XXL Nutrition

6-pack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fighterboy

Cool Novice
Lid geworden
10 feb 2011
Berichten
39
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
56kg
Ik heb een vage beetje lelijke 6-pack.

Ik doe alleen Crunches en schuine Crunches. Ik denk dat maar een deel van me buik train, en dat die daarom niet zo mooi is. Van zichzelf lopen de blokjes ook niet helemaal gelijk.

Weten jullie verschillende oefeningen om alle spieren in mijn buik te trainen, zodat mijn 6-pack er wat beter uitziet.
 
Ooit gehoord van genetics? Andere oefeningen gaan echt niks veranderen aan de vorm van je buikspieren : )
 
hallo beste superdude (:

Als je een lelijk sixpack hebt moet je savonds voordat je gaat slapen er pindakaas op smeren (niet te dik dan krijg je een vochtbuik gebruik ong 30 gram) zodat en overdekken met zilverfolie zodat de eiwitten maar een kant op kunnen, namelijk je buik in.


En zoals iedereen weet zijn eiwitten de bouwstenen van spieren dus zal je heel snel een vol en mooi gelijk sixpack hebben ( let er wel op dat de laag egaal is en even dik op elk punt anders zou het wel eens kunnen verergeren).


Binnen drie weken zou je iets van verschil kunnen zien en na een week of acht zou alles staalhard moeten zijn. Succed met je superdude look en chanter die chickies jwz

,je buikspiermattie
 
...Ik train nu met een halter van 10kilo dan doe ik dat 20x. Dan doe ik ook 20x met 5kilo. Dan op en neer bewegen om mijn biceps te trainen.

Daarna pak ik mijn stang. Zitten in totaal 20kilo aan schijfjes op, met 8kilo te stang zelf. Dan ga ik op mijn rug liggen en 15 keer op en neer bewegen.

Daarna met 1 kilo gewichtjes shadow boksen.

en 50 keer opdrukken.

en zo stukje bukken, en daarna met gewicht mijn arm naar achteren doen om mijn rug te trainen. Dat had ik op internet ergens gelezen, toen ik google zocht hoe ik breder zou worden.

Doe ik het goed, of moet ik wat anders doen?

Goed bezig man, nou alleen nog ff die blokjes!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dutchfitness.com
 
Ik heb een vage beetje lelijke 6-pack.

Ik doe alleen Crunches en schuine Crunches. Ik denk dat maar een deel van me buik train, en dat die daarom niet zo mooi is. Van zichzelf lopen de blokjes ook niet helemaal gelijk.

Weten jullie verschillende oefeningen om alle spieren in mijn buik te trainen, zodat mijn 6-pack er wat beter uitziet.

:headbang:

Je "six-pack-spier" is 1 geheel met een linker en een rechter helft. Je kunt niet boven of onder specifiek trainen.
Het enige wat je kunt verwaarlozen zijn de obliques en andere deelspieren van de buikgroep. Maar om daar oefeningen voor te doen is IMO vrij nutteloos werk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat je blokjes niet gelijk lopen is genetica, je kunt er niks aan veranderen.
Maar niet getreurd, zelfs ex-Mister Olympia's hebben zulke abs.
Zie maar Jay Cutler :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En vergelijk hem met iemand met een perfecte symmetrie, Dexter Jackson:
DexterJackson-abs.jpg
 
Wat rare reacties. Bodybuilding is toch mooie spieren krijgen, dan toch ook je buikspieren. In ieder geval bedankt voor de wel normale reacties.
 
Wat rare reacties. Bodybuilding is toch mooie spieren krijgen, dan toch ook je buikspieren. In ieder geval bedankt voor de wel normale reacties.

Omdat je je zorgen maakt om je ''buikspieren''. Dat is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken, je gaat geen wedstrijd draaien, dus hoef je je er ook niet over te lopen piekeren.
 
Wat rare reacties. Bodybuilding is toch mooie spieren krijgen, dan toch ook je buikspieren. In ieder geval bedankt voor de wel normale reacties.

Rare reacties ???

De vorm van je buikspieren kun je niet zomaar even fixen. Da's genetisch bepaald.
Mocht het kunnen zouden Jay Cutler en andere pro's het al lang gedaan hebben.
Er is gewoon niks aan te doen. (misschien weet de plastische chirurg er wel raad op)
 
Omdat je je zorgen maakt om je ''buikspieren''. Dat is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken, je gaat geen wedstrijd draaien, dus hoef je je er ook niet over te lopen piekeren.

Ik maak mij geen zorgen over mijn buik. Heb gewoon het gevoel dat ik ze beter kan trainen, dacht hier wel op de goede plaats te zitten voor eventuele tips.

Maargoed je hebt het over zorgen maken... Dat buikspieren het laatste is, wat is dan het eerste?
 
Ik maak mij geen zorgen over mijn buik. Heb gewoon het gevoel dat ik ze beter kan trainen, dacht hier wel op de goede plaats te zitten voor eventuele tips.

Maargoed je hebt het over zorgen maken... Dat buikspieren het laatste is, wat is dan het eerste?

Om bij jou te beginnen, benen, sinds: M 15j 1m70 56kg -
Zegt genoeg lijkt me
 
Oh oh oh bijna iedereen hier is geboren met alle kennis en wist natuurlijk alles van te voren en nu lopen bitchen op deze 15 jarige jongen die nog gewoon alles aan het ontdekken is.
Serieus, wat zijn sommige van jullie zielige jongens....
In plaats van dom te doen kun je ook gewoon normaal reageren, kan hij er wat aan doen, hij maakt zich gewoon zorgen. Weet hij veel op die leeftijd dat het allemaal genetisch bepaald is. Think about it...

Nouja gelukkig hebben sommige wel gewoon normaal gereageerd, maar het is dus gewoon ''normaal'' dat je buikspieren niet symmetrisch zijn. Dat is genetisch bepaald en dat kun je dus niet met oefeningen corrigeren. Maarja maak je geen zorgen over, het is helemaal niet lelijk, veel mensen hebben het. Ga maar gewoon lekker trainen met je eigen lichaamsgewicht, want gewichten pakken zou ik nog maar even niet doen op jou leeftijd.
 
Oh oh oh bijna iedereen hier is geboren met alle kennis en wist natuurlijk alles van te voren en nu lopen bitchen op deze 15 jarige jongen die nog gewoon alles aan het ontdekken is.
Serieus, wat zijn sommige van jullie zielige jongens....
In plaats van dom te doen kun je ook gewoon normaal reageren, kan hij er wat aan doen, hij maakt zich gewoon zorgen. Weet hij veel op die leeftijd dat het allemaal genetisch bepaald is. Think about it...

Nouja gelukkig hebben sommige wel gewoon normaal gereageerd, maar het is dus gewoon ''normaal'' dat je buikspieren niet symmetrisch zijn. Dat is genetisch bepaald en dat kun je dus niet met oefeningen corrigeren. Maarja maak je geen zorgen over, het is helemaal niet lelijk, veel mensen hebben het. Ga maar gewoon lekker trainen met je eigen lichaamsgewicht, want gewichten pakken zou ik nog maar even niet doen op jou leeftijd.

Er zijn ook nieuwe members die wel over voldoende gezond verstand beschikken om eerst eens rond te lezen of een zoekfunctie te gebruiken voor ze maar lukraak een topic openen.Lijkt me ook van een 15 jarige niet teveel verwacht.
 
Oh oh oh bijna iedereen hier is geboren met alle kennis en wist natuurlijk alles van te voren en nu lopen bitchen op deze 15 jarige jongen die nog gewoon alles aan het ontdekken is.
Serieus, wat zijn sommige van jullie zielige jongens....
In plaats van dom te doen kun je ook gewoon normaal reageren, kan hij er wat aan doen, hij maakt zich gewoon zorgen. Weet hij veel op die leeftijd dat het allemaal genetisch bepaald is. Think about it...

Nouja gelukkig hebben sommige wel gewoon normaal gereageerd, maar het is dus gewoon ''normaal'' dat je buikspieren niet symmetrisch zijn. Dat is genetisch bepaald en dat kun je dus niet met oefeningen corrigeren. Maarja maak je geen zorgen over, het is helemaal niet lelijk, veel mensen hebben het. Ga maar gewoon lekker trainen met je eigen lichaamsgewicht, want gewichten pakken zou ik nog maar even niet doen op jou leeftijd.

+1

Al dat gelul over die pindakaas. Dat grapje kennen we onderhand wel, dus nokke met die shit. Al lang niet grappig meer.

In de titel staat '' 6-pack '', wat verwacht je nou? 'Tuurlijk, ik word hier ook wel eens moe van ja, maar ga dan naar een andere topic.
De topic starter niet willen helpen maar vervolgens wel met z'n alle in de rij staan om kinderachtige reacties te posten.
 
+1

Al dat gelul over die pindakaas. Dat grapje kennen we onderhand wel, dus nokke met die shit. Al lang niet grappig meer.

In de titel staat '' 6-pack '', wat verwacht je nou? 'Tuurlijk, ik word hier ook wel eens moe van ja, maar ga dan naar een andere topic.
De topic starter niet willen helpen maar vervolgens wel met z'n alle in de rij staan om kinderachtige reacties te posten.

Zelfde geldt voor jou als dit topic je niet bevalt.
Doei.
 
Dat het genetisch bepaald is weet ik wel, maar ging meer om hem gewoon mooier in het algemeen te krijgen. Dus dat ik hem wat beter kan zien. Komt dat vanzelf als ik Crunches blijf doen, of moet ik dan ook andere buikspieroefeningen doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven