bek dicht.

En als je dan echt het voorbeeld van al die prof bodybuilders wil volgen, zij doen ook buikspier oefeningen, kan genoeg filmpjes posten van jay cutler, ronnie coleman enz waar ze buikspieren trainen, is helemaal niks mis mee, als jullie ze niet willen trainen is jullie probleem maar blijf dan gewoon weg uit het topic.

Altijd dat gezeik van je voedingsschema moet in orde zijn, je moet je benen trainen, blablabla...

Word echt ziek van deze fora, bodynet is net hetzelfde. Bende kinderen bijeen en paar normale mensen.

Help TS gewoon als je wil of blijf weg.

Ga dan weg en op een ander forum zitten huilen

Op een bodybuilding forum kun je verwachten dat het om meer draait dan al die zomer beachboys die met 55kg een dikke sixpack willen hebben.

bodybuilden draait om je hele lichaam in proporties te krijgen zoals jij het mooi vind, maar met 55kg heb je nog helemaal geen lichaam om in prporties te brengen.

Als je alleen maar met je zo gewilde sixpack bezig bent, ga dan naar een fitness forum, daar kunnen ze je alles vertellen over hoeveel duizend crunches je wel niet moet doen en wat nog meer.

sixpack is mooi om te zien, maar niet op een grassprietje
 
Laatst bewerkt:
Dat het genetisch bepaald is weet ik wel, maar ging meer om hem gewoon mooier in het algemeen te krijgen. Dus dat ik hem wat beter kan zien. Komt dat vanzelf als ik Crunches blijf doen, of moet ik dan ook andere buikspieroefeningen doen?

Je moet je buikspieren trainen als al je andere spieren. Je moet ze dus niet anders behandelen of te veel op focussen. Als je goed traint, dus ook benen en rug, train je al automatisch je buikspieren.

Train je buikspieren niet alleen met situps. Probeer het met gewichten te doen. In dit geval is het niet erg om een machine/apparaat te gebruiken imo. Hier krijg je namelijk dikkere buikspieren van omdat je ze harder aanpakt. Je traint je andere spieren toch ook met gewichten? Anders kon je net zo goed thuis trainen met pushups.
 
Er zijn ook nieuwe members die wel over voldoende gezond verstand beschikken om eerst eens rond te lezen of een zoekfunctie te gebruiken voor ze maar lukraak een topic openen.Lijkt me ook van een 15 jarige niet teveel verwacht.

+1

Toen ik net begon, dacht ik ook alleen aan een sixpack, alleen gebruikte ik de zoekfunctie en zocht ik dingen op, en veranderde mijn gedachte al snel.
 
Ga dan weg en op een ander forum zitten huilen

Op een bodybuilding forum kun je verwachten dat het om meer draait dan al die zomer beachboys die met 55kg een dikke sixpack willen hebben.

bodybuilden draait om je hele lichaam in proporties te krijgen zoals jij het mooi vind, maar met 55kg heb je nog helemaal geen lichaam om in prporties te brengen.

Als je alleen maar met je zo gewilde sixpack bezig bent, ga dan naar een fitness forum, daar kunnen ze je alles vertellen over hoeveel duizend crunches je wel niet moet doen en wat nog meer.

sixpack is mooi om te zien, maar niet op een grassprietje

Net de reactie die ik verwachtte.

Op een bodybuilding forum kan je idd verwachten dat het om meer gaat dan alleen buikspieren trainen, maar buikspieren zijn een deel van je lichaam dus stop jij maar met huilen en "ga je benen trainen".

TS heeft andere doelen, dus als mensen niet kunnen/willen helpen hoeven ze niet stoer te doen tegen een 15 jarige met hun domme opmerkingen en kunnen ze hem meteen door verwijzen naar mensen die hem wel willen helpen of mensen hier zouden hem gewoon kunnen helpen.

Niks moeilijk aan om te zeggen, pas je voedingsschema aan zodat je 500 kcals onder je onderhoud zit en doe wat cardio en na een tijd zal hij zijn 6 pack zien.

En de vorm van zijn 6 pack is idd genetisch bepaald dus kan hij niets aan veranderen.

Echt niet moeilijk om zoiets te zeggen ipv topics te zoeken waarin je domme dingen kan posten of op mensen hun posts te reageren om wat stoer te zijn, inet hero.
 
Op een bodybuilding forum kun je verwachten dat het om meer draait dan al die zomer beachboys die met 55kg een dikke sixpack willen hebben.

Nogmaals stoere bodybuilder; hij is nog maar 15 jaar. Dat weet hij nog niet.
Als jij dat hem gewoon op een normale manier uitlegt in plaats van stoer en lullig te doen, dan weet hij dat ook en dan kan hij daarna toe werken.
En ja misschien zijn er wel nieuwelingen die meteen de zoekfunctie gebruiken of stickys gaan lezen, maar zij zijn waarschijnlijk geïnteresseerd in bodybuilding. Echter TS maakte zich zorgen over zijn buikspieren, waardoor hij zo ineens een topic startte. Als je hem nog gewoon normaal uitlegt dat bodybuilding draait om je lichaam in een mooie verhouding te ontwikkelen, dan kan hij daar wat mee. Maar goed...

@fighter,
zoals volkan al zei, richt je niet alleen op je buikspieren, maar ga ook je andere spieren trainen. Als je toch besluit om naar een gym/fitnesscentrum te gaan, pak dan niet te zware gewichten. Je zou dan bijvoorbeeld gewichten kunnen pakken die je 20-25 keer kan.
Op jou leeftijd was ik meer bezig met thuis training. Begin eens met squatten, push ups, optrekken. Als je dat soort oefeningen veel doet, kun je al met een goede basis beginnen aan bodybuilding, rond je 17-18de.
 
Zwaar squatten = buikspieren trainen :D
 
Net de reactie die ik verwachtte.

dus stop jij maar met huilen en "ga je benen trainen".

bla di bla di bla

Echt niet moeilijk om zoiets te zeggen ipv topics te zoeken waarin je domme dingen kan posten of op mensen hun posts te reageren om wat stoer te zijn, inet hero.

:trollface:

Nogmaals stoere bodybuilder; hij is nog maar 15 jaar. Dat weet hij nog niet.
Als jij dat hem gewoon op een normale manier uitlegt in plaats van stoer en lullig te doen, dan weet hij dat ook en dan kan hij daarna toe werken.
En ja misschien zijn er wel nieuwelingen die meteen de zoekfunctie gebruiken of stickys gaan lezen, maar zij zijn waarschijnlijk geïnteresseerd in bodybuilding. Echter TS maakte zich zorgen over zijn buikspieren, waardoor hij zo ineens een topic startte. Als je hem nog gewoon normaal uitlegt dat bodybuilding draait om je lichaam in een mooie verhouding te ontwikkelen, dan kan hij daar wat mee. Maar goed...

:trollface:
 
Net de reactie die ik verwachtte.

Op een bodybuilding forum kan je idd verwachten dat het om meer gaat dan alleen buikspieren trainen, maar buikspieren zijn een deel van je lichaam dus stop jij maar met huilen en "ga je benen trainen".

TS heeft andere doelen, dus als mensen niet kunnen/willen helpen hoeven ze niet stoer te doen tegen een 15 jarige met hun domme opmerkingen en kunnen ze hem meteen door verwijzen naar mensen die hem wel willen helpen of mensen hier zouden hem gewoon kunnen helpen.

Niks moeilijk aan om te zeggen, pas je voedingsschema aan zodat je 500 kcals onder je onderhoud zit en doe wat cardio en na een tijd zal hij zijn 6 pack zien.

En de vorm van zijn 6 pack is idd genetisch bepaald dus kan hij niets aan veranderen.

Echt niet moeilijk om zoiets te zeggen ipv topics te zoeken waarin je domme dingen kan posten of op mensen hun posts te reageren om wat stoer te zijn, inet hero.
Wat verwacht je nou.. hij is 15, dus? hij weet hoe het internet werkt, dan weet hij ook wel hoe google werkt, wist ik ook toen ik 15 was, 15 is geen 5 meer, heb je geen ander excuus als ''hij is 15'' of zo?
 
Wat verwacht je nou.. hij is 15, dus? hij weet hoe het internet werkt, dan weet hij ook wel hoe google werkt, wist ik ook toen ik 15 was, 15 is geen 5 meer, heb je geen ander excuus als ''hij is 15'' of zo?

strong. Fail is strong.
 
Ik heb een vage beetje lelijke 6-pack.

Ik doe alleen Crunches en schuine Crunches. Ik denk dat maar een deel van me buik train, en dat die daarom niet zo mooi is. Van zichzelf lopen de blokjes ook niet helemaal gelijk.

Weten jullie verschillende oefeningen om alle spieren in mijn buik te trainen, zodat mijn 6-pack er wat beter uitziet.


Buikspieren worden al gevorm in je moeders buik, daar valt niks meer aan te doen. Het feit dat ze ongelijk zitten dan he;)

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 13:56 ----------

Dat het genetisch bepaald is weet ik wel, maar ging meer om hem gewoon mooier in het algemeen te krijgen. Dus dat ik hem wat beter kan zien. Komt dat vanzelf als ik Crunches blijf doen, of moet ik dan ook andere buikspieroefeningen doen?


Iedereen heeft buikspieren. Het enige wat je hoeft te doen is het vet en misschien wat vocht 'weg te werken' en ze worden duidelijker.
Ik train persoonlijk btw nooit me buikspieren:)
 
@beesting,
ja TS weet hoe internet werkt maar nogmaals; Hij komt hier niet met de gedachte dat hij wilt beginnen met bodybuilding, hij maakte zich zorgen over zijn buikspieren en of het wel normaal is.

Ik heb eens op google gekeken, ik tikte in ''scheve buikspieren''. Als ik de eerste 3 links aanklik en lees wat voor reacties daar staan, dan vind ik het heel goed dat TS hier een topic heeft gestart. Ik lees er reacties als ''vraag aan je fitness instructeur voor oefeningen waarmee je je buikspieren kunt rechttrekken'' of deze dan ''Puur medisch bezien lijkt me dit niet zo'n probleem. Het is neem ik aan niet pijnlijk.
Niet ieder lichaam is symmetrisch dus jullie zullen genoegen moeten nemen met een a-symmetrische buik. Gelukkig heb je meestal een shirt aan als je op straat loopt (neem ik aan...)
''

En ja waarschijnlijk staat er al wel een topic hier op het forum over scheve buikspieren, maar nogmaals hij maakte zich zorgen en ging misschien uit die haast meteen een topic starten en had de zoekfunctie niet gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
En ja waarschijnlijk staat er al wel een topic hier op het forum over scheve buikspieren, maar nogmaals hij maakte zich zorgen en ging misschien uit die haast meteen een topic starten en had de zoekfunctie niet gebruikt.

Dan had ie dat maar niet moeten doen, je ziet wat ervan komt.
 
Net de reactie die ik verwachtte.

Op een bodybuilding forum kan je idd verwachten dat het om meer gaat dan alleen buikspieren trainen, maar buikspieren zijn een deel van je lichaam dus stop jij maar met huilen en "ga je benen trainen".

TS heeft andere doelen, dus als mensen niet kunnen/willen helpen hoeven ze niet stoer te doen tegen een 15 jarige met hun domme opmerkingen en kunnen ze hem meteen door verwijzen naar mensen die hem wel willen helpen of mensen hier zouden hem gewoon kunnen helpen.

Niks moeilijk aan om te zeggen, pas je voedingsschema aan zodat je 500 kcals onder je onderhoud zit en doe wat cardio en na een tijd zal hij zijn 6 pack zien.

Je gaat die jongen toch niet adviseren om nog meer af te vallen?
 
Ga gewoon je hele lichaam trainen. Bij veel oefening gebruik je dan sowieso ook je buik spieren. Verder moet je vooral zorgen dat je vetpercentage laag blijft.

@Iedereen die moeilijk doet. Ik durf te wedde dat veel mensen die bodybuilden gewoon als beachboys begonnen zijn maar langzamerhand verslaafd zijn geraakt aan het gewichtheffen.

Plus als een beachboy een beetje slim is komt hij naar dit forum en niet naar een of andere beachboy forum waar waarschijnlijk iedereen uit hun nek lult.

 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook een beachboy en je kan me dus op het strand vinden ><. Ik heb een sixpack, maar ik heb ook alle andere spieren getraind. Dikke sixpack en dan zon armen....nee
 
Zeker, als je alleen dit te melden hebt, ga dan weg, jij faalt harder hier sinds ik je posts heb gezien waarvan ik dacht .. man o man

zoals? Je praat echt lulkoek. Nogmaals, strong fail is strong.
 
zoals? Je praat echt lulkoek. Nogmaals, strong fail is strong.

Nou om maar even een voorbeeld te geven
Dus als je Dbol slikt kan je in het weekend niet drinken want dan is de belasting voor je lever te groot?
Beetje dom hè? zo'n vraag

Dit topic van je http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/bangbros-282043/#post5994209
Kansloos of niet?

Daarnaast ga ik niet meer op je in, je hebt niks anders te melden als ''strong fail is strong''
Fijne dag nog
 
Hahaha wat een topic, nice.:)
Bonkers, sorry man maar je faalt echt hard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven